Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wanneer meeten we in Utrecht?
zaterdag 29 mei 2 18.18%
zondag 30 mei (Pinksteren) 1 9.09%
zaterdag 5 juni 3 27.27%
zondag 6 juni 1 9.09%
zaterdag 12 juni 3 27.27%
zondag 13 juni 1 9.09%
zaterdag 19 juni 5 45.45%
zondag 20 juni (Vaderdag) 0 0%
zaterdag 26 juni 9 81.82%
zondag 27 juni 3 27.27%
zaterdag 3 juli 6 54.55%
zondag 4 juli 2 18.18%
zaterdag 10 juli 8 72.73%
zondag 11 juli 2 18.18%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 22:36
Verwijderd
U ziet het goed, een nieuwe poll om te bepalen wanneer we gaan meeten in Utrecht. Omdat de vorige poll uitgelopen was op een onpeilbaar koffiedik kijken vanwege mensen die verkeerd gestemd hadden, mensen die niet gestemd hadden, mensen die per ongeluk gestemd hadden op data waarop ze niet konden en nog een paar moeilijke mogelijkheden, hebben we deze naar de prullenbak van ons bestaan verwezen om met een schone lei te beginnen.

Maar omdat we geen zin hebben in dezelfde rommel, introduceer ik het 'Democratie voor dummies'-stappenplan:

1) Pak NU je agenda, mobiele telefoon, organizer of welk middel je dan ook gebruikt om je afspraken in te noteren.

2) Pak NU een stuk papier en een werkende pen.

3) Schrijf NU alle zater- en zondagen van de komende weken waarop je nog geen afspraken hebt met de pen op het stuk papier dat je in stap 2 pakte.

4) Bel je ouders, je broers, je zusjes, je tantes, je neefjes, je vrienden, je kennissen, je klasgenoten, je relaties en iedereen die kent of gaat leren kennen in de komende weken op om te vragen of zij van jou verwachten de komende weken iets met hen te gaan doen. Als zij data noemen, streep die weg van het beschreven stuk papier dat na stap 3 ontstaan is.

5) Zoek de overgebleven data van het papier terug in de lijst van deze poll en vink ze aan.

6) Controleer hetgeen je hierboven gedaan hebt.

7) Controleer het nog een keer.

8) Breng je stem uit.

9) Misbruik dit topic niet zoals het vorige topic om uitbundig te chatten, omdat dit het alleen maar moeilijker maakt om stemmen te redistrubiteren, mochten jullie ondanks mijn 'Iedereen kan meedoen aan een democratie'-stappenplan alsnog fouten maken (wat in ten zeerste vrees).

10) Wees trots op jezelf en neem een goed humeur mee. Of anders!

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 23:02
Verwijderd
(Ik was eersie)

Gestemd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 06:59
EggeD
EggeD is offline
En ik ben de tweede, en gelijk de "grote gemene meetinglatermaker"
Oud 19-05-2004, 09:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
en ikke 3e.
de mensen die ik nog ga leren kennen heb ik maar niet gebeld, omdat ik die mensen nog niet ken en ook geen telefoonnummer van ze heb, omdat ik nog niet weet dat ik ze ga leren kennen en ze anders al wel gekend zou hebben.
probleem is dat andere mensen ook nog niets gepland hebben...

Charlotte
Oud 19-05-2004, 11:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
En ik de 4e.

Maar, ik heb vooral op zaterdagen gestemd. Ik zelf kan op de dagen die ik heb gestemd, maar ik weet natuurlijk niet of mijn ouders me wel laten gaan. (Heb ik al eens hier neergezet toch? Ze laten me misschien niet een dag bij "vreemde" mensen zijn... )

Mja... ik kijk wel. De data die ik heb ingevuld heb ik niks en zal ze ook proberen vrij te houden!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:16
Verwijderd
5!

De zaterdagen na 12 juni. Want dan ga ik met mijn geliefde vriendinnen naar de Yes-shop-dag.
Nee, ik heb het niet verzonnen. Ik moet verplicht mee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:23
sublime
sublime is offline
zaterdag 26 juni, zaterdag 3 juli en zaterdag 10 juli gestemd

omdat ik toch echt graag een zaterdag wil....

/edit: o en ik was #6
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:40
Flshman
Flshman is offline
Rom-pom-pom, nummer 7 alweer

Ik weet niet meer waar ik op gestemd heb, ik weet wel dat het zaterdagen waren. 3 Juli is uitgesloten, want dan ben ik jarig.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:24
Verwijderd
't zal me een worst wezen, ik stem lekker niet.
Ik zie wel wat er uit komt en dan kijk ik wel of ik wel of niet kan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Leonoor... Als iedereen zo denkt komt er niks van. FB+ geeft het slechte voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:00
Verwijderd
Mja, ik stem ook niet, ik weet niet of ik mag/kan. Maar als ik kan komen dan kom ik ook!

Spoiler

Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-05-2004 @ 19:59 :
Leonoor... Als iedereen zo denkt komt er niks van. FB+ geeft het slechte voorbeeld.
Tjah, stemmen had vorige keer ook niet zoveel zin.

En aangezien ik toch nog niet 100% zeker weet of ik kom, kunnen beter de mensen die het wel 100% zeker weten stemmen en dat daar dan een datum uit komt rollen. Dan kan ik wel kijken of ik dan kan, dat lijkt me dan handiger.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 19:42
Astuanax
Astuanax is offline
tadadie-tadadaa *oostenrijkse slagers zingend*
-> ik ben met eer als 9de geeindigd...!
IK heb examens en daarna vertrekken we op 10 juli nr Firenze dus vanaf dan kan ik jullie ook niet meer verblijden met mijn aanwezigheid
Oud 26-05-2004, 18:36
sublime
sublime is offline
en, wanneer worden er knopen gehakt?

/edit ik moet het wel op tijd weten, ivm de geestelijke voorbereiding enzo
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:49
Flshman
Flshman is offline
Ja! er moeten stukjes touw vloeien!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
dat zou mooi zijn, dan kan ik feestjes plannen en bij ons o zo geliefde van der valkje opgeven wanneer ik dus niet kan komen werken (ach ja, als het maar geld verdient he..)

26e dan maar? lijkt mij een goed plan, heeft tenslotte ook 8 stemmen!

Charlotte
Oud 26-05-2004, 20:13
sublime
sublime is offline
nee! liever 10 juli, de week na de 26ste heb ik nog 2 tentamens...

/edit: help me even, mijn taalgefreakte vriendjes en vriendinnetjes zijn niet online, donc:

Enerzijds denk ik dat in een land waar de staatsideologie behelst dat de vorst God op aarde vertegenwoordigt yadayadayada

klopt behelst in dit verband?

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 07:43
EggeD
EggeD is offline
Volgens mij moet "waar" "dat" zijn. Op jouw manier zeg je dat de staatsideologie behelst, terwijl het in feite het land is dat behelst, en wel de staatsideologie. Je moet de "dat" na behelst dan verwijderen. Jeetje, je maakt het je ook wel moeilijk sublime...

Zoiets dus: Enerzijds denk ik dat in een land dat de staatsideologie behelst de vorst God (op aarde) vertegenwoordigt yadayoremifayada...

En ja ! 10 juli !
Oud 27-05-2004, 10:33
Verwijderd
Ik zou het hebben over een land [waarvan] de staatsideologie het één of ander behelst. Maar ik vind 'behelst' en vrij heftig woord. Maar wel grappig als je over Christen-democratie gaat hebben.

LUH-3417 - Ieke en ik gaan even overleggen over een datum en er daarna met onze forumvriendjes over praten. Nieuwe stemmen zijn nog altijd welkom. En nu niet meer slap lullen, jullie.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zal jullie waarschijnlijk moeten teleurstellen...

De 10e juli kan ik niet, want de volgende dag ga ik 's ochtends vroeg op vakantie. Aangezien ik denk dat het die datum wordt zal ik jullie niet kunnen verblijden met mijn komst...

Jammer!!!!! *snift*
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
waarom zou het 10 juli moeten worden?
26 juni heeft toch net zoveel stemmen?

Charlotte
Oud 27-05-2004, 14:07
sublime
sublime is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 27-05-2004 @ 11:33 :
Ik zou het hebben over een land [waarvan] de staatsideologie het één of ander behelst. Maar ik vind 'behelst' en vrij heftig woord. Maar wel grappig als je over Christen-democratie gaat hebben.

het ging over het ancien regime en het absolutisme en ik heb het gewoon gelaten zoals ik het had. ik zie volgende week of mijn docent er nog iets vreemds aan zag..

en nu zal ik ophouden offtopic te praten.

26 juni zou van mij op zich ook wel mogen, als het echt niet anders zou kunnen, maar zoals gezegd gaat mijn ultieme voorkeur uit naar 10 juli.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten