Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 13:51
GinaGina
GinaGina is offline
vielen de normeringen vorig jaar tegen of juist mee? dat vraag ik me best wel af omdat er meestal toch een 1,5 punt tussen zit, dus weet iemand van vorig jaar nog of ze cijfers uiteindelijk mee viel of niet??
Oud 24-05-2004, 14:05
Think Again
Think Again is offline
De normering vorig jaar vond ik wel redelijk. Het viel zeker niet tegen, maar om nou te zeggen dat er 1,5 punt tussen mijn zelf berekende en mijn uiteindelijke cijfer zat..nope. Engels, Duits en Nederlands (veel meerkeuze) vielen heel iets hoger uit dan ik zelf berekend had. Wiskunde was hopeloos bij mij, maar omdat ik "toch nog" een 4,2 had zal het wel gigantisch opgehoogd zijn. Natuurkunde, Biologie en Scheikunde vielen ongeveer 0,5-1,0pnt. hoger uit dan ik zelf had berekend, maar dat kwam ook wel doordat ik best streng was voor mezelf.
In totaal had ik deze cijfers wel ongeveer berekend en verwacht, het viel niet heel erg mee en niet heel erg tegen.

Ik heb overigens VWO-examen gedaan.
Oud 24-05-2004, 16:09
Ketjing
Ketjing is offline
bij mij viel het vorig jaar allemaal mee, veel examens dacht ik net gehaald te hebben en wat bleek: alles zat boven de 7. Met het nakijken van de antwoorden kun je alleen zeggen of je het wel of niet gehaald denk te hebben, het uiteindelijke cijfer is moeilijk te bepalen is mijn ervaring.
Oud 24-05-2004, 17:18
cyntha
cyntha is offline
Ik vond de normering vorig jaar reuze meevallen. Al mijn cijfers waren boven de 6, behalve Nederlands dat ik verknald had.
Advertentie

Regels voor berichten