Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 23:11
Verwijderd
ik heb eens gehoord dat je borsten pas uitgegroeid zijn als je tepels (dus niet het tepelhof) groter zijn en niet meer van die hele kleine puntjes. is dat waar? want dan kan het wel eens zijn dat ze bij mij nog erg groeien

kussie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:27
Verwijderd
Fabeltje..... je borsten zijn pas uitgegroeid wanneer ze uitgegroeid zijn... Dit is meestal rond je 23e maar dat kan bij ieder mens verschillen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 06:27
DvoorA
DvoorA is offline
rond je 23e? Ik ben nu 17 en volgens mij groeien ze echt niet nog verder hoor. Ik denk dus dat ze rond je 18e wel borsten hebt die "af" zijn.
Oud 14-05-2004, 08:29
luchtballon
luchtballon is offline
dat is niet waar.

Maar dat je borsten nog tot je 23 of 21 ofzo kunnen groeien is wel waar, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn natuurlijk. iedereen een andergroeiproces en blablabla
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:28
Maarten
Maarten is offline
Conclusie: Je weet het pas als je wat ouder bent want dan weet je of het bij jou wel of niet het geval was dat ze doorgroeiden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:35
Verwijderd
ik hoop dat ze bij mij nog doorgroeien, ik wil toch wel wat meer hebben.

ik blijf het raar vinden, waarom heeft de een cup d en de ander net cup a
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:29
Konijn
Konijn is offline
Je kunt ook kijken naar wat voor cupmaat je moeder heeft, naar wanneer je uitgegroeid was in de lengte, naar wanneer je ongesteld werd, naar wanneer je borsten zijn begonnen met groeien en naar of de rest van je lichaam al 'vrouwelijk' is (heupen enzo)..

En dan nog kun je niet weten of ze nog verder gaan groeien of niet. (Maar je kunt dan misschien een indicatie krijgen).
Oud 14-05-2004, 14:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-05-2004 @ 10:35 :
ik hoop dat ze bij mij nog doorgroeien, ik wil toch wel wat meer hebben.

ik blijf het raar vinden, waarom heeft de een cup d en de ander net cup a
waarom heeft de een blauwe ogen en de ander bruine? Waarom heeft de een blond haar en de ander bruin haar? Waarom heeft de een grote voeten en de ander kleine? Zal ik nog even doorgaan of ben ik duidelijk?
Oud 14-05-2004, 17:03
Verwijderd
Nee, die tepels worden meestal zo als je een kind hebt gezoogd, als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt.

Je borsten groeien gewoon zo lang ze groeien, bij de een tot haar 25ste, bij de ander tot haar 13e. Meestal is er wel na je 16e niet zo heel veel meer te merken van die groei. Ze kunnen trouwens ook weer blijvend groter worden door een zwangerschap - de hormonen in je lichaam kunnen er dan voor zorgen dat je lichaam denkt dat 't 13 of 14 is, en het dus vetcellen gaat maken op je borst.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten