Advertentie | |
|
![]() |
|
het hangt er een beetje van af wat voor cultuurgeschiedenis je wilt, denk ik...
ik studeer zelf geschiedenis en wil me ook op cultuurgeschiedenis gaan richten, maar er zijn (alleen al binnen geschiedenis) gewoon meerdere mogelijkheden om dat in te richten... ik zou gewoon van alle studies die raakvlakken hebben met culturele geschiedenis een bende brochures bestellen, websites bezoeken, studenten stalken enz. dan krijg je toch het beste idee van wat een studie precies inhoudt en wat jou het meest aanspreekt... (kijk anders eens op http://www.let.uu.nl/studiepunt bij bachelorgidsen 2004/2005 - daar kun je de studiegids van geschiedenis voor komend studiejaar downloaden. daarin staan oa alle vakken die aangeboden worden en als je dan op blz 28 - dacht ik - kijkt, staan ze onder elkaar - de vakken waar cmi achter staat zijn de cultuurgeschiedenis gerichtte vakken. bladzijdenummer voor uitgebreide inhoud van het vak staat achter het vak vermeld...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() offtopic; hee medewerker ![]() ![]() Bij alg. cultuurwetenschappen gaat het idd over kunst, film, tv, literatuur, digitale media en grafische vormg en de relatie van deze kunsten met de cultuur. Er wordt veel geschiedenis behandeld, maar dat is niet gericht op het dagelijks leven, meer over de invloed en betekenis van kunst daarin met op de achtergrond belangrijke ontwikkelingen in de gs. Bij de VU is het dan nog specifiek gericht op het woord en beeld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Franse taal en cultuur souriceau | 8 | 24-07-2008 23:31 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |