Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 18:42
levi's
levi's is offline
Eindelijk!!! ajax is kampioen
is iemand nog naar het leidseplein geweeest??? ik kon er niet heen
Oud 09-05-2004, 18:58
levi's
levi's is offline
ik wil gewoon weten hoe het was op het plein etc. Hoe de mensen erover denken enzo
Oud 09-05-2004, 19:00
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
levi's schreef op 09-05-2004 @ 19:58 :
ik wil gewoon weten hoe het was op het plein etc. Hoe de mensen erover denken enzo
Ik zag net op tv dat Sylvie Meis in de buurt van het plein was dus leuk kan het niet geweest zijn.
Oud 09-05-2004, 19:08
levi's
levi's is offline
Citaat:
Ik zag net op tv dat Sylvie Meis in de buurt van het plein was dus leuk kan het niet geweest zijn
haha, ja ik zag haar ook net op TV met Rafael...
Oud 09-05-2004, 19:19
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-05-2004 @ 20:00 :
Ik zag net op tv dat Sylvie Meis in de buurt van het plein was dus leuk kan het niet geweest zijn.
K heb nog nooit een Feyenoorder gezien met zoveel hoofdprijzen bij de hand als Raffie vandaag hor
Oud 09-05-2004, 19:22
vreselijke fout
Citaat:
Zlatani10 schreef op 09-05-2004 @ 20:19 :
K heb nog nooit een Feyenoorder gezien met zoveel hoofdprijzen bij de hand als Raffie vandaag hor
Je vergeet John de Wolf?
Oud 09-05-2004, 19:25
Daan
Daan is offline
Ik kom net van het Leidse plein. Ik vond het een beetje een boeren zooi met heel veel plebs. En het gemiddelde IQ daar ligt rond de 50, het is echt niet normaal.

Dan gaan ze zingen Joden zijn de baas in Nederland.

Hele debiele mensen zijn het.
Oud 09-05-2004, 19:26
Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: Mensen, Ajax is kampioen. Als je dat nou graag hebt of niet. Dus ze krijgen hun eigen topic. Dit topic gaat dus overalles wat met Ajax en hun kampioenviering te maken heeft. Offtopic reply's zijn nu verwijderd, en ik wil er dan ook geen meer zien. Evenals negatieve reply's tov Ajax of andere clubs.
Oud 09-05-2004, 19:35
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Daan schreef op 09-05-2004 @ 20:25 :
Ik kom net van het Leidse plein. Ik vond het een beetje een boeren zooi met heel veel plebs. En het gemiddelde IQ daar ligt rond de 50, het is echt niet normaal.

Dan gaan ze zingen Joden zijn de baas in Nederland.

Hele debiele mensen zijn het.
Zo hey, maak jij je ff druk om een paar gasten uit een massa van 10.000. Denk je nou echt dat iedereen zo braaf is als jouw.
Oud 09-05-2004, 19:37
USPalermo
USPalermo is offline
Vind het wel vreemd dat er eerst GEEN hulgeging zou zijn en nu opeens WEL.

Typisch zieltjes winnen van de A'damse gemeente.
Eerst met de massa meelullen van: GEEN feest.
En nu alles weggebt is: WEL feest.

Ik gun het de 'echte' Ajax-supporters wel, maar eigenlijk moet Ajax zich schamen dat ze dit kampioenschap in het openbaar vieren, de spelers hadden de eer aan zichzelf moeten houden en een besloten feest moeten houden.

Maargoed, Ajax wel terecht kampioen, ik heb genoten van Ajax, vooral in December 2003, voetbal van de hoogste plank!! 2-0!!
Oud 09-05-2004, 19:48
Martjin
Martjin is offline
Zo te horen was het leuk en hoop dat als het bier op is het ook nog leuk blijft
Oud 09-05-2004, 19:49
vreselijke fout
Nu we op dit forum toch een prachtig kampioenstopic hebben wil ik nog even klagen over kneusje sikora die niets heeft bijgedragen aan het kampioensschap maar toch elke keer met zijn pret hoofd in beeld springt
Oud 09-05-2004, 19:51
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-05-2004 @ 20:37 :

Ik gun het de 'echte' Ajax-supporters wel, maar eigenlijk moet Ajax zich schamen dat ze dit kampioenschap in het openbaar vieren, de spelers hadden de eer aan zichzelf moeten houden en een besloten feest moeten houden.

Maargoed, Ajax wel terecht kampioen, ik heb genoten van Ajax, vooral in December 2003, voetbal van de hoogste plank!! 2-0!!
AJAX kampioen, daar kunnen zelfs 200 Calimero's niets meer aan doen..

Trouwens, 16 van de 33 wedstrijden verliezen, das wel een prestatie om trots op te zijn zeg...

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 19:53.
Oud 09-05-2004, 19:52
vreselijke fout
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-05-2004 @ 20:51 :
Goed gesproken, goede argumenten
Oud 09-05-2004, 19:57
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-05-2004 @ 20:51 :

Trouwens, 16 van de 33 wedstrijden verliezen, das wel een prestatie om trots op te zijn zeg...
Het is prima dat Ajax kampioen is geworden. Ze waren dit jaar de beste ploeg, gefeliciteerd!

Maar ik mag het toch zeker vreemd vinden dat Ajax gehuldigd wordt?

En wat betreft die 16 wedstrijden, ik spreek je 24 Mei wel als ik wakker wordt!

trouwens hoor je niet in A'dam te zijn?
Oud 09-05-2004, 20:00
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Kampioenen Ole Ole!!!!

Waaaah was vet in de stad, op een paar kleine ongeregeldheden was het echt vet gezellig en druk, iedereen kwam er feest vieren en dat was ook duidelijk!!!

Het was echt vet druk!!
Oud 09-05-2004, 20:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat zijn nou 15 tot 20.000 mensen op het Leidseplein?
Toen Groningen promoveerde waren er al 15.000 man op de Grote markt.
Oud 09-05-2004, 20:42
ZlatanSuperJood
Citaat:
USPalermo schreef op 09-05-2004 @ 20:57 :
Het is prima dat Ajax kampioen is geworden. Ze waren dit jaar de beste ploeg, gefeliciteerd!

Ooohja, de Bekerfinale is er ook nog.. Is dat niet dat toernooi waarin Nac drie keer op rij een uitwedstrijd had, Ajax en Psv versloeg en uiteindelijk de finale net niet haalde?
Over een terechte winnaar gesproken..

En maak je maar geen zorgen.. het was erg goed in Amsterdam..
Oud 09-05-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 09-05-2004 @ 20:57 :

ik ben het er niet mee eens dat Ajax dit seizoen de beste is (hoewel de concurrentie ook lang niet elke wedstrijd goed speelde).

Ik ben het er wel mee eens dat de huldiging niet op het leidscheplein had mogen zijn, maar daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt imo.

gefeliciteerd dan maar ()
Oud 09-05-2004, 20:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-05-2004 @ 21:42 :
Ooohja, de Bekerfinale is er ook nog.. Is dat niet dat toernooi waarin Nac drie keer op rij een uitwedstrijd had, Ajax en Psv versloeg en uiteindelijk de finale net niet haalde?
Over een terechte winnaar gesproken..

En maak je maar geen zorgen.. het was erg goed in Amsterdam..
Laten we het gezellig hebben over dat verneukte bekersysteem wat de KNVB handhaafd.
Oud 09-05-2004, 20:48
ZlatanSuperJood
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-05-2004 @ 21:44 :
ik ben het er niet mee eens dat Ajax dit seizoen de beste is (hoewel de concurrentie ook lang niet elke wedstrijd goed speelde).

Ik ben het er wel mee eens dat de huldiging niet op het leidscheplein had mogen zijn, maar daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt imo.

gefeliciteerd dan maar ()
Mischien was Ajax niet altijd even goed, maar wie was er dan beter volgens jou?

Zowel tegen Psv, feyenoord en AZ 4 punten gepakt..

En mag er niet gehuldigd worden omdat een kleine groep mafkezen loopt te kutten? Had je dat ook gevonden als het om feyenoorders ging en feyenoord kampioen was geworden?
Oud 09-05-2004, 20:48
Swordbash
Swordbash is offline
Gefeliciteerd..

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 20:51.
Oud 09-05-2004, 21:09
mrhanky
mrhanky is offline
Oud 09-05-2004, 21:24
USPalermo
USPalermo is offline
Ik meen serieus dat Ajax terecht kampioen is geworden, maar dat neemt niet weg dat de spelers best karakter hadden mogen tonen.

Over terechte bekerwinnaar gesproken, ik weet nog goed dat Utrecht in vuur en vlam stond na de 'gestolen' finale tegen Ajax.
Oud 09-05-2004, 21:28
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
K ben benieuwd hoe Milk en Fruit zich nu voelt.. k hoop datet goed met em gaat.. Denk datie wel blij is dat er nu alsnog een feest is gekome enzo.. Ajax onterecht kampioen? Rotop man! Het spel was soms zeer belaberd.. Maar Feyenoord en P$V hebben echt niet over het algemeen beter gespeeld dan Ajax.. In het land der blinden is 1oog koning ist dan hor.. K hoop dat Maxwell speler van het jaar word.. maar t zal Robben wel worde
Oud 09-05-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-05-2004 @ 21:48 :
Mischien was Ajax niet altijd even goed, maar wie was er dan beter volgens jou?

Zowel tegen Psv, feyenoord en AZ 4 punten gepakt..

En mag er niet gehuldigd worden omdat een kleine groep mafkezen loopt te kutten? Had je dat ook gevonden als het om feyenoorders ging en feyenoord kampioen was geworden?
onderling was Ajax inderdaad de betere, maar in veel wedstrijden speelde Ajax gewoon echt slecht en had het geluk. Ik geef meteen toe dat dit natuurlijk bij een kampioen hoort, een kampioen wint immers ook zijn slechte wedstrijden, maar bij Ajax waren dit er wel heel veel. Ik vind dat AZ en PSV meer goede wedstrijden hebben gespeeld, maar zij wonnen hun slechte wedstrijden niet. Ook Feyenoord heeft er enkele goed gespeeld, maar de eerste seizoenshelft was (weer) dramatisch.

Wat betreft de huldiging, als zo'n voorval door supporters bij Feyenoord was gebeurd had ik niet gezegd dat de huldiging niet mocht doorgaan. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gezegd als de Ajacieden nu zeggen. Maar ik had het dan wel terecht gevonden dat het niet door zou gaan. Het is immers een terechte straf. De supporters begaan een zware overtreding, door de huldiging niet door te laten gaan straf je ook alleen de supporters (hoewel ook een beetje de supporters, maar dat is wel in mindere mate).
Oud 09-05-2004, 21:34
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-05-2004 @ 21:21 :
Wat zijn nou 15 tot 20.000 mensen op het Leidseplein?
Toen Groningen promoveerde waren er al 15.000 man op de Grote markt.
Ligt dat niet puur aan de groottte van het Leidseplein?
Oud 09-05-2004, 21:37
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind trouwens dat Ajax de terechte kampioen is dus bij deze aan alle ajaxsupporters en ajax''supporters'' : Gefeliciteerd!
Oud 09-05-2004, 21:42
ZlatanSuperJood
Het kan trouwens aan mij liggen hoor, maar er waren echt wel meer dan 15.000 mensen...
Oud 09-05-2004, 21:54
MissCzechMeOut

Oud 09-05-2004, 21:57
sans plomb
sans plomb is offline
ach als het maar niet feyenoord is
Oud 09-05-2004, 22:01
Ketjing
Ketjing is offline
Nou Ajax heeft de meeste punten, op dat vlak dus terecht kampioen. maar toch blijf ik het de kampioen van de armoede vinden.

Verder vroeg ik me 1 ding af, op het nieuws hoorde ik dat tijdens de wedstrijd het Leidseplein al vol liep, horen die supporters niet in stadion te zitten, of lopen ze gewoon tijdens wedstrijd weg?
Oud 09-05-2004, 22:04
MissCzechMeOut
Citaat:
Ketjing schreef op 09-05-2004 @ 23:01 :
Nou Ajax heeft de meeste punten, op dat vlak dus terecht kampioen. maar toch blijf ik het de kampioen van de armoede vinden.

Verder vroeg ik me 1 ding af, op het nieuws hoorde ik dat tijdens de wedstrijd het Leidseplein al vol liep, horen die supporters niet in stadion te zitten, of lopen ze gewoon tijdens wedstrijd weg?
niet alle supporters gaan naar de wedstrijd? dus gaan naar de stad.
Oud 09-05-2004, 22:32
squat
squat is offline
Er mogen maar 50.000 mensen in de Arena.
Oud 09-05-2004, 23:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
squat schreef op 09-05-2004 @ 23:32 :
Er mogen maar 50.000 mensen in de Arena.
Waar waren die dan op dat plein?
Daar stonden er maar 15 tot 20.000.
Oud 09-05-2004, 23:51
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 09-05-2004 @ 22:34 :
Nog nooit geweest, geen flauw idee.
Oud 10-05-2004, 07:38
sharkkkie
sharkkkie is offline
In het stadium geweest en op het Leidseplein. Verliep allemaal erg goed, met een goede sfeer.

Het was wel erg druk, en dat joden geroep hoeft voor mij echt niet, maar over het algemeen was de sfeer gewoon erg goed.
Wel wat vuurwerk(veel stadiumfakkels) en wat vernielingen, maar ik vond het een erg geslaagde dag.

"en we zwaaien met zijn allen naar de kuip"
Oud 10-05-2004, 07:39
sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 09-05-2004 @ 22:34 :
Het Leidscheplein stond volgens mij tot aan achteren helemaal vol, en aan de zijkanten was het ook erg druk, dus ik denk dat het daar wel aan ligt.
Oud 10-05-2004, 09:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
sharkkkie schreef op 10-05-2004 @ 08:38 :
en wat vernielingen, maar ik vond het een erg geslaagde dag.

Oud 10-05-2004, 11:40
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-05-2004 @ 23:01 :
Als Vitess straks degradeert.. Zijn ze dan de losers van de armoede?
Oud 10-05-2004, 12:00
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
levi's schreef op 09-05-2004 @ 19:58 :
Erg leuk en gezellig, goede sfeer.
Zelf zat ik niet in het stadion, maar stond de hele dag op het Leidseplein.
Mooi moment was toen de speaker vroeg of de mensen van de tramhokjes af wilden gaan. Eerst gingen ze niet, maar later bekogelde ieder ze met bierblikjes, toen gingen ze er wel vanaf.
Mensen die op stoplichten en in bomen klommen, geweldig.
Veel stadionfakkels, 1e paar minuten toen de spelers op het balkon stonden, zag je niets anders dan rook.
De spelers vertrokken na ongeveer een uur weer.

Ik schrok wel toen ik hoorde dat er 15.000 - 20.000 mensen waren op het Leidseplein, dacht dat het er veel meer waren.
Er was wel wat ME en waterspuitwagens. Ook zag je een helikopter boven het Leidse hangen, om te kijken of alles rustig bleef naderhand. Het bleef idd ook rustig, dus naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar ook op het Leidseplein!
Kortom, een erg geslaagde dag.

Citaat:
sharkkkie schreef op 10-05-2004 @ 08:39 :
Het Leidscheplein stond volgens mij tot aan achteren helemaal vol, en aan de zijkanten was het ook erg druk, dus ik denk dat het daar wel aan ligt.
Je kon het niet zo goed zien, maar het leek erop dat het ver tot achteraan vol zat. Aan de zijkanten was het idd ook redelijk druk.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 12:04.
Oud 10-05-2004, 12:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dit werd gepost op een fcgforum en kon me er niet van weer houden het hier ff te posten.

Citaat:
Utrecht CS, gisteren, 12:30. Enkele Utrecht-supporters komen aan met de stoptrein uit Bunnik, vermoedelijk om in de stad een sapje te drinken. Op het station arriveert enkele minuten later een trein uit (naar ik vermoed) het zuiden des lands. Allemaal pubers in Ajax-shirtjes rollen al brallend de trein uit om over te stappen op de trein naar Neuzendorp en bijten de Utrecht-supporters in een verschrikkelijk limburgs-accent toe: "Zoek een echte club".

Ik weet dat er van die debiele jodenjochies zijn in alle provincies van ons land, maar dit vond ik toch wel schunnig. Hoewel:

Utrecht CS, gisteren, 18:15: Ik sta op de trein terug naar Amsterdam te wachten op het moment dat er enkele, in Ajax-kledij gehulde pubers de roltrap afkomen, om ook met diezelfde trein naar Amsterdam te gaan. Al zwaaiend met Ajax-vlaggen en een Nederlandse vlag waar in het witte gedeelte 'Utrecht' geschreven staat brallen ze: "Helemaal niets in Rotterdam".

Ik vroeg me af: Waar waren die mensen toen Ajax om 14:30 in de ArenA moest voetballen, en waarom waren ze niet om 18:00 uur bij de huldiging?

Ajax-supporters: Hier in Amsterdam heb je ze echt wel, maar erbuiten is het over het algemeen diep triest.
Oud 10-05-2004, 13:28
walter
walter is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-05-2004 @ 20:37 :

gast

wel leuk en aardig allemaal

maar de afspraak met de gemeente amsterdam was dat er alleen een huldiging zou komen als ajax met genoeg namen zou komen van de 'fans' die die feyenoorders hadden gepakt. Nou, dat is dus gebeurd, en vandaar een huldiging op het leidseplein
Oud 10-05-2004, 13:34
walter
walter is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-05-2004 @ 22:32 :
onderling was Ajax inderdaad de betere, maar in veel wedstrijden speelde Ajax gewoon echt slecht en had het geluk. Ik geef meteen toe dat dit natuurlijk bij een kampioen hoort, een kampioen wint immers ook zijn slechte wedstrijden, maar bij Ajax waren dit er wel heel veel. Ik vind dat AZ en PSV meer goede wedstrijden hebben gespeeld, maar zij wonnen hun slechte wedstrijden niet.
.

a. het is tamelijke bullshit die je verkondigt

b. kom anders met cijfers e.d. , ikkan je verzekeren dat psv slechte wedstrijden ook heeft gewonnen en dat ajax ook best eens pech heeft gehad, een kampioenschap is nooit onverdiend want je bent dan over een heel seizoen de beste omdat je de meeste punten hebt behaald. Tenzij je elke wedstrijd doelpunten maakt die buitenspel waren (en niet 1 in een heel seizoen) en bijna alle doelpunten van je tegenstanders worden afgekeurd

maar ja he
das dus niet gebeurd
ik had het overigens leuker gevonden als feyenoord 2e was geworden want psv in de champions league dat werkt gewoon niet
Oud 10-05-2004, 13:39
Verwijderd
bestaan er cijfers voor goede en slechte wedstrijden? Nee. Ik baseer m'n mening op de beelden die ik heb gezien en daar kwam Ajax regelmatig met geluk aan een overwinning (oke, als kampioen dwing je dat af, maar het is toch zo).
Oud 10-05-2004, 13:43
ZlatanSuperJood
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-05-2004 @ 14:39 :
bestaan er cijfers voor goede en slechte wedstrijden? Nee. Ik baseer m'n mening op de beelden die ik heb gezien en daar kwam Ajax regelmatig met geluk aan een overwinning (oke, als kampioen dwing je dat af, maar het is toch zo).
Voorbeelden?
Oud 10-05-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 10-05-2004 @ 14:43 :
Voorbeelden?
RBC thuis (ze wonnen niet, maar hadden makkelijk kunnen verliezen, oa een bal op de paal op in de laatste minuten), Groningen thuis (winnende buitenspelgoal), Utrecht thuis (Ajax wint met 1-0, Broerse schiet in de laatste minuut op de lat), AZ thuis (laatste minuten, zeer omstreden penalty voor Ajax), tegen Twente (Polak in de laatste minuut op de paal).

Verder is het ook wel het vermelden waard dat Ajax maar liefst 11 keer won met slechts één doelpunt verschil.
Oud 10-05-2004, 14:33
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-05-2004 @ 14:59 :

Broerse schiet in de laatste minuut op de lat),

Verder is het ook wel het vermelden waard dat Ajax maar liefst 11 keer won met slechts één doelpunt verschil.
1: sinds wanneer duurt een wedstrijd dan 80 minuten?
2: beter 11 keer met één doelpunt winnen dan 11 keer met één doelpunt verliezen

ik was ook in de ArenA, kampioen!!!!!!!!
Oud 10-05-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 10-05-2004 @ 15:33 :
1: sinds wanneer duurt een wedstrijd dan 80 minuten?
2: beter 11 keer met één doelpunt winnen dan 11 keer met één doelpunt verliezen

ik was ook in de ArenA, kampioen!!!!!!!!
1. ik heb nergens gezegd dat een wedstrijd 80 minuten duurt. Je moet m'n woorden niet verdraaien. Als zo'n bal in de laatste minuut er wel ingaat heeft Ajax eigenlijk geen kans meer om nog een winnende goal te scoren.
2. daar heb je zeker lang over nagedacht?
Oud 10-05-2004, 14:44
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
1 t/m 99999999999999999999999999999999

Zeik niet zo!

Regels voor berichten