Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 18:35
DiorAddict
DiorAddict is offline
Hai, ik had een vraagje ik ga komende zomer met een vriendin en mijn vader naar L'estartit in spanje. We gaan dan waarschijnlijk naar de camping Estartit. Wie is daar wel es geweest en weet of het daar een beetje leuk is kwa uitgaan in het dorp? En of er veel herrie is s'avonds als alle kroegen dichtgaan I.v.m mijn vader.
Dankjewel
Oud 22-05-2004, 20:12
Verwijderd
ik ben er nog nooit geweest, familie wel. die waern er erg over te spreken: het is er erg gezellig. ze hadden het over veel terasjes enzo.. dus ik denk dat het uitgaan er best goed is.
Oud 23-05-2004, 00:19
Quiana
Quiana is offline
Europa.
Oud 23-05-2004, 00:50
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 22-05-2004 @ 21:12 :
ik ben er nog nooit geweest, familie wel. die waern er erg over te spreken: het is er erg gezellig. ze hadden het over veel terasjes enzo.. dus ik denk dat het uitgaan er best goed is.
Inderdaad veel terrasjes daar, is allemaal erg toeristisch ingesteld. Of er veel discotheken etc. zijn weet ik niet, maar dat lijkt me wel.

Als je gewoon op een camping zit heb je geen last van discotheken die sluiten lijkt me. Ik ben een paar keer op camping El Delfin Verde in Toroella geweest en daar had je echt nergens last van na 11 uur geloof ik .
Oud 23-05-2004, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Yvat schreef op 23-05-2004 @ 01:50 :
Inderdaad veel terrasjes daar, is allemaal erg toeristisch ingesteld. Of er veel discotheken etc. zijn weet ik niet, maar dat lijkt me wel.

Als je gewoon op een camping zit heb je geen last van discotheken die sluiten lijkt me. Ik ben een paar keer op camping El Delfin Verde in Toroella geweest en daar had je echt nergens last van na 11 uur geloof ik .
sluit ik me bij aan
Oud 23-05-2004, 12:30
Dzjes
Dzjes is offline
Ik ben er es geweest.. een heel gezellig kuststadje, midden in de bergen, grenzend aan de zee. Toen ik daar kwam was er ook een soort kermis met alles erop en eraan.. botsautootjes enzo, heel leuk.

Het is wel erg klein vond ik (wij zaten in Rosas,maar ik ging in l'estartit 2 dagen op bezoek bij een vriendin ), maar ze hebben er erg schattige winkelstraatjes, best leuk! Ik was Rosas gewend, en dat is dan ook een vrij grote stad vergeleken met dit dorpje, maar best leuk. De omliggende dorpjes zijn ook leuk, zo is er bvb een heel pottenbak-dorpje waar ze je om de oren slaan met keramiek voor een goedkope prijs .
Oud 27-05-2004, 14:13
Verwijderd
Ben er afgelopen zomergeweest voor 10dgn. Was een top vakantie! Ze hebben daar van alles wel wat qua toerisme. Overdag en savonds altijd wel iets leuks te doen. Dus niet echt een Lloret de Mar stadje waar t hoofdzakelijk om het nachtleven draait. Mooie wandelingen kan je daar maken, maar ook leuke tripjes met de boot langs de kust, aanrader dus Maar qua herrie valt t wel mee hoor. Tis niet extreem tot laat in de ochtend dat je mensen hoort gieren en brullen. Veel plezier in L'estartit! Ik zat zelf trouwens in app. Delfin ofzo.
Oud 31-05-2004, 09:26
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
jah is onwijs leuk, was vorig jaar geweest en dit jaar weer..
veel plezier
Oud 25-06-2004, 08:56
Snitch
Snitch is offline
(sorry voor de up :$)

Maar ik ga dit jaar voor de 2de x na L'estartit en het is daar goed te doen! Uitgaan kun je veel ---> Je hebt een Engelse plein, waar allemaal kroegen bij elkaar zitten, zoals: Apresskihut,Rockenfeller en nog wat van die kleine tentjes. En iets verder op zit een redelijk grote discotheek.
Qua Zee,zon strand zit je ook goed. L'estartit is aan het strand liggende en heeft ook een goed strand.

Oud 11-07-2004, 20:56
Stefan18
Stefan18 is offline
Kben 6 keer naar L'estartit geweest. Al was dat dan wel met mijn ouders maar die lieten me wel vrij daarzo. Maar L'estartit is echt een onwijs leuk dorp. Zit trouwens nog steeds discotheek Maxim's er??? Dat was echt de discotheek daarzo. Toen moest je wel opletten want je mocht bv niet met sportschoenen naar binnen. Maar als je van terrasjes houdt is je helemaal goed in L'estartit. Echt onwijs veel terrasjes. Toen wij er waren had je ook Unique dat was een echt Hollands terras. Daar bestelde je een Sinas ipv een Naranja . Ook de engelse straat is daar heel gezellig. Met veel cafees enzo. Echt een leuke plaatsje L'estartit!! En het heeft trouwens het mooiste strand van de Costa Brava.

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 21:02.
Advertentie

Regels voor berichten