Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 20:23
verpleger
verpleger is offline
Hey hallo.

Ik heb inmiddels een relatie van ruim 7,5 week. Ik ben nog niet verder gegaan dan honk 2 (kijken en voelen). Dit vind ik niet erg, en schaam me er niet voor en maak me er ook niet druk om.
Ik hoor wel van veel vrienden die een degelijke lange relatie hadden dat ze na paar weken of maandje begonnen met eerste seksuele handelingen: aftrekken, vingeren.
Hoe zit dat bij jullie? Hoe lang hadden jullie voor de eerste seksuele handelingen?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:26
Elmoo
Elmoo is offline
Hey hey,

Dit is al zoooo vaak gevraagd Maar never mind... bij mij was het na 4 weken al raak. Het was mijn eerste keer maar ook een van de mooiste
Oud 18-05-2004, 20:31
Verwijderd
Verschillend... Met m'n langste relatie (meer dan een jaar) grappig genoeg ook het snelst... Maar ja, daarom misschien juist, omdat het ook m'n derde relatie was. Geen idee, het ligt denk ik toch beetje aan de situatie, in het begin heb ik vaak dat ik wel dingen wil maar nog een beetje verlegen ben dus dan ligt het erg van de jongen af. Ik laat dat dan ook weten, dat ik gewoon nog een beetje verlegen ben, dus als het een verlegen jongen is dan gaat het gewoon niet zo snel (nou ja, uiteindelijk valt het wel mee, ook niet langzaam, maar minder snel). Maar ik vind dat helemaal niet erg, ik vind seks niet het belangrijkste in een relatie, alhoewel er ook niet helemaal geen seks moet zijn want dan ben je eigenlijk haast gewoon goede vrienden, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:45
Verwijderd
Toen had ik nog niet. Maar dat was gevingerd worden. Een dronken oudejaarsavond.

Maar dat ik zelf ook actie ondernam was wel in een relatie, en na drie weekjes.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:51
Verwijderd
7 weken all the way. Maar wat Elmo al zei, dit is al zoooooo vaakj gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:34
raarheid
raarheid is offline
idd vaak gevraagd maja goed...
Na 3 weken honk 2 bij mij, 4 weken honk 3...
ik na 1.5maand honk 2 bij hem...
net 4 maanden all the way
Oud 18-05-2004, 21:38
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
verpleger schreef op 18-05-2004 @ 21:23 :
Hoe zit dat bij jullie? Hoe lang hadden jullie voor de eerste seksuele handelingen?
1 maand, maar dat was nog niet gelijk all the way.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:52
Verwijderd
Eerste keer verder dan gewoon zoenen was toen ik twee weken met mijn eerste vriendinnetje had, ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:58
Myuki
Myuki is offline
Uhhh weetikveel... dat hou ik echt niet bij
Oud 18-05-2004, 22:01
Verwijderd
nix honken, gewoon in een keer de homerun.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:26
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Na 1 week ongeveer een beetje vingeren/trekken
Na 2 weken neuken en oraal bij beiden

Ach...moet kunnen...en zoals in vorige topic hier over gezegd, we kenden elkaar al eeuwig, dus dat is toch wel anders.
En het gaat nog steeds goed trouwens Steeds beter zelfs!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:11
Verwijderd
Ik dacht dat honk 2 vingeren en aftrekken was? Hoe noem jij de andere 'honken' dan?

Maargoed, ehm, met mijn exvriend had ik 4 maanden iets voor wederzijds 'handwerk', 8 voor gebeft worden, 9 voor neuken, 10 voor pijpen. 2 weken voordat we zelfs maar zoenden trouwens
Met mijn vriend na 2 weken manuele sex, na een maand neuken, ik weet niet meer na hoe lang pijpen en beffen, ik denk een maand of 2.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-05-2004 @ 23:01 :
nix honken, gewoon in een keer de homerun.
Nou, idem, maar dat was haar idee.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:31
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-05-2004 @ 11:13 :
Nou, idem, maar dat was haar idee.
Same here, maar dan was het dus zijn idee. Niet dat ik er onoverkomelijke bezwaren tegen had hoor.

Sindsdien altijd zo gedaan. En dat was dan steeds een gezamenlijk idee.

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:49
snoopy
snoopy is offline
ehm... - een half jaar. (en daar staat inderdaad een min-teken... )
Oud 19-05-2004, 11:46
Verwijderd
Hangt ervan af

Bij sommige vriendinnen gingen we dezelfde dag dat we kregen al meteen over op handwerk.
All the way was na 3weken.

Bij m'n huidige vriendin is het 4weken tot honk euh 1,5(maar aangezien ied'reen volgens mij anders denkt met di ehonken nu, bij ons is dat dus bovenkleding uit en btje voelen beneden).

verschilt denk dus gwoon per verkering

En nix mis meej als het de ene keer eens wat 'langzamer' gaat als de andere keer.. En als je dat wel zou vinden dan ben je gwoon verwend en heb je geen geduld/respect. vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:38
Dzjes
Dzjes is offline
handwerk.. 6 maanden, mondwerk, zo'n 9 maanden, en de "daad" was toch wel een klein jaartje denk ik.. met mijn huidige vriend..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:36
Verwijderd
handwerk: ruim 5 maanden.
mondwerk: ook bijna 6 maanden.
écht: bijna een jaar.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:58
Mu
Mu is offline
Citaat:
hoe lang hadden jullie voor jullie 1ste seksuele handelingen?
Nou, we hadden ongeveer drie minuutjes, want zij had zo weer een vergadering en ik moest daarna naar de dokter voor een druiper.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:42
Verwijderd
Het gefrunnik begon denk ik bij 2/3 weken ofzo. Mjuh, het handwerk bij een maand of 2 denk ik. En mondwerk bij 3 maanden ongeveer. Hét hebben we nog niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:15
Sigaklop
Sigaklop is offline
bij mij was het na 4 maanden en zo lekker was het niet eens
Oud 19-05-2004, 21:24
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wij hadden na 6 weken al sex
na ongeveer 2/3 weken gingen we meer doen dan alleen zoenen
Oud 19-05-2004, 22:19
Slettelina *
Slettelina * is offline
na 3/4 weekverder dan zoenen,
na 4/5 maand all the way..
Oud 20-05-2004, 10:40
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 19-05-2004 @ 22:24 :

na ongeveer 2/3 weken gingen we meer doen dan alleen zoenen
Oud 20-05-2004, 11:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-05-2004 @ 11:49 :
ehm... - een half jaar. (en daar staat inderdaad een min-teken... )
sorry... had t niet helemaal begrepen. Dit gaat dus over m'n huidige relatie, niet over m'n eerste relatie...
Oud 24-05-2004, 12:04
Verwijderd
*kuch*
1e meisje, in m'n 1e echte relatie, na 1 week alles uitgeprobeerd (behalven pijpen/beffen)

2e meisje, in een weekendrelaie (2-night-stand zeg maar), na 2 dagen alles uitgespookt

3e meisje, een vriendin van me, kende ik een half jaar, en op een avond (nuchter en wel) was het opeens helemaal raak

4e meisje, met een meisje die ik al 3 jaar kende, die bij mij kwam omdat ze problemen had thuis "van het 1 kwam het ander"

Ja, bij mij is het allemaal pure liefde
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:05
Verwijderd
@ mensen die melden dat dit al vaak gevraagd is: Welke vraag is hier NIET vaak gesteld?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 13:36
Drez
Drez is offline
gatverdamme die stomme honken de hele tijd, come ooooonn, dat zeg je toch niet meer als je 17 bent?

ontopic: geen idee meer... ik denk na een maandje ofzo?
Oud 24-05-2004, 13:47
sita15
sita15 is offline
nacht da ik hem ontmoeten gelijk handwerk en anderhalfe maand later het ( op me verjaardag ) helaas 2,5 maande gehad, de sex was bter dan de rest
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 13:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
raarheid schreef op 18-05-2004 @ 22:34 :
idd vaak gevraagd maja goed...
Na 3 weken honk 2 bij mij, 4 weken honk 3...
ik na 1.5maand honk 2 bij hem...
net 4 maanden all the way
Honk 3 is toch all the way??? (*denkt aan paradise by the dasboard light*)
En idd...hou gewoon lekker op over die honken. Het is een amerikaanse uitdrukking en zelfs daar zal het vast wel ouderwets zijn ondertussen.

Na iets meer dan 3 weken gingen we samen in bad en toen was dezelfde dag de stap naar "meer" ook niet zo groot meer
Oud 24-05-2004, 15:00
Me@You
Me@You is offline
Ik kende haar eigenlijk al mn hele leven maar zag dr alleen bijna nooit en had nooit zoveel contact met haar, totdat de vonk over sloeg en we zegmaar wat kregen, de eerste keer dat ik dr zag toen we wat hadden zaten we al op honk 2, toen we 2 weken wat hadden was het vingeren/beffen/trekken/pijpen en na 3 weken deden we het voor het eerst. kheb nu meer dan 3 maanden met haar en het gaat echt super! volgens mij is zij de ware
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik en mijn vriend hebben elkaar leren kennen via msn, na onze 2de/3de ontmoeting zijn we verder gegaan dan beetje zoenen en strelen; na ongeveer een maand kwam ik een keer met handwerk bij hem aanzetten.. en hij toen bij mij met het likwerk. Na 4 maanden all the way; behalve pijpen, simpelweg omdat ik hier voor m'n gevoel nog niet helemaal klaar voor ben (arme jongen)
Oud 24-05-2004, 17:20
Ultimate
Ultimate is offline
Wij binnen een week de 1e handelingen verricht, maar dat vonden we toch iets te snel achteraf (we hadden er geen spijt van en et kwam spontaan)

Na 3 maanden deden we 'het' en na 4 weken al voelen enz.

En volgengde week een jaar verkering met hetzelfde meisje.
Oud 24-05-2004, 18:39
*sieske*
*sieske* is offline
Na 3 dagen vingerde hij me, na 1 week relatie ging hij drie weken op vakantie, toen hij terugkwam heeft hij me op dezelfde dag nog gebeft. Een dag later heb ik hem gepijpt en hebben we geneukt. Na nog een paar daagjes heb ik hem ook afgetrokken...ging een beetje snel allemaal, alles was de eerste keer voor ons allebei. We zijn nu nog samen, al bijna 11 maanden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:40
Party_P
Party_P is offline
eerste ontmoeting: zoenen
3de ontmoeting: zat ik met me handen onder d'r kleren
na 3wkn: handwerk
Oud 24-05-2004, 20:53
Verwijderd
ik weet het eigenlijk niet, de eerste weken durfde ik hem nog maar amper aan te raken, dus met elkaar op de bank zitten, tv kijken en dat was het
toen we elkaar eindelijk aan durfden te raken etc, ging het vrij snel .. ik denk na een maand, 1,5 maanden.. misschien 2 maanden..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 20:59
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Euh, ik was met mijn huidige vriend 2 weken samen als alles gebeurd was. En wat ervoor kwam da was eigenlijk al na een dag of 2.

Ondertussen zijn we al meer dan 8 maand samen, en ik heb er nog steeds geen spijt van. Ik heb wel het initiatief genomen, hij was nog maagd, ik niet.

Met mijn eerste lief was het na denk ik een maand een half. EN alles wat ervoor kwam na een goeie week zeker.
Oud 25-05-2004, 08:14
_-Joyce_s-_
_-Joyce_s-_ is offline
Damn he!!!

Ik voel me nu wel een beetje knullig nu ik allemaal lees hoe lang (hoe kort eigenlijk) jullie verkering hadden... volgens mij had ik 6/7 maanden verkering toen we all the way gingen...

Oeps...

Maar een van me vriendinnen had anderhalf jaar verkering toen ze het voor het eerst deden

en een ander heeft 10 maanden verkering en heeft bijna nog nix met d'r vriend gedaan....

en weer een andere vriendin neemt niet eens verkering maar heeft gewoon een sexafspraakje met iemand en gaat ze de week erna weer naar iemand anders...

zo kan je natuurlijk ook aan je trekken komen he....

xxx Joyce

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 08:16.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 09:45
jinx
jinx is offline
Heb al bijna een jaar, en nog niks all the way, kben trouwens van plan om daar nog een poosje mee te wachten.
Oud 25-05-2004, 10:16
Verwijderd
uhmmm dat duurde wel ff volgens mij??? Ik was 17 en zij was 21... ze wou eerst wachten tot ik 18 was () en ik respecteerde dat uiteraard! maar ik hoefde maar zo'n 6 weken te wachten. Daarvoor idd meer voelen en kijken.

Had er niet zo'n problemen mee! Als het echte liefde is dan ben je wel bereid te w88 als je partner dat wilt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten