Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Over het gedicht: In de derde strofe heeft de laatste regel te veel woorden. In de allerlaatste zin is een grammaticaal foutje, het is: en altijd gaan (-je) ze met je mee. Zonder dat eerste je dus. Het is wel een lief mooi gedichtje.
||
Citaat:
![]() Maar even zonder gekheid; ik vind inderdaad ook wel dat er volwassenheid uit je gedichten spreekt ![]() Tot de laatste strofe vind ik het ook een verhaaltje, op dat punt ben ik het met lovetear eens. Je hebt nog wat te veel woorden nodig om iets te beschrijven, heb ik het idee. De eerste paar strofen had je misschien iets pakkender kunnen schrijven; zo komt er meer spanning in je gedicht en leest het ook prerttiger. Verder mis ik de interpunctie een beetje; bovendien begin je elke regel met een hoofdletter, wat ik eigenlijk zonde vind. De inhoud spreekt mij aan; zowel het onderwerp zelf als de manier waarop je er tegen aan kijkt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Gezelschap, zo licht als een veertje. Ieke | 0 | 08-11-2004 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Dansend in de schaduw Verwijderd | 2 | 03-02-2004 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Zon & letter in de lucht Dreamerfly | 14 | 17-01-2004 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
In de ban van de maan halve gare | 1 | 08-01-2002 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |