Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou voor de MSI K8T Neo-FIS2R gaan, heb ik namelijk zelf ook (ook icm. de 3200+) en mij bevalt hij erg goed. Ook komt deze bij de meeste tests als beste uit de test, en ook bij tweakers.net bevelen ze hem aan:
http://www.tweakers.net/reviews/494/4
|
Tot zover niet. Nou moet ik zeggen dat ik ook geen overklokker oid. ben, dus als je dat er mee wil gaan doen dan zou ik het niet weten. Maar hij heeft enkele handige dingen zoals cool&quiet waardoor ik m beter vind dan de rest.
Edit: Oh en hij heeft trouwens 8 USB 2.0 poorten niet 6... (http://www.msi.com.tw/program/produc...il.php?UID=496)
Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 16:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (De andere AMD's zijn namelijk Socket A en niet Socket 754 en passen niet eens in die moederborden)
|
Ik zou de SiS 755 chipset pakken, belichaamd door de Asrock K8S8X voor €80 bij www.gistron.com
Check de reviews maar, prima bord. Presteert even goed als VIA KT800 en sneller dan nForce 3-150. Gigabit is handig, maar alleen als je ook een gigabit switch hebt. Gigabit kaartjes zijn met €16 al prima betaalbaar, mocht je dat in de toekomst een keer willen. Serial ATA RAID is een vereiste voor dit soort moderne moederborden, en ook 8x USB2 is gebruikelijk (6x achter, 2x voor).
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Al scheeld het wel iets qua prijs (al is de processor iets goedkoper waar ik hem nu ga halen dus de overall prijs komt op het zelfde) Al zit ik er ook nog aan te denken een barebone ipv een van deze moederborden aan teschaffen. Al is het nu zo dat de gene die ik dan zou willen (nog?) net niet uit is (deze alleen dan in AMD64 ) Gigabit vind ik wel belangrijk sinds dat ik hier alles al op 1gb heb al vind ik het ook prima dat ik er een los kaartje in zet. Dan zou ik met de MSI K8T Neo-FSR op de 130euro zitten. SATA Raid is belangrijk om dat ik er minimaal een raid 0 in wil leggen (of 5) En USB is niet echt veel nodig wat mij betreft 6 is zeker genoeg. Edit : Mss belangrijk ik wil het icm met 2x512MB klingston 400Mhz , radeon 9700Pro en dual screen gaan gebruiken verder komt er alleen nof een usb toetsenbord en muis op. SATA raid 0 ( of 5 zoals gezegt), dvd brander en zip. Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 23:02. |
![]() |
|
![]() |
En de nForce 3-150 is dat wat?
Sinds dat de enige Barebones die ik kan vinden of een nForce 3-150 of een nForce 3-250 hebben deze staat mij ook wel aan : linkje (had al even gevragen of hier een raid 0 in kan en dat past) Of is het zo dat zo'n barebone erg slecht presteerd, of ligt dat ook gewoon aan de chipset? enlightenment ik zit er idd sterk aan te dneken toch een 3000+ te pakken (in tray verpakking). |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vandaag mijn 3000+ opgehaald en de barebone besteld.
voor de barebone heb ik gekozen voor : Soltek EQ3801 A64 Mirror met de nvidia gefroce3 250GB deze dus : http://217.160.208.211/soltek/html/2...414/040414.htm maar die moet nog binnen komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [opschepmode] wacht maar tot dat ik hem helemaal in elkaar heb en wat prestaties er bij.[/opschepmode] eerst afwachten of hij netjes aankomt dan zien we verder. Ga overigens wel windows 64bit draaien sinds dat ik verwacht dat dat het beste draait |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat vind ik nog altijd leuk beetje rommelen met pc's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoeveel heeft het grapje je eigenlijk gekost?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Processor Fifa 13 probleem :S mark96 | 3 | 19-03-2013 14:30 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor video-editing/gaming Idiotique | 25 | 09-08-2008 22:30 | |
Software & Hardware |