Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Kleine greep uit de nummers die Maiden gecoverd heeft: Communication Breakdown (Led Zeppelin) Doctor Doctor (UFO) Kill Me Ce Soir (Golden Earing) My Generation (The Who) Women In Uniform Rainbow's Gold En dat schiet me zo even te binnen, zal er wel een zooi vergeten zijn. En ja, die staan allemaal op CD ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ze alle 2 eens gedownload en Women in Uniform staat ook op die clipdisc(musthave voor het o zo foute van veel clips ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Gewoon van CD af dus. Citaat:
Ik heb het even opgezocht, Women In Uniform is oorspronkelijk van de Skyhooks, en Rainbow's Gold van Beckett. Van Beckett kan ik zo snel helemaal niks vinden, maar Skyhooks is een Australische jaren-70 band, te vinden op http://www.aswas.com/skyhooks/ .
||
Citaat:
Ze zetten altijd "doctor doctor" als intro aan voor een optreden. Ze begonnen met Number of the Beast op waldrock en daarna speelden ze the Trooper etc... En na het concert ook altijd "always look on the bright side of life"... Je weet wel, die van monty python... Oh enne... Ze doen wel veel covers van goede nummers, maar knocking on heavens door zit daar niet bij... Is volgens mij ook niks voor maiden om te coveren...
||
Citaat:
![]() doctor doctor vond ik ZO geweldig! en HARD! nu valt het wel mee geloof ik ![]()
|
|