Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vroeger deed ie het ook altijd goed, maar nu de laatste tijd dus niet meer. @ Hardstylesage: Het is een bulk muis, dus had er verder geen doos bij enz en volgens mij het bonnetje ben ik ook kwijt. maar ik wil het binnen de 50 euro houden, en like I said, geen cordless voor mij , vind ik simpelweg overbodig en als ik dat ding vergeet te docken zit je fijn met een lege muis te kijken ( en of ik nu 1 of 5 meter van mijn pc kan zitten zal me eik ook niet zoveel uitmaken ) .. en de MX 700 is weer wat duurder, en mij werd verteld door iemand dat ik net zo goed voor de MX 510 kon gaan ipv de 700.
Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
skeleton; je geeft je eigen antwoord al, de MX510. En dan natuurlijk wel de rooie uit Amerika laten overkomen hé, die's veel mooier. ![]()
||
Citaat:
![]() @ ]{ing: Heeft die muis ook extra knoppen, de MX510 heeft nl 2 extra knoppen, hetgeen wel relaxed is om bijv snel 1 bepaald weapon te switchen.
||
Citaat:
duimknop 1 voor weaponswitch, duimknop 2 voor reload (of waat je zelf wilt natuurlijk ![]() Offtopic: i love my MX500 |
![]() |
||
Citaat:
Hmm.. reloaden doe ik altijd met shift btw ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alleen zweethandjes + icemat + optical = niet leuk :+
|