Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 21:00
brightlight
brightlight is offline
Ik zit eraan te denken om de pil te gaan slikken. Nu vraag ik me een aantal dingen af wat betreft de mogelijke veranderingen aan je lichaam. Ben jij aangekomen toen je de pil ging slikken? Of zijn er andere dingen aan je lichaam veranderd? Welke pil slik je?
Oud 14-05-2004, 21:24
Verwijderd
Ik slik sinds 3.5 maand de Diane 35, maar merk niet echt veel verschil. Het enige is dat m'n cupmaat van B naar C is gegaan (maar daar zat ik volgens mij toch al tegenaan) en dat m'n borsten (vooral in het begin) wat gevoeliger zijn geworden.
Qua gewicht is er bij mij niets veranderd.
Oud 14-05-2004, 21:41
zus en zo
zus en zo is offline
ik heb verschillende merken geslikt. ik slik de pil in totaal nu ongeveer 2 jaar. ik ben in die 2 jaar wel 10 kilo aangekomen (wat ik graag wilde want ik woog maar 40 kilo, nu dus 50), maar ik denk niet dat die 10 kilo allemaal door de pil komen.

verder niet echt lichamelijke veranderingen...
Oud 14-05-2004, 21:49
Verwijderd
--> het grote pil topic...

@ topic, ik ben toen ik de diane-pil slikte erg veel aangekomen (is er ook weer af gegaan toen ik stopte), slik nu de microgynon 30, en heb daar helemaal geen lichamelijke veranderingen van.
Oud 16-05-2004, 15:22
Gothicgirliej
Gothicgirliej is offline
ik slik ook microgynon en ik ben er 5 kilo van aangekomen, sommige mensen hebben er sneller last van dan een ander, ik ben namelijk heel erg gevoelig met me gewicht heb erg schommel gewicht en dankzij die pil hou ik 3 keer zoveel vocht vast dus dan weet je het wel
Oud 16-05-2004, 15:29
ekki
ekki is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-05-2004 @ 22:49 :
--> het grote pil topic...

Regels voor berichten