Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 10:20
Wammus
Wammus is offline
een 2e poging dan maar omdat het wel vet is:
hoe zijn jullie ooit met drugs begonnen.

ik zelf ben in de 3e middelbare school (coornhert in haarlem) begonnen. met klasgenoot we hadden het in de klas over wiet en ik had zoiets van dat ga ik een x proberen. dus wij in een tussenuur in het bos een blow gerookt en toen naar gym
vooral softbal was dikke lol
Advertentie
Oud 10-05-2004, 10:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Hehe, bijna hetzelfde...

gewoon nieuwsgierigheid in 4 havo en een jongen uit onze klas die er al bekend mee was.......et voila
Oud 10-05-2004, 10:34
leucomelas
leucomelas is offline
hummz... had een vriendin die rookte, was beetje ouder als ik ook... ik rootke een keer stiekem samen met haar mn eerste sigaretje... yuk...
we gingen een keer naar de stad samen met nog een vriendin... en kwamen langs de bakkerij toen ze vroeg: zullen we een joint halen? nou zo gezegd zo gedaan...
en toen zaten we op stadhuisplein met die joint, ze nam de eerste hijsjes en het zag er wel relax uit... nou, 3 hijsjes gehad, helemaal wazig al joh... verder opgerookt en moest ervandaan worden gedragden ongeveer, hangend tussen mijn 2 vriendinnen in, totale lachkick...
ja was leuk

*live at eurogarden*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:48
Type
Type is offline
Tja, ik ook nieuwsgierigheid eigenlijk, een keer geprobeerd in een hele grote kring hippies waarvan eentje toen mijn vriendinnetje was. En waarom ik niet meteen gestopt ben weet ik ook niet.

Zal nu zo'n... 2,5 jaar geleden zijn ofzo... denk ik. (3e klas dus...?)
Oud 10-05-2004, 11:11
Verwijderd
Ik toen ik net 14 was, maar precies wanneer geen id. We hadden het er al vaker over en toen we de kans kregen (van andere wiet gekregen) hebben we die maar meteen aangenomen.
Met andere drugs ging het net zo, het werd gewoon aangeboden/of ik vroeg ernaar en kreeg. Alleen voor pillen heb ik echt moeite moeten doen om ze te regelen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:30
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 10-05-2004 @ 11:48 :
Tja, ik ook nieuwsgierigheid eigenlijk, een keer geprobeerd in een hele grote kring hippies waarvan eentje toen mijn vriendinnetje was. En waarom ik niet meteen gestopt ben weet ik ook niet.

hoezo heb je er spijt van dat je er ooit mee bent begonnen dan
Oud 10-05-2004, 11:40
Verwijderd
Ik ben ooit begonnen met twee vrienden op de middelbare school. We zijn om het hele dorp waar ik destijds woonde heengelopen, al blowend.
Toen was ik een jaar of 14 geloof ik.
De laatste 9 maanden heeft het een nieuwe impuls gekregen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:46
Footprint
Footprint is offline
ehm op een feest kureeg ik opeens een joint in me handen
dat was wel zeer prettig
ehm hoe oud geen idee 15 16 ofzo?
Oud 10-05-2004, 12:07
Verwijderd
Het begon tijdens Pukkelpop 2002, omdat ik toch wel eens wilde weten hoe het was op stoned te zijn.
Daarvoor was ik Edge.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:00
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben onder dwang tester geworden bij een laboratorium op mijn 12e, hierna werd ik zo afhankelijk dat ik voor mezelf ben begonnen, zodoende

...

Nee, ik weet het eigenlijk niet meer, volgens mij bij een vriend, was toen met hem in haamstede, en daar voor het eerst wiet gerookt... en nu blowen we nogsteeds..

edit, met het subtiele verzoek of je voortaan 1000 enters achterwege kan laten. Dank u, - Type

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:11
D-But
D-But is offline
Ik rookte altijd met mensen die ook blowen. Op een mooie schooldag boden ze me een jointje aan. De lessen na dat jointje waren echt grappig...
Oud 10-05-2004, 16:15
Verwijderd
gewoon uit nieuwsgierigheid en vrienden die er al mee bekend waren. toen was ik net 15
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:33
]{ing
]{ing is offline
Er werd hier al een jaar of twee gekweekt toen ik echt nieuwsgierig werd naar het effect. Toen maar samen met een vriend een 'joint' proberen te rollen. Achteraf een leuke periode, leerde veel mensen kennen mede dankzij het dealen. Binnen een paar maanden rookte ik dagelijks, en veel te veel. Eigenlijk is het pas nu, na een jaar of twee dat ik echt flink geminderd heb
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:55
schimmel
schimmel is offline
wanneer weet ik niet meer precies, aantal jaar terug. ik was samen met een vriendin wel nieuwsgierig en toen heb wiet van mn moeder gejat en daar een joint/pretsjekkie/prutsding van gemaakt.
zo begon het eigenlijk. ik ben eigenlijk ook pas het laatste half jaar flink gemindert, dus niet meer elke dag want dat was toch niet leuk meer.
Oud 10-05-2004, 18:15
Coral
Coral is offline
Toen ik een jaar of 14 was, met wat iets oudere vrienden. Gingen we naar de bios, en eentje had wiet bij zich. Nou, dat wilde ik wel eens proberen. Dus eerst een lekker jointje doen op een terasje en toen een film. En een paar maanden later pas, toen ik vaker op bezoek ging bij vrienden in een kraakpand, ben ik meer gaan blowen.
Oud 10-05-2004, 18:39
cha0s
cha0s is offline
nieuwsgierigheid. ik had 't erover met 'n vriend van me en die zei dat ik wel 'n joint voor m'n verjaardag zou krigjen, dus toen op m'n 13e verjaardag kreeg ik 'r idd één en die heb ik toen gesmoked. (mja, achteraf te jong indeed, fuck it.)
Oud 10-05-2004, 19:33
Verwijderd
Toen ik 14 was ofzo, zat ik een keer nog beneden toen me broer een joint ging vouwen ( me ouders sliepen al ) en hij vroeg of ik mee wou doen. Dus ja. Wel jong, maar ok. Daarna nog een keer hetzelfde verhaal met Fishy_NL en later begonnen meer vrienden van ons en ging het balletje aan ut rollen .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:34
Luna
Luna is offline
Ik weet het niet eens meer (en zoveel blow ik niet)
Waarschijnlijk uitproberen met vrienden en dan ontdekken dat het chill is en nu af en toe nog n jointje roken. Ik vond trouwens wiet niet chill, alleen hash werkt bij mij positief.
Oud 11-05-2004, 17:45
Myuki
Myuki is offline
uhhh ik was 14... en kwou t graag proberen... een meisje waarvan ik wist dat ze t wel es deed heeft geregeld dat we met 3 meisjes na school konde blowe... bah das was gooor! en k merkte dr iegnlijk niezo veel van mjah... daarna heb k t een hele tijd niet gedaan

daarna n tijdje wat meer (mijn vriende deden t veel en k heb een bandje waarmee we op repetitie altijd ginge blowe)

Nu ga k wa minder blowe want vorige keer kwam niezo goed aan...
Oud 11-05-2004, 18:19
Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-05-2004 @ 12:30 :
hoezo heb je er spijt van dat je er ooit mee bent begonnen dan
eigenlijk wel, want tja, ook al is het soms leuk, toch is het weer een verslaving erbij, en een teken van zwakte. En het is niet goed voor je... ga zo maar door.

Het zou niet erg zijn geweest, als ik het bij 1x in de maand had gehouden ofzo, maar, tja...
Oud 11-05-2004, 20:58
O.B.
O.B. is offline
samen met een vriend voor een lang weekend naar Amsterda geweest. De toen vriend van mijn zus, had allemaal soorten wiet door elkaar gegooid, en dat hadden we in een puurpijpje, (die we op de kermis hadden gewonnen), opgerookt. WAUS ALS EEN BEER!!!in amsterdam....heeeeleee mooie dingen meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:50
coopergirl
coopergirl is offline
begon in 2 havo met een joint toen ik uit de chinema rolde.. Ik stond bij het binnenhof en dacht 'why not'..
Nja, vervolgens werd ik gefascineerd en roofde ik de gehele smartshop uit... Weer wat later stortte ik mij op het chemische 'blij'.

Gewoon, ff vluchten uit het nu, en een vorm van ontspanning

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 08:36
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ik was 14..
samen met 2 meisjes uit me klas die wel eens hadden geblowd.
ik was erg nieuwschierig en khad gevraagd of ik een keer meemocht.
op 1 van de laatste schooldagen van het jaar gingen we in de pauze smoken..

de lessen daarna waren nog nooit zo leuk geweest
Oud 12-05-2004, 09:56
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Type schreef op 10-05-2004 @ 11:48 :

hippies.... bestaan die nog

ontopic
ik heb altijd gezegd dat ik het wel wilde proberen, zou eigenlijk met een vriendin de 1e keer blowen, maar zij had het met haar vriendje al gedaan. na school kwam ik een paar mensen tegen waarbij ik al 4 jaar in de klas zat, maar verder niet echt contact. ik was maar met 1 van hen bevriend. ze vroegen of ik ook wilde blowen en dat waren mijn eerse hijsjes. ik denk dat het een half jaar later pas was dat ik de 1e keer stoned werd. ik was met een vriendin in amsterdam, wij naar de koffieshop, spacecake bikken en niks voelen. dus terug naar de koffieshop, we laten die kerel een joint bouwen en roken dat heerlijk op. die shop lag aan een grond en iets naar de beneden, dus een soort van kelder. ik werd toch leip! die spacecake zal ook wel zijn gaan werken
vervolgens uren door a'dam gezwalkt zonder tijdsbesef. we waren gaan tjillen op de dam, maar die vriendin flipte helemaal op al die duiven, dus hebben we rondgelopen
Oud 12-05-2004, 11:36
Type
Type is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 12-05-2004 @ 10:56 :
hippies.... bestaan die nog
Een paar... ooit al eens in een prehistorisch dorp gekeken? (zo'n openluchtmuseum, vol geitenwollensokkenfiguren )
Oud 12-05-2004, 13:18
Verwijderd
He, don't you insult hippies!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:34
Mir-idiotA
Heel stom, maar ik weet niet zeker of ik op de basisschool nou geblowt heb of niet. Mja, maakt misschien ook wel geen fuck uit
Iig alcohol.
Toen ik 14 was ben ik geloof ik echt gaan blowen (dag/in uit op me 15e denk ik) en zo ist begonnen.
Ohja hoe?! Mensen hadden wiet bij zich en ik blowde mee tijdens de school pauze. Op de basisschool (al sdta dus zo is) tijdens een schoolreisje)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:43
blushingbride
blushingbride is offline
Ik was dertien, ennn
Het was in een parkje in Utrecht met 2 jongetjes uit mn klas (was in de eerste, denk ik) (of begin tweede) die t al vaker hadden gedaan, en we hadden white widow (wat ik echt ranzig vind overigens) .. 2 joints, geloof ik, voor zn 3en.

En ik weet nog dat ik in de vijver wilde gaan zwemmen. Waar ze me toch maar vanaf gepraat hebben. Ja, dat was best grappig..
Dertien. Tering, mn zusje is nu dertien en die weet nieteens wat een joint ís. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 10-05-2004 @ 11:20 :
een 2e poging dan maar omdat het wel vet is:
hoe zijn jullie ooit met drugs begonnen.

ik zelf ben in de 3e middelbare school (coornhert in haarlem) begonnen. met klasgenoot we hadden het in de klas over wiet en ik had zoiets van dat ga ik een x proberen. dus wij in een tussenuur in het bos een blow gerookt en toen naar gym
vooral softbal was dikke lol
gast was dat toevallig in het volgelenbosje daar bij Eindehout? Ik zat eerst op t sancta en heb daar zooo veel gesmookt ook idd

maar ja ontopic:

ik heb voor het eerst een paar hijsen van een joint genomen toen ik 11 was op de skatebaan aan t einde van mn straat. Dat was een keer maar daarna toen ik 14 was kreeg ik een vriendinnetje en zij ging eens blowen met een dude die ze kende. Ik ging een keer mee met een vriend van me en vanaf dat moment was ik hooked
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:52
hippie jesse
hippie jesse is offline
Ik reed in die tijd (ik was denk ik 13 of 14) elke dag met de trein door whije om naar school te gaan. Op een dag gingen we blowen, en dat deden wij in een bos langs het spoor in whije, ik was heel vaag, maar ik vond het niet zo heel bijzonder
Oud 12-05-2004, 15:44
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
13 jaar geloof ik. de eerste keer was samen met fiepje (mn zus) geloof ik. gewoon om te proberen. niet omdat k het nodig had. sinsdien is het gewoon voor het gevoel..
Oud 12-05-2004, 16:09
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 12-05-2004 @ 16:44 :
13 jaar geloof ik. de eerste keer was samen met fiepje (mn zus) geloof ik. gewoon om te proberen. niet omdat k het nodig had. sinsdien is het gewoon voor het gevoel..
je weet toch wel of je een jaar geleden bent begonnen met blowen!?
Oud 12-05-2004, 16:17
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 12-05-2004 @ 17:09 :
...Whahaha, exact hetzelfde hersenspinsel dook bij mij eveneens op
Oud 12-05-2004, 18:05
Misfit
Misfit is offline
Nogal vroeg, k´was 12 en had een vriendje van 16 dat welleens blowde dus had ik een keer meegerookt maar merkte er niks van...Een halfjaar later (het was al uit ) toen ik 13 was met wat vrienden weer geprobeerd en tja...dat beviel wel ...En toen echt tot m´n 15e elke dag stoned...nu blow ik alleen nog in het weekend. Hoe ik er toen die tijd aan kwam ..tja ik had vrienden die toch wel 3 of 4 jaar ouder waren en die veel blowden, ik blowde met hun mee en ging toen eerst met vriendinnen samen kopen en daarna zelf.

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:11
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 12-05-2004 @ 17:09 :
een jaar geleden ja...nee nog niet eens..half jaar..
Oud 12-05-2004, 21:13
Verwijderd
eerste keer was in de 3e, iemand had een joint bij en die hebben we toen in de pauze opgerookt.
toen heel af en toe nog eens gedaan.
sinds 7 maanden geleden doe ik het regelmatig, iemand die bij ons in woont was eerst een joint aan het draaien toen ik zijn kamer in liep, meegedaan en een paar dagen later zelf naar de shop gegaan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-05-2004 @ 14:51 :
gast was dat toevallig in het volgelenbosje daar bij Eindehout? Ik zat eerst op t sancta en heb daar zooo veel gesmookt ook idd

maar ja ontopic:

ik heb voor het eerst een paar hijsen van een joint genomen toen ik 11 was op de skatebaan aan t einde van mn straat. Dat was een keer maar daarna toen ik 14 was kreeg ik een vriendinnetje en zij ging eens blowen met een dude die ze kende. Ik ging een keer mee met een vriend van me en vanaf dat moment was ik hooked
dat was in het bos vlak bij eindehout idd aan de kant van de wagenweg. en later heb ik daar veeeeeeel vaker gezeten.
Oud 13-05-2004, 11:05
eztah
eztah is offline
Toen ik voor het eerst op vakantie ging naar Zwolle-city met wat vrienden van school.

Hadden voorgedraaide joints in handen gekregen (na heel veel moeite) en ik heb toen bijna een hele joint opgerookt waar ik niets van voelde. Het duurde een stuk of 10 keer voordat ik wat merkte van blowen..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 13-05-2004 @ 11:36 :
dat was in het bos vlak bij eindehout idd aan de kant van de wagenweg. en later heb ik daar veeeeeeel vaker gezeten.
het vogelenbosje ja dan moet ik je vast wel eens tegen gekomen daar t was daar ongeveer een meetingpoint voor smokers van sancta en coornhert
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:58
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
begin 15 zoop ik me elk weekend echt van de wereld, gewoon tot ik niet meer praten kon.
toen ik bijna 16 was mijn eerste joint opgestoken was wel leuk maar hij was wel doorweekt ik was te lazurus om dat ding vast te houden.
Daarna gewoon alles door elkaar toch wel het beste
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:07
coopergirl
coopergirl is offline
het begion met een lijn en een een uit alkaar geloopte pen om te snuiven en dat si soms best wel weirs.
Oud 14-05-2004, 16:43
Type
Type is offline
weirs?

Kan je dat nog een keer typen als je nuchter bent?
Oud 14-05-2004, 16:53
Verwijderd
weird bedoelt ze
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-05-2004 @ 17:53 :
weird bedoelt ze
jah zekerdat bedoiek uijmn inderdaad! LD LD LD
Oud 14-05-2004, 18:08
Verwijderd
pff dit gaat te hard fout op dat tijdstip
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 19:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 14-05-2004 @ 19:08 :
pff dit gaat te hard fout op dat tijdstip
ik ag ook ecgt fucking loei-hard!!!!
Oud 15-05-2004, 16:17
Verwijderd
In de band waar ik toendertijd in speelde rookte wel eens een jointje. Ik deed eerst nooit mee maar toen werd ik nieuweschierig mja en toen was ik verkocht. Toen was ik 16 jaartjes jong.

Tijdje niets gedaan, en dan kom je Faery en Snoodaard tegen en begint het weer van voren afaan.

Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 18:45
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 13-05-2004 @ 13:02 :
het vogelenbosje ja dan moet ik je vast wel eens tegen gekomen daar t was daar ongeveer een meetingpoint voor smokers van sancta en coornhert
hehe ja dat weet ik nog wel dat was altijd dikke lol
Oud 16-05-2004, 02:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Whaag schreef op 15-05-2004 @ 17:17 :
In de band waar ik toendertijd in speelde rookte wel eens een jointje. Ik deed eerst nooit mee maar toen werd ik nieuweschierig mja en toen was ik verkocht. Toen was ik 16 jaartjes jong.

Tijdje niets gedaan, en dan kom je Faery en Snoodaard tegen en begint het weer van voren afaan.

hehe roel en roel
Oud 16-05-2004, 02:38
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 10-05-2004 @ 13:07 :
Het begon tijdens Pukkelpop 2002, omdat ik toch wel eens wilde weten hoe het was op stoned te zijn.
Daarvoor was ik Edge.

xufkex

Ik lowlands 2001 [hoé cliche]
Verder nog steeds geen reguliere gebruiker overigens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten