Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik had er echt nog NOOIT van gehoord. In eerste instantie geloofde ik het ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik neem helemaal niet de grootte als maat, ik zeg dat ze het gewoon NIET mogen hebben, hoe groot of klein ze ook zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van katten weet ik dat bv. chips heel slecht is, idd ivm het zout. Kans dat zo'n kat wat aan zijn of haar nieren krijgt en/of dat verergert is dan bv. erg groot. En idd: waarom zou je ze het geven als er ook hondenkoekjes zijn, die ze waarschijnlijk net zo lekker (of misschien nog wel lekkerder vinden)? |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ongezond? Ja in grote hoveelheden en te regelmatig. Doe het gedoseerd, in zowel tijdsperiode als hoeveelheid. Was de chips eventueel af van te voren, en hoppa... Ohja en on topic: ik zou het eens vragen aan de dierenarts, of stuur een e-mailtje. Dan weet je het meteen en zeker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een hond van elke keer dat ie chocola krijgt een dag korter leeft (stel)...vele losse dagen maken meer dan maar één dag. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een grote hond kan meer hebben dan een kleine tekkel..
|||
Citaat:
Als een hond van elke keer dat ie chocola krijgt een dag langer leeft (stel)...vele losse dagen maken meer dan -1 dag ![]() Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Eten & Drinken |
Wat vind je echt vies? Verwijderd | 134 | 07-09-2008 18:40 | |
Verhalen & Gedichten |
En als ik nou eens... *nerwen elensar | 2 | 07-04-2005 16:25 | |
De Kantine |
mijn kuch-vrienden-kuch medeforummersboekje Jasmijn. | 62 | 07-03-2005 11:24 |