Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 14:31
skeleton
skeleton is offline
Eej mensen

Ik word een beetje ziek van mijn logitech muisje... ik heb nu dus zo'n standaard logitech optisch muisje van een eurotje of 15 ( heb dat ding al bijna 2 jaar ) maar ik merk nu steeds vaker dat ie gebrekkig aan het worden is, hetgeen natuurlijk zeer irritant is wanneer ik er online mee speel.
Vandaar da tik op zoek ben naar een goede optische muis ( geen cordless want daar heb ik het totaal niet op ).

Ik heb mijn oog laten vallen op de Logitech MX 510 , en was eik van plan deze te kopen. Weet iemand hier of dit een goeie aanschaf zal zijn of dat ik toch beter een andere muis kan aanschaffen ( budget is 50 euro ). ?

Thnx in advance
Oud 22-05-2004, 16:05
Verwijderd
UIk gebruik ook een goedkoop logitech muisje, geven bij mij geen problemen..

Is hij niet gewoon versleten of vies?

Maar de MX510 is zowiezo geen slechte keuze...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:10
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
als je muis defect is moet je naar de customer support mailen.

9 van de 10 gevallen sturen ze je een gloednieuwe muis mocht je je muis niet kunnen fixen aan de hand van hun aanwijzingen

Verder als je echt een nieuwe muis wilt, zou ik voor de mx 770 gaan. Draadloos en optisch. Enigste probleem wat ik heb gehad is dat ik vergat op te laden maar in een uur zijn de batterijen weer helemaal vol

Zo'n lekker muisje is het. Past perfect in mn hand. Maar dan zit je iets over je budget heen. (geloof dat ie 70 euro was)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:24
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
********** schreef op 22-05-2004 @ 17:05 :
UIk gebruik ook een goedkoop logitech muisje, geven bij mij geen problemen..

Is hij niet gewoon versleten of vies?

Maar de MX510 is zowiezo geen slechte keuze...
Heb hem al tig X van onderen afgeveegd enz ( evenals de muismat ) hmja, kan zijn dat het beestje gewoon "op" is natuurlijk
Vroeger deed ie het ook altijd goed, maar nu de laatste tijd dus niet meer.

@ Hardstylesage: Het is een bulk muis, dus had er verder geen doos bij enz en volgens mij het bonnetje ben ik ook kwijt.

maar ik wil het binnen de 50 euro houden, en like I said, geen cordless voor mij , vind ik simpelweg overbodig en als ik dat ding vergeet te docken zit je fijn met een lege muis te kijken ( en of ik nu 1 of 5 meter van mijn pc kan zitten zal me eik ook niet zoveel uitmaken ) ..

en de MX 700 is weer wat duurder, en mij werd verteld door iemand dat ik net zo goed voor de MX 510 kon gaan ipv de 700.

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 16:35.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:11
Verwijderd
ALs je veel gamed geen draadloze kopen, die hebben een veel lagere snelheid dan met draadje..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:22
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
********** schreef op 22-05-2004 @ 18:11 :
ALs je veel gamed geen draadloze kopen, die hebben een veel lagere snelheid dan met draadje..
En als je vergeet dat ding te docken zit je ook mooi te kijken
Oud 22-05-2004, 17:45
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
********** schreef op 22-05-2004 @ 18:11 :
De MX700/900 heeft daar gelukkig al véél minder last van dan 'andere' draadloze muizen, maar feit is dat muizen met een staartje over het algemeen wat prettiger zijn voor gamers.
skeleton; je geeft je eigen antwoord al, de MX510. En dan natuurlijk wel de rooie uit Amerika laten overkomen hé, die's veel mooier.
Oud 22-05-2004, 19:51
]{ing
]{ing is offline
De MS intellimouse explorer (met draadje) misschien? De eerste versie daarvan is al een snelle en precieze muis voor gaming, waarschijnlijk is dat bij de nieuwe modellen ook het geval?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 09:28
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
NielZ schreef op 22-05-2004 @ 18:45 :
De MX700/900 heeft daar gelukkig al véél minder last van dan 'andere' draadloze muizen, maar feit is dat muizen met een staartje over het algemeen wat prettiger zijn voor gamers.
skeleton; je geeft je eigen antwoord al, de MX510. En dan natuurlijk wel de rooie uit Amerika laten overkomen hé, die's veel mooier.
die blauwe vind ik ook wel mooi uitzien, dus dan word het die denk ik ( die is teminste hier in de buurt verkrijgbaar )

@ ]{ing: Heeft die muis ook extra knoppen, de MX510 heeft nl 2 extra knoppen, hetgeen wel relaxed is om bijv snel 1 bepaald weapon te switchen.
Oud 23-05-2004, 10:34
T_om
T_om is offline
Citaat:
skeleton schreef op 23-05-2004 @ 10:28 :
@ ]{ing: Heeft die muis ook extra knoppen, de MX510 heeft nl 2 extra knoppen, hetgeen wel relaxed is om bijv snel 1 bepaald weapon te switchen.
dat is idd zeer relaxed
duimknop 1 voor weaponswitch, duimknop 2 voor reload (of waat je zelf wilt natuurlijk )
Offtopic:
i love my MX500
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:50
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
T_om1337 schreef op 23-05-2004 @ 11:34 :
dat is idd zeer relaxed
duimknop 1 voor weaponswitch, duimknop 2 voor reload (of waat je zelf wilt natuurlijk )
Offtopic:
i love my MX500
MX510 schijnt nog net wat preciezer te zijn om mee te spelen, daarom zat ik aan die te denken ( hijs namelijk amper duurder dan de MX500 ).

Hmm.. reloaden doe ik altijd met shift btw
Oud 23-05-2004, 11:39
BendeBen
BendeBen is offline
logitech dual optical
i luv me mouse

en als je m openschroeft kan je een metalen plaatje eruit halen zodat ie nog eens extra licht is ook, relaxed
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:12
Enlightenment
Enlightenment is offline
Er is maar één geschikte muis: Logitech MX500, of de opvolger MX510.

No substitute.
Oud 24-05-2004, 22:37
dext0r
dext0r is offline
mx300

beste optical die er is imho..

vroeger was ik heel huiverig voor opticals...omdat ze altijd oversloegen en als hardcore gamer kon je dat ECHT _NIET_ hebben..
microsoft intelli explorer heb ik uit irritatie gewoon weggegeven..
heb jaren met logitech balmuis gespeeld..perfect..gewoon scrollie simpel...(in de versie van die mx300 dus :+ )
daarna heel lang met een razer boomslang 2000, totdat ik toch weer een 'lichtere' muis wilde..en weer balmuis nam...totdat ik een mx300 kocht

alle voorgevormde muizen naar je hand vind ik al gauw weer te zwaar aanvoelen , of hebben de knoppen op lompe posities zitten die niet voor ieder formaat hand zijn weggelegd.
Oud 24-05-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-05-2004 @ 13:12 :
Er is maar één geschikte muis: Logitech MX500, of de opvolger MX510.

No substitute.
Tenzij je linkshandig bent qua muis dan is zo'n voorgevormde rechtshandige niet wat je zoekt, dus ik blijf bij me MX310 in combinatie met Steepad 3S, prrrrr
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:38
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Wes schreef op 24-05-2004 @ 23:53 :
Tenzij je linkshandig bent qua muis dan is zo'n voorgevormde rechtshandige niet wat je zoekt, dus ik blijf bij me MX310 in combinatie met Steepad 3S, prrrrr
Agreed, maar meeste zijn rechtshandig natuurlijk. Voor de linkshandigen is de MX300 (of MX310) een prima muis. Ik vind de MX500/510 net wat fijner. En deze muis is ook superlicht. MX700 en MX900 (beide draadloos) zijn wel een stuk zwaarder. Maar draadloos is sowieso niet dé keus als je FPS gamer bent.
Oud 25-05-2004, 00:22
Verwijderd
Ik zweer bij de MX300
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:12
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-05-2004 @ 01:22 :
Ik zweer bij de MX300
same here, in combo met een icemat

alleen zweethandjes + icemat + optical = niet leuk :+
Oud 25-05-2004, 18:56
BendeBen
BendeBen is offline
WWW.SNOWPAD.NL
zweet handjes? wat zijn dat?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:00
dext0r
dext0r is offline
die heb je ook bij de blokker voor 2 euro's onder de term snijplank
Oud 25-05-2004, 23:21
Verwijderd
Inderdaad en die zijn meteen keihard, slijten nauwelijks en liggen superstabiel op je bureau (helemaal icm. dubbelzijdig tape).

Ik wil nooit meer anders
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 09:50
BendeBen
BendeBen is offline
maar mijne is lekker zacht en absorberend
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:45
Ingmar87
Ingmar87 is offline
En(!) uitwasbaar
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:51
skeleton
skeleton is offline
Oke thnx voor jullie hulp allemaal

Ik heb een MX510 besteld op i-net

maar aan de reacties te lezen is het wel aan te raden om er ff een speedpad bij te kopen?? ( kan van een maat van me een speedpad overkopen zo'n UT geval die ze ook eerst op clanbase hadden voor 20 pleuro )
Reageren

Regels voor berichten