Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 21:23
summer1986
summer1986 is offline
Laatst hoorde ik van een vriendin van me dat er een nieuwe methode is om een litteken te verwijderen. Volgens haar worden er dan een soort krasjes in je litteken gemaakt, zodat er gewoon een korstje op komt zodat het natuurlijk geneest. Ze wist er het fijne niet van. Dus vraag ik aan jullie of jullie er misschien van hebben gehoord?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:18
Dzjes
Dzjes is offline
Nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel een speciale methode, zou dit echt werken denk je?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 07:16
lso
lso is offline
Die kan getattoëerd worden met een kleurtje van je gewone lichaamskleur als het dat is wat je bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:04
luchtballon
luchtballon is offline
Een litteken lijkt me al op natuurlijke manier genezen en dan krijg je door krasjes alleen maar meer litteken. Op een wond komt toch sowieso een 'normaal korstje'? Maar wie weet. Ik heb er iig nog nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:37
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
het lijkt me sterk dat zoiets zal werken. of je nu al een litteken hebt, of je krast erover heen..je haalt je weefsel toch open en dat moet genezen.

dat met dat tatoeren lijkt me wel logisch ja.
Oud 21-05-2004, 12:25
Fantôme
Fantôme is offline
wow dat tatoeeren vind ik wel een hele oplossing. kost zoiets nou veel? (zou het evt. verzekerd worden?). kan het trouwens overal over je lichaam? of is je huid op sommige plaatsen te dun?
@ topicstarter, sorry dat ik het in jouw topic vraag, maar om hier nou een nieuwe voor te openen...
Oud 21-05-2004, 12:58
cyntha
cyntha is offline
Ik heb er nog nooit van gehoord, ben er wel heel benieuwd naar. Het zou een goede oplossing zijn, ik heb zelf nogal wat littekens die er niet uit zien.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:10
lso
lso is offline
Ik heb overal gezocht naar oplossingen om littekens weg te doen..

Je kan ze gewoon camoufleren met speciale make-up die je elke dag moet aandoen.

Dat tattoëren is uiteraard bij een dokter en dan neemt men de huidskleur die tussen zomer en winter valt opdat het mooi zou aansluiten bij je kleur door het jaar. Het kost wel erg veel. Ik weet het momenteel niet precies maar heb het ergens opgeschreven.. Ga ik eens naar op zoek*

Als het een vervelende vorm van litteken is waarop mensen gauw spreken kan je ook schaven. Dat komt er op neer dat ze je huid egaal maken maar t lijkt wel als een schaafwonde dan, gewoon effen en één kleur (van een gewoon litteken).

En dan was er nog iets.. maar dat moet ik ook nog eens checken, ik kom dus nog even terug

x
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 21-05-2004 @ 13:25 :
wow dat tatoeeren vind ik wel een hele oplossing. kost zoiets nou veel? (zou het evt. verzekerd worden?). kan het trouwens overal over je lichaam? of is je huid op sommige plaatsen te dun?
Denk er wel aan dat die getatoueerde plaatsen steeds dezelfde kleur blijven en dat jij in de zon bruin wordt dus dat je dan lichte plaatsen houdt.
Oud 21-05-2004, 17:37
lso
lso is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2004 @ 17:36 :
Denk er wel aan dat die getatoueerde plaatsen steeds dezelfde kleur blijven en dat jij in de zon bruin wordt dus dat je dan lichte plaatsen houdt.
welja daarom nemen ze een kleur tussen zomer en winter en dan valt het best mee hoor..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:39
Fantôme
Fantôme is offline
@ daanje...
ja, maar ik ben wel geinteresseerd...
op de plaats van mijn littekens zal toch niet vaak zon op vallen.

Regels voor berichten