Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 18:56
druiveke
druiveke is offline
hey

ik geniet niet echt van seks...
ik heb er niet bepaald zo een drang naar en vind het regelmatig 'saai'

het is niet dat men vriend me geen aandacht schenkt ofzo, hijs is enorm lief en weet hoe hij me moet laten klaarkomen

maar toch...
de opwinding is niet werkelijk aanwezig
ook word ik niet nat genoeg
dus moet hij mij eerst oraal bevredigen

hierdoor is het dus moeilijk om andere dingen te doen,
ik heb het gevoel dat vrijen elke keer hetzelfde 'verhaal' is...

zou dit misschien kunnen liggen aan mijn pil?

wanneer ik dan mijn vriend bezig hoor over zijn vrienden, hoe zij vertellen over hun vriendin...
dat maakt me dan echt jaloers en doet me pijn. ook omdat ik het aanvoel als een 'tekort' dat ik geef aan mijn vriend

heeft er nog iemand dit?
tips?

beetje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:07
Verwijderd
De pil kan het libido wel verminderen. Je zou kunnen proberen een maandje de pil niet te slikken en het met condoom te doen om te kijken of je dan geiler wordt.

Om het probleem dat je niet nat genoeg wordt op te lossen zou je ook glijmiddel kunnen kopen, dat brengt meteen wat variatie in de seks aan.

Bevredig je jezelf wel eens of heb je daar eigenlijk nooit behoefte aan? Je zou het misschien eens kunnen proberen en dan onderzoeken waar jij geil van wordt. Misschien helpen verhaaltjes of films je wel of krijg je het gewoon voor elkaar met je eigen fantasie.

Het kan ook wel met je relatie te maken hebben. Ik weet wel dat ik in mijn vorige relatie veel minder vaak zin had in seks en het vaak saai vond en wou vermijden terwijl ik nu steeds minder geen zin heb en het echt nog nooit saai heb gevonden. Dat heeft toch wel te maken met dat ik in deze relatie veel meer mezelf kan zijn en veel meer ruimte krijg van mijn vriend.

Zit je over het algemeen lekker in je vel? Als je veel aan je hoofd hebt of je gewoon mentaal niet zo lekker voelt kan dat ook invloed hebben op je libido.

Je bent in ieder geval niet abnormaal, maak je daar maar geen zorgen over. En ook niet om het je vriend tekort doen, seks tegen je zin in hebben, daarmee doe je jezelf tekort en dat vind hij echt veel erger dan wat minder vaak seks.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:21
Co
Co is offline
Ik snap het wel

Als ik stress, moe ben, me niet lekker in m'n vel voel vind ik er ook veel minder aan. Ligt aan niemand anders dan aan mij, simple as that.

Ik zou zeggen; zorg voor wat regelmaat in je (sex)leven, en laat je nergens toe dwingen. Praat er over met je vriend, en misschien help het om eerst enkele dagen niets te doen, het kan zijn dat je daarna extra zin krijgt...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:32
VanDalen
Citaat:
Co schreef op 11-05-2004 @ 20:21 :
Ik snap het wel

Als ik stress, moe ben, me niet lekker in m'n vel voel vind ik er ook veel minder aan. Ligt aan niemand anders dan aan mij, simple as that.
Ik zou zeggen; zorg voor wat regelmaat in je (sex)leven, en laat je nergens toe dwingen. Praat er over met je vriend, en misschien help het om eerst enkele dagen niets te doen, het kan zijn dat je daarna extra zin krijgt...
Ik snap 't ook hoor.. stress en vermoeidheid helpen niet..
Alleen zou ik niet voor regelmaat in je sexleven pleiten, daar wordt 't over 't algemeen niet spannender van..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:57
C'est moi
C'est moi is offline
offtopic: Dusjcrib ik vind jou advatar zo leuk!
Oud 11-05-2004, 20:17
AngelLena
AngelLena is offline
Je zou ook zelf een wat meer afwisseling aan kunnen brengen in je sexleven. Als het elke keer hetzelfde is gaat de lol er idd snel vanaf. Probeer dat regelmatige hetzelfde doen te doorbreken waar je kan door initiatieven te nemen, andere dingen te proberen, volgordes wisselen, eens ergens anders op te focussen dan normaal, experimenteer. Idd elkaar verhalen vertellen kan een hele leuke afwisseling zijn en kan ook nog eens goed werken. Ik zou zeggen probeer het eens.
Oud 11-05-2004, 20:35
Co
Co is offline
Citaat:
VanDalen schreef op 11-05-2004 @ 20:32 :
Ik snap 't ook hoor.. stress en vermoeidheid helpen niet..
Alleen zou ik niet voor regelmaat in je sexleven pleiten, daar wordt 't over 't algemeen niet spannender van..
Klein misverstandje vrees is.
Ik legde het misschien niet duidelijk genoeg uit, maar bedoelde eigenlijk:

Stel; je rukt je 3x per dag af
als je het dan, omwille van je vriend(in), het opeens niet meer doet, en je gemiddelde zakt naar 1x in 2 dagen, kan het even verstoord zijn allemaal

klinkt wat grof, maar dit bedoelde ik te zeggen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:01
VanDalen
Citaat:
Co schreef op 11-05-2004 @ 21:35 :
Klein misverstandje vrees is.
Ik legde het misschien niet duidelijk genoeg uit, maar bedoelde eigenlijk:
Stel; je rukt je 3x per dag af
als je het dan, omwille van je vriend(in), het opeens niet meer doet, en je gemiddelde zakt naar 1x in 2 dagen, kan het even verstoord zijn allemaal
klinkt wat grof, maar dit bedoelde ik te zeggen eigenlijk
Ok.. dan ben ik weer bij.. en dan klopt het wel
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten