Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 14:41
masterVdisasteR
masterVdisasteR is offline
ejw ik hoor nu al een week of 2 stemmen in m'n hoofd ik weet egt niet wat ik moet doen wie heeft tips help me snel ik trek ut niet meer...
tog bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 14:48
Daboman
Daboman is offline
Geen ervaring, maar ik kan je wel vertellen dat er waarschijnlijk genoeg over te vinden is op internet. Probeer maar eens wat dingen uit met google
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:57
Quiana
Quiana is offline
En om hulp te zoeken ed, kan je altijd naar je ouders, mentor, vertrouwenspersoon, huisarts, enz toestappen, zodat zij je
daarmee op weg kunnen helpen...
Oud 13-05-2004, 14:59
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
hoe vaak hoor je ze en wat zeggen ze?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:01
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik denk dat het verstandig is om je ouders hierover in te lichten. Als je dit niet durft, kun je het beste naar je huisarts gaan. Hij kan je hierbij helpen.

p.s

No offence maarehm.. Heb je dit misschien gekregen na het roken van wiet of het gebruiken van een ander soort drugs?
Zo ja is het verstandig om dit ook te vermelden als je naar de huisarts gaat, zodat ze weten wat de oorzaak is.
Oud 13-05-2004, 20:13
Verwijderd
ik hoor ook al cker een paar jaar een stem, eerst waren t er 2, maar nou isser nog maar 1, en ik kan je zeggen, je moet echt met iemand gaan praten, ga naar je huisarst ofzow, neem desnoods een vriendin mee die je kunt vertrouwen... hij heeft zwijgplicht, dus als je t nie metéen tegen je ouders wil zeggen, hoeft dat ook niet. hij/zij kan je doorverwijzen naar een GGZ of iets dergelijks, bij jou in de buurt. zij kunnen jou helpen, en mocht het echt nodig zijn, kun je misschien na een tijd ook nog kiezen voor medicijnen, maar dat ligt eraan hoe t komt da je ze hoort enz.

take care *knuff*

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:39
C'est moi
C'est moi is offline
heb er ook last van. heb er medicatie voor gehad maar ook alleen als het echt nodig is en zo kort nodig.
Oud 13-05-2004, 21:45
Fantôme
Fantôme is offline
hoi.. het lijkt me ontzettend lastig, maar behalve dat zeker heel beangstigend. ik heb hier geen ervaring (van mezelf) mee, maar ken wel verhalen. ik kan je niet vertellen wat het is, ten eerste omdat ik geen arts ben en ten tweede omdat je verhaal nogal onduidelijk is, je bent niet echt precies. als je van plan bent naar de dokter te gaan, zou je toch wat meer moeten omschrijven en uitleggen. wat iemand anders ook al vroeg, heb je drugs gebruikt? niet om je te beledigen, maar het kan er wel mee te maken hebben (drugsgebruik is geen oorzaak maar wel van invloed als je vatbaar bent op zulke dingen!)

succes ermee! (F)
Reageren

Regels voor berichten