Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 11:42
*zingzing*
*zingzing* is offline
IK heb nu al last van couprose, allemaal gesprongen adertjes in mij gezicht. Meestal komt dat pas op latere leeftijd. Iedere ochtend als ik wakker wordt kijk ik in die spiegel en zie ik dat er soms weer een nieuwe bij is gekomen. Mijn zelfvertrouwen gaat hierdoor achteruit want ik vind het er niet uitzien. Weet iemand iets wat je er tegen kan doen of heeft iemand dit ook?
Oud 21-05-2004, 11:57
Verwijderd
juh, dat heb ik op mn bovenbenen zitten. Spataders noemde ik ze al voor de grap. Geen idee wat je eraan kan doen, maar omdat ze bij mij toch onzichtbaar zijn voor de buitenwereld, geeft het niet. MIsschien camouflageiets erop?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:22
brightlight
brightlight is offline
Ik heb ook couperose: rode huid en gesprongen adertjes in mijn gezicht. Bij mij komen er alleen niet zoveel bij. Ik gebruik nu couperose creme van dr van der hoogh. Ik merk geen verschil, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Misschien is het voor jou ook wel een goed idee om deze creme te gaan gebruiken. Het is redelijk prijzig (zo'n 16 euro geloof ik) maar je doet er wel lang mee. Het is iig te koop bij de etos. Ik snap heel goed dat je er onzeker door wordt. Ik heb daar namelijk ook nogal eens last van. Ik gebruik ook altijd make-up om de rode kleur te verdoezelen. Verder is er helaas niet zo veel aan te doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:20
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
kan je je daarvoor niet bij de dokter laten behandelen?
Want mijn moeder heeft dat vroeger volgens mij gedaan
omdat ze gesprongen adertjes op d'r neus had,..en dus een hele rood neus had.
Ik heb dat nu ook,..maja of dat gesprongen adertjes zijn weet ik niet , als ik weer 's naar de dokter moet, zal ik het 's vragen.
(voor alleen zoiets ga ik nl niet naar de dokter)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:26
Allure
het is bij een huidtherapeut te behandelen d.m.v. laser; ze branden de adertjes dicht.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:19
leucomelas
leucomelas is offline
ja idd heel me bovenbenen zitten vol.. mn vader had er ok altijd erg last van... me mama zegt: "niet roken" en tja, verder weet ik niet wat je eraan zou kunen doen... ja, misschien wat comouflage stift iets, maar dan ist natuurlijk niet helemaal weg...
sorry
Oud 21-05-2004, 15:22
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
brightlight schreef op 21-05-2004 @ 13:22 :
Ik heb ook couperose: rode huid en gesprongen adertjes in mijn gezicht. Bij mij komen er alleen niet zoveel bij. Ik gebruik nu couperose creme van dr van der hoogh. Ik merk geen verschil, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Misschien is het voor jou ook wel een goed idee om deze creme te gaan gebruiken. Het is redelijk prijzig (zo'n 16 euro geloof ik) maar je doet er wel lang mee. Het is iig te koop bij de etos. Ik snap heel goed dat je er onzeker door wordt. Ik heb daar namelijk ook nogal eens last van. Ik gebruik ook altijd make-up om de rode kleur te verdoezelen. Verder is er helaas niet zo veel aan te doen denk ik.
omdat mijn moeder bestwel couperose heeft, en ik het ook begon te krijgen, heb ik die creme ook gekocht, ik heb idd niet het idee dat het ervan weg gaat, maar heb wel het gevoel dat het in ieder geval niet meer is geworden. Weet iemand misschien een ander merk couperose-creme die wel goed helpt?
Oud 21-05-2004, 16:26
brightlight
brightlight is offline
Dr van der Hoog heeft ook speciale poeder voor couperose, om het zeg maar te camoufleren. Deze gebruik ik niet dus ik weet niet of het helpt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten