Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 18:51
Verwijderd
Okay, mijn ouders hebben ongeveer twee maand geleden een nieuwe pc gekocht, hebben alles laten installeren in de winkel.
Tis een Hp Pavillion, en gelijk alles dr op en dr aan, en ook een printer dr bij (een Hp psc 1350 all-in-one series)
De printer en alles deed het eerst prachtig maar sinds ongeveer twee week geleden installeerd dat ding zichzelf elke keer dat ik inlog.
K'ben al naar de Hp support chat weet-ik-veel geweest, en ik zit dus nog steeds te wachten op hulp, ik heb system restore geprobeerd, heeft geen enkel effect en ik heb ook geen restore punten van in april, alleen in mei.

Ik heb ook een topic op games staan omdat mijn spel (Black & white deluxe) het ineens niet meer doet, en ook als ik dit spel opstart gaat de hp-all-in-one series setup/instalatie-weet-ik-veel weer aan. Het is heel erg irritant aan het worden intussen, en ik snap er echt geen flikker van.

Heeft iemand enig idee hoe het komt en hoe ik dr wat aan kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 19:22
unpopular
unpopular is offline
Download anders de nieuwste drivers van de hp site en installeerd die eens.

Hopelijk is het dan goed.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 19:58
Bliep
Bliep is offline
Even naar de safemode gaan (F8 bij het opstarten); en alle oude printerdrivers verwijderen.

Opnieuw starten -> met het softwarepakket van HP installeren (of anders downloaden* ).

Eerstvolgende keer komt XP met die melding dat hij er eentje gevonden heeft; en dan dus verwijzen naar de zojuist geïnstalleerde drivers.

*= http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/s...tem=mp-17908-2

Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:09
freyk
freyk is offline
Citaat:
unpopular schreef op 15-05-2004 @ 20:22 :
Download anders de nieuwste drivers van de hp site en installeerd die eens.

Hopelijk is het dan goed.
Ja, download en installeer de nieuwste drivers.
Deze vind je hier

En laat ons even weten of het gelukt is
(want dat vergeten hier de meeste mensen)

-edit-
Gewoon doen wat bliepje zegt!
Maar gebruik wel mijn linkvoor de drivers, want die is directer

Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:47
Verwijderd
Okay, tot dusver nog geen vooruitgang... (heb de drivers nog niet gedelete)

Ik probeer dus de drivers opnieuw te downloaden *link* en krijg een "Cannot find server" pagina

Ah, en nog wat, toen de computer geleverd werd hebben we er geen cd's bij gekregen, dus ook niet van de printer. Alle setup bestanden e.d staan onder HP_RECOVERY (D: ) ... zou ik de drivers daarvandaan opnieuw kunnen installeren?

(En de printer lichtjes staan nu als een gek te flikkeren )

edit: Is de software verwijderen:*link* hetzelfde als ook de driver's verwijderen of zijn dat twee verschillende dingen, mischien een stomme vraag maar ik snap er echt de ballen niet meer van intussen.
Toch bedankt voor jullie help zover

Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:25
freyk
freyk is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-05-2004 @ 21:47 :
edit: Is de software verwijderen:*link* hetzelfde als ook de driver's verwijderen of zijn dat twee verschillende dingen, mischien een stomme vraag maar ik snap er echt de ballen niet meer van intussen.
Als je iets verder had gelezen:
Citaat:
Removes the Plug and Play entries, the software drivers, and the HP Photo and Imaging software.
Ja, hij verwijdert dus ook de software drivers.

Citaat:
freyk schreef op 15-05-2004 @ 21:09 :
-edit-
Gewoon doen wat bliepje zegt!
Maar gebruik wel mijn linkvoor de drivers, want die is directer
Deze was toch niet directer
Oud 16-05-2004, 15:10
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-05-2004 @ 21:47 :
Okay, tot dusver nog geen vooruitgang... (heb de drivers nog niet gedelete)

Ik probeer dus de drivers opnieuw te downloaden *link* en krijg een "Cannot find server" pagina

Zoek ze ff op de HP-site, of op google.

Citaat:

Ah, en nog wat, toen de computer geleverd werd hebben we er geen cd's bij gekregen, dus ook niet van de printer. Alle setup bestanden e.d staan onder HP_RECOVERY (D: ) ... zou ik de drivers daarvandaan opnieuw kunnen installeren?

(En de printer lichtjes staan nu als een gek te flikkeren )

Dat is raar. Je hoort die cd's gewoon te hebben. Die van je printer sowieso. Bij een printer zitten software cd's, daar betaal je voor. Even informeren bij de winkel waar je je pc/printer gekocht hebt dus!

Citaat:

Toch bedankt voor jullie help zover
Zoals al gezegd; ja.
Oud 16-05-2004, 22:55
Verwijderd
Tis trouwens gelukt, na wat omwegen om die drivers te pakken te krijgen.
Duurde ook lang genoeg om ze te downloaden 180 minuten...
nou goed
Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten