Advertentie | |
|
![]() |
|
Even naar de safemode gaan (F8 bij het opstarten); en alle oude printerdrivers verwijderen.
Opnieuw starten -> met het softwarepakket van HP installeren (of anders downloaden* ). Eerstvolgende keer komt XP met die melding dat hij er eentje gevonden heeft; en dan dus verwijzen naar de zojuist geïnstalleerde drivers. *= http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/s...tem=mp-17908-2
Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:02. |
![]() |
||
Citaat:
Deze vind je hier En laat ons even weten of het gelukt is ![]() (want dat vergeten hier de meeste mensen) -edit- Gewoon doen wat bliepje zegt! ![]() Maar gebruik wel mijn linkvoor de drivers, want die is directer ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okay, tot dusver nog geen vooruitgang... (heb de drivers nog niet gedelete)
Ik probeer dus de drivers opnieuw te downloaden *link* en krijg een "Cannot find server" pagina Ah, en nog wat, toen de computer geleverd werd hebben we er geen cd's bij gekregen, dus ook niet van de printer. Alle setup bestanden e.d staan onder HP_RECOVERY (D: ) ... zou ik de drivers daarvandaan opnieuw kunnen installeren? (En de printer lichtjes staan nu als een gek te flikkeren ![]() edit: Is de software verwijderen:*link* hetzelfde als ook de driver's verwijderen of zijn dat twee verschillende dingen, mischien een stomme vraag maar ik snap er echt de ballen niet meer van intussen. Toch bedankt voor jullie help zover ![]() Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:56. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Zoek ze ff op de HP-site, of op google. Citaat:
Dat is raar. Je hoort die cd's gewoon te hebben. Die van je printer sowieso. Bij een printer zitten software cd's, daar betaal je voor. Even informeren bij de winkel waar je je pc/printer gekocht hebt dus! Citaat:
|
|