Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Offtopic: Mensen, Ajax is kampioen. Als je dat nou graag hebt of niet. Dus ze krijgen hun eigen topic. Dit topic gaat dus overalles wat met Ajax en hun kampioenviering te maken heeft. Offtopic reply's zijn nu verwijderd, en ik wil er dan ook geen meer zien. Evenals negatieve reply's tov Ajax of andere clubs.
||
Citaat:
|
Vind het wel vreemd dat er eerst GEEN hulgeging zou zijn en nu opeens WEL.
Typisch zieltjes winnen van de A'damse gemeente. Eerst met de massa meelullen van: GEEN feest. En nu alles weggebt is: WEL feest. Ik gun het de 'echte' Ajax-supporters wel, maar eigenlijk moet Ajax zich schamen dat ze dit kampioenschap in het openbaar vieren, de spelers hadden de eer aan zichzelf moeten houden en een besloten feest moeten houden. Maargoed, Ajax wel terecht kampioen, ik heb genoten van Ajax, vooral in December 2003, voetbal van de hoogste plank!! 2-0!!
|
Nu we op dit forum toch een prachtig kampioenstopic hebben wil ik nog even klagen over kneusje sikora die niets heeft bijgedragen aan het kampioensschap maar toch elke keer met zijn pret hoofd in beeld springt
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens, 16 van de 33 wedstrijden verliezen, das wel een prestatie om trots op te zijn zeg... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik mag het toch zeker vreemd vinden dat Ajax gehuldigd wordt? En wat betreft die 16 wedstrijden, ik spreek je 24 Mei wel als ik wakker wordt! trouwens hoor je niet in A'dam te zijn?
||
Citaat:
Over een terechte winnaar gesproken.. En maak je maar geen zorgen.. het was erg goed in Amsterdam.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens dat de huldiging niet op het leidscheplein had mogen zijn, maar daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt imo. gefeliciteerd dan maar ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zowel tegen Psv, feyenoord en AZ 4 punten gepakt.. En mag er niet gehuldigd worden omdat een kleine groep mafkezen loopt te kutten? Had je dat ook gevonden als het om feyenoorders ging en feyenoord kampioen was geworden?
|
Ik meen serieus dat Ajax terecht kampioen is geworden, maar dat neemt niet weg dat de spelers best karakter hadden mogen tonen.
Over terechte bekerwinnaar gesproken, ik weet nog goed dat Utrecht in vuur en vlam stond na de 'gestolen' finale tegen Ajax.
|
K ben benieuwd hoe Milk en Fruit zich nu voelt.. k hoop datet goed met em gaat.. Denk datie wel blij is dat er nu alsnog een feest is gekome enzo.. Ajax onterecht kampioen? Rotop man! Het spel was soms zeer belaberd.. Maar Feyenoord en P$V hebben echt niet over het algemeen beter gespeeld dan Ajax.. In het land der blinden is 1oog koning ist dan hor.. K hoop dat Maxwell speler van het jaar word.. maar t zal Robben wel worde
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft de huldiging, als zo'n voorval door supporters bij Feyenoord was gebeurd had ik niet gezegd dat de huldiging niet mocht doorgaan. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gezegd als de Ajacieden nu zeggen. Maar ik had het dan wel terecht gevonden dat het niet door zou gaan. Het is immers een terechte straf. De supporters begaan een zware overtreding, door de huldiging niet door te laten gaan straf je ook alleen de supporters (hoewel ook een beetje de supporters, maar dat is wel in mindere mate). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou Ajax heeft de meeste punten, op dat vlak dus terecht kampioen. maar toch blijf ik het de kampioen van de armoede vinden.
Verder vroeg ik me 1 ding af, op het nieuws hoorde ik dat tijdens de wedstrijd het Leidseplein al vol liep, horen die supporters niet in stadion te zitten, of lopen ze gewoon tijdens wedstrijd weg?
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar stonden er maar 15 tot 20.000.
||
Citaat:
|
In het stadium geweest en op het Leidseplein. Verliep allemaal erg goed, met een goede sfeer.
Het was wel erg druk, en dat joden geroep hoeft voor mij echt niet, maar over het algemeen was de sfeer gewoon erg goed. Wel wat vuurwerk(veel stadiumfakkels) en wat vernielingen, maar ik vond het een erg geslaagde dag. ![]() "en we zwaaien met zijn allen naar de kuip" ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Zelf zat ik niet in het stadion, maar stond de hele dag op het Leidseplein. Mooi moment was toen de speaker vroeg of de mensen van de tramhokjes af wilden gaan. Eerst gingen ze niet, maar later bekogelde ieder ze met bierblikjes, toen gingen ze er wel vanaf. ![]() Mensen die op stoplichten en in bomen klommen, geweldig. ![]() Veel stadionfakkels, 1e paar minuten toen de spelers op het balkon stonden, zag je niets anders dan rook. De spelers vertrokken na ongeveer een uur weer. Ik schrok wel toen ik hoorde dat er 15.000 - 20.000 mensen waren op het Leidseplein, dacht dat het er veel meer waren. ![]() Er was wel wat ME en waterspuitwagens. Ook zag je een helikopter boven het Leidse hangen, om te kijken of alles rustig bleef naderhand. Het bleef idd ook rustig, dus naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar ook op het Leidseplein! ![]() Kortom, een erg geslaagde dag. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 12:04. |
![]() |
||
Dit werd gepost op een fcgforum en kon me er niet van weer houden het hier ff te posten.
Citaat:
||
Citaat:
wel leuk en aardig allemaal maar de afspraak met de gemeente amsterdam was dat er alleen een huldiging zou komen als ajax met genoeg namen zou komen van de 'fans' die die feyenoorders hadden gepakt. Nou, dat is dus gebeurd, en vandaar een huldiging op het leidseplein
||
Citaat:
a. het is tamelijke bullshit die je verkondigt b. kom anders met cijfers e.d. , ikkan je verzekeren dat psv slechte wedstrijden ook heeft gewonnen en dat ajax ook best eens pech heeft gehad, een kampioenschap is nooit onverdiend want je bent dan over een heel seizoen de beste omdat je de meeste punten hebt behaald. Tenzij je elke wedstrijd doelpunten maakt die buitenspel waren (en niet 1 in een heel seizoen) en bijna alle doelpunten van je tegenstanders worden afgekeurd maar ja he das dus niet gebeurd ik had het overigens leuker gevonden als feyenoord 2e was geworden want psv in de champions league dat werkt gewoon niet
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het ook wel het vermelden waard dat Ajax maar liefst 11 keer won met slechts één doelpunt verschil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2: beter 11 keer met één doelpunt winnen dan 11 keer met één doelpunt verliezen ik was ook in de ArenA, kampioen!!!!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. daar heb je zeker lang over nagedacht? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |