Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 08:27
Verwijderd
heej,

Ik doe eigenlijk heel erg veel, als je het eens goed bekijkt iets téveel. Al een jaar lang voel ik me regelmatig gewoon moe omdat ik zoveel doe, maar dat leek me wel gezond eigenlijk. Maar nu voel ik me écht moe, ik denk dat het iets ala oververmoeid is.
Ik ben zo moe dat ik nu alweer bijna van mijn stoel afval

Maar het probleem is dat ik geen tijd heb om uit te rusten omdat er zoveel is wat er moet gebeuren. Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? Of tips?

Het grootste probleem is namelijk school, ik kan wel naar school maar als ik op school ben aangekomen benik alweer moe (ookal ishet maar 15 minuten fietsen). Op school is het druk en daardoor wordt het druk in mijn hoofd en kan ik me niet concentreren en daarom moet ik dingen thuis doen.

maargoed ik weet niet of iemand tips/adviesen heeft...

Eva
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 08:32
Raven
Raven is offline
nou een begin es met 'n paar keer de klok rond te slapen in 't weekend bv....... en zorg verder dat je aan zeker 8 uur slaap komt ..
wat je voor 12 uur slaapt telt dubbel .. maar wel echt slaapt .. niet wakker in bed ligt .. ..

en zorg dat je wel blijft sporten / bewegen .. anders lig je alleen mar wakker als je vroeg naar bed gaat.. maak bv een avondwandeling na 't eten ..
en zorg dat op je kamer .. 't ram oprn staat .. als je in de frisse lucht slaapt rust je veel beter uit ..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 08:47
Chaucus
Chaucus is offline
Wat ik denk, is dat je misschien keuzes zou meoten gaan maken in wat je wel en niet doet. Ga een goed bij jezelf na of je niet teveel hooi op je vork hebt genomen. En probeer je dan vooral te richten op de dingen die echt moeten...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:15
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 19-05-2004 @ 09:47 :
Wat ik denk, is dat je misschien keuzes zou meoten gaan maken in wat je wel en niet doet. Ga een goed bij jezelf na of je niet teveel hooi op je vork hebt genomen. En probeer je dan vooral te richten op de dingen die echt moeten...
Precies, dat wilde ik ook gaan zeggen. En probeer genoeg te slapen, minimaal 8 uurtjes per dag.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:08
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 19-05-2004 @ 10:15 :
Precies, dat wilde ik ook gaan zeggen. En probeer genoeg te slapen, minimaal 8 uurtjes per dag.
En ook een ritme aanhouden, dus altijd op dezelfde tijd naar bed en op dezelfde tijd weer op. Maar prioriteiten stellen en eventueel dingen schrappen lijkt me om te beginnen het belangrijkste, als je teveel te doen hebt kun je nog zoveel slapen, dan helpt dat niet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten