![]() |
|
Verwijderd
|
Daryll-Ann na vijftien jaar uit elkaar
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magaz...&news=17716232 De Nederlandse gitaarband Daryll-Ann heeft na vijftien jaar besloten om uit elkaar te gaan. De band zat midden in een tour naar aanleiding van het onlangs verschenen album Don’t Stop, maar de optredens zijn per direct afgezegd. Drummer Jeroen Kleijn bevestigt dat de band heeft besloten ermee op te houden, maar wil niet aangeven wat de precieze reden is: “Het is allemaal nog heel vers, we hebben namelijk vannacht besloten te stoppen. Dat is alles wat ik er over wil zeggen. Ik heb nu wel weer tijd om plantjes water te geven.” Zanger Jelle Paulusma wil momenteel nog geen commentaar op de split geven. “We zijn er onderling nog over in gesprek, dus ik ga er nog niets over zeggen.” De overige bandleden zijn momenteel nog niet bereikbaar voor commentaar en labelmanager Ferry Roseboom wil later via een persbericht het officiële statement van Excelsior Recordings naar buiten brengen. Wat zullen we nou krijgen ![]() Een van de betere bands van Nederland gaat zomaar uit elkaar, en nog wel per direct ook.... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ze een zware ruzie hebben gehad met z'n allen, ik weet het niet.... maar ik vind het echt niet leuk, nou heb ik niet meer de kans ze live te zien! |
![]() |
||
Verwijderd
|
En hoe zit het intussen met Soldaat? Hoe kijkt hij terug op ‘Trailer tales’, een verkapte soloplaat van Jelle die toch nog één nummer van zijn hand telt? ,,Ik wou op dat moment iets anders doen, qua muziek”, zegt hij. ,,Dat heeft Jelle er zeker niet bijgezegd. Iets met meer soul, dansbaarder. Maar dat loopt allemaal nog, dat gaat niet zo hard als ik gehoopt had. Hoe dan ook, ik had mezelf bewust naar de achtergrond gedirigeerd. Met deze plaat hebben we voor een andere insteek gekozen, gewoon, met zijn allen de boel vormgeven en dan in één keer op die band knallen. En zo geschiedde. Ik wilde mekaar kunnen aankijken en opfokken, dat kan niet als je laagje voor laagje werkt.”
Maar goed, heeft hij vrede met de hele situatie? De stilte wordt met de seconde veelzeggender. ,,Ja, hm, vrede mee hebben. Jelle heeft de hele zaak op zijn rug genomen, en dat doet-ie nog steeds. Dat mag wel eens anders, daar moeten we het nog maar eens over hebben, met de hele band. Nee, het gaat niet zonder slag of stoot, maar dat is nooit zo geweest. Die rolverdeling is in beweging, ja. Ik heb geen idee wat we hierna gaan doen. Daryll-Ann zal wel gewoon blijven, maar of ik er altijd bij zal zitten, dat weet ik niet.” Zo laat Anne zich aardig in de kaart kijken, maar dat is hem wel best. In een mailtje nadien schrijft hij: ,,Als het buiten mooi weer is, hoef je dat binnen toch niet na te spelen?” aldus de leeuwarder courant (http://ilx.wh3rd.net/thread.php?msgid=4667123) ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 17:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik voeg me bij ufke, kan me niks boeien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het eerder iets te maken heeft met die kwestie tussen Jelle Paulusma en Anne Soldaat (resp. zanger/gitarist en gitarist) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daryll-Ann is muziek. Conclusie: het nieuws dat Daryll-Ann uit elkaar is, hoort op het muziekforum. En als jij daar problemen mee hebt, zeg je dat maar op Beleidszaken, maar ga niet mijn thread lopen verzieken. En dat je het een kutband vindt, is je goed recht, maar een fatsoenlijke onderbouwing zou op zich wel prettig zijn. Anders komt het zo ongeloofwaardig over, zie je? |
![]() |
||
Citaat:
maar goed zo meisje. een stoere post! onderbouwen? .....daryll ann..... .....daryll shrann.... daar de onderbouwing
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hebt een werkelijk fantastische onderbouwing geschreven moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat: