Advertentie | |
|
![]() |
|
topic over hetzelfde onderwerp van januari 2002
Topic van een maandje geleden, misschien dat je daar ook iets aan hebt, want er staan spelers namen in Obi Wan -> neen, die dingen staan er niet in een handleiding ![]()
||
Citaat:
(onderop bij games zie ik nog maar 2 blaadjes :x)
|
![]() |
In het begin is het idd lastig, ik speel de CM reeks al 5 jaar dus voor mij is het iets makkelijker
![]() Voor goede spelers moet je naar scandinavie gaan ![]() Kim Kallstrom Jonas Lunden Abgar Barsom Thomas Christensen Martin Erikkson Kennedy Bakircioglu Thomas Jönsson Teddy Lucic Eldar Hadzimehmedovic Emil Debski Kabba Samura Paulus Roiha Stefan Selakovic Stefan Ishizaki Heel Scandinavie zit vol met zulke megatalenten als deze, stuur je scouts er maar eens heen ![]() Paar anderen buiten scandinavie en nog goedkoop ook; Taribo West(gratis) Isaak Okoronkwo Assane N'diaye Julius Aghahowa Ibrahim Said Josep Guardiola(gratis) Ricardo Carmo David Prutton Mark Kerr Marcin Harasimowic Pawel Brozek Maxim Tsigalko Landon Donovan Carlos Jacques Phillipe Mexes Ljubo Kovacevic zo zijn er nog heel erg veel goede en zeer getalenteerde spelers, dit was maar een greep ![]()
||
Citaat:
![]() maar kan jij dat niet effe hier typen ![]() ik zal ff wat scouts erheen sturen, hopelijk lukt het iemand nog goede formaties? (ik speel zelf 4-3-3 maar ik verlies echt ALLES)
|
West is gratis in begin van spel
![]() En voor de rest moet je scouten!!!!!!!!!! en geen toppers kopen want dat is onbetaalbaar!!! Met een topclub kan je dat in het begin betalen, maar later als spelers niet goed functioneren of klagen, zal je toch weer een ander moeten kopen. Zonden van je geld, je kan beter met de "speler zoekmachine" zelf scouten en jongen talentjes kopen, er zitten er genoeg in. Als je toch voor de toppers gaat adviseer ik kluivert, in het begin niet zo heel goed, maar hij leert snel hij is bij mij 41 punten in de plus gegaan (verdeelt over virschillende eigenscappen natuurlijk) in een half jaar.
||
Citaat:
![]()
|
Bij de players search staan niet alle spelers, als je in de balk links naar het vakje find gaat kun je wel alle spelers zoeken, dus ook Taribo West.
Ik speel 4-3-1-2, werkt super. -----------GK------------ DR---DC-----DC-----DL ------------^------------- -----MC--MC--MC------ ------V----------V------- ----------AMC----------- -------ST-----ST--------- Ik speel met 3 centrale middenvelders, de middelste met een pijl naar achter(dan moet je op de speler staan, muisknop inhouden en dan naar achter halen). Voor die plek speel ik altijd met een DMC(Assane N'Diaye van Shaktar en Radoslaw Kaluzny van Cottbus zijn heel goed). De 2 andere MC's zijn of een AMC of een MC, maakt niet zo heel veel uit, deze spelen met een pijl naar voren. Achter de spits speel ik met een AMC of een FC. Die Kaluzny is transfervrij na het 1e seizoen en dat is echt een superspeler! |
![]() |
|
ik speel nu 4-1-2-1-2 en ik ga nu al veel beter
![]() ![]() ![]() ik ga nu Assane N'Diaye van Shaktar en Radoslaw Kaluzny van Cottbus proberen te kopen ;P
|
Ok dan! 2de geworden
![]() Verkocht: De haan (8 miljoen euro) Tommasson (11 miljoen euro) Graafland, de visser, leonardo(oude), van gobbel en nog wat cheap spelers die ik nooit in mn opstelling had dit is meestal mn opstelling; en vaak elmander AM of gewoon M (hij scoort vet veel) hooijdonk is niet zo goed :/ maar 13 goals in seizoen ![]() bosveld /van gastel mid met ono / de visser en emerton ook vaak verdedigende midvelder omdat ik veel te veel blesurre's heb :/ dan zet ik collen rechts achter/.. gekocht braziliaan Edilson (voor 10 miljoen euro ![]() selakovic hakan mild ![]() iemand nog tips? hier screeny van Premier League: check PSV: 2x gelijkgespeeld tege mij en 2x gelijk tege rkc PSV won van ajax met 5 - 0 ofzo rofl op naar het 2de seizoen.. hopelijk nu ff betere spitsen.. wie weet goede spitsen die veel scoren?
|
![]() |
Taktieken met 3 verdedigers zijn het beste, ik doe dat altijd omdat je dan een extra speler op het middenveld kan gebruiken.
Verder als het mogelijk is qua tegenstander probeer bij Team instructions de mentality op Attacking te zetten en pressing....hard tackling is ook goed erbij al zul je dan wel misschien meer blessures en wat meer kaarten krijgen. Nog wat tips voor als je bepaalde spelers zoekt; Keeper, hoge ratings op; Agility, Positioning, Reflexes, Handling, Decisions Centrale verdedigers; Marking, Positioning, Decisions, Heading, Tackling, Pace, Teamwork, Balance Verdedigende Middenvelders; Positioning, Decisions, Tackling, Passing, Teamwork, Workrate, Balance Aanvallende Middenvelders; Passing, Creativity, Pace, Acceleration, Long shots, Teamwork, Workrate, Finishing, Dribbling Vleugelspelers; Pace, Acceleration, Teamwork, Passing, Crossing, Dribbling, Long Shots Aanvallers; Finishing, Off The Ball, Pace, Acceleration, Heading, Jumping, Teamwork(voor fysieke spitsen). Op zulk soort dingen moet je dus vooral letten bij desbetreffende spelers ![]() Verder zijn Players Instructions belangrijk, dat doe als je in het tactics scherm ben met je rechter muisknop op een speler te klikken.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() btw ik ging op holiday en opeens had ik allemaal weird types in mn team hehe
|
bah, ik kan niet zoeken naam namen, ik wet niet hoe dat moet :/ als ik dat bij player search doe dan geeft ie alleen hele beroemde buitenlanders en als ik dan een naam invoer kan ie nooit wat vinden
![]() en ik kan dinamo minsk ook niet vinden ;p
|
YAAAAAAAA gevonden
--------------- maar die kaluzny en tsigalko vind ie niks bij, en dinamo minsk bestaat niet volgens het spel ![]()
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 14:05. |
![]() |
|
Als je computer het aankan moet je bij de settings de database op maximum zetten. Dan zijn de meeste spelers wel te vinden.
Zoeken naar namen-> als je naar je screenshot kijkt, zie je in de balk links de knop "find" staan tussen "nations&clubs" en "game options". Daar kun je naar spelers zoeken op naam. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En Thomasson heb ik getekent op free transfer voor eind dit seizoen van Celtic.
|
![]() |
Die Hidden Attribute of Fog Of War zoals het ook wel genoemd wordt is er bij gedaan om het spel echter te maken want in het echt weten de managers van clubs ook niet alles over een bepaalde speler...alleen de spelers uit hun eigen competitie en de bekendere buitenlanders weten ze de stats van, zo hebben ze dat dus ook in CM gedaan. Maar je kunt em ook zo uitschakelen die optie
![]()
|
![]() |
Een aantal goede spelers voor later:
Kennedy Bakircioglu in het begin is ie ongeveer zo: ![]() maar later (2007) ![]() Hier nog een aantal andere: Joe Cole AM C 19 West Ham English £15M Freddie De'Ath AM RL 17 Peterborough English £10k Jonas Lunden AM/F RC 20 Gotebörg Swedish £200k Bakircioglü AM RLC 20 Hammarbyz Swedish £150k Paulo Jorge AM LC 20 Maia Portuguese £10k Nenad Milijas AM LC 18 Zemun Yugoslavian £100k Carlos Martins AM C 19 Sporting Portuguese £200k Mika Vayrynen AM C 19 FC Jokerit Finish £800k Daniel Borda AM C 20 Teixosense Portugues £20k Leandro Bonfim AM C 17 Vitória Brazilian £400k Kristoffer Weckstrom AM L 18 Derby Finish £1M Rodrigues AM L 18 Ponte Preta Brazilian £1M Maykon AM LC 17 Etti Jundiai Brazilian £30k Stephen Beck AM R 17 Everton English £1M Erik Zedda DM/AM C 18 Torres Finish £20k Petinga AM L 20 Gondomar SC Portuguese £10k |
![]() |
|
Dit is me nog nooit gebeurd. Ikke was Rangers(beetje grote club, maar is ook een keer leuk), kampioen in het 1e jaar, beker gewonnen en 2e ronde CL gehaald. In mijn 2e seizoen stond ik gedeeld 1e met Celtic(en dik voor op de rest) en had ik net 2e ronde CL gehaald. Ik was ondertussen de manager met de beste reputatie in Schotland. Ik wilde Ronaldinho kopen, maar zijn vraagprijs lag 5 mln Euro boven wat ik kon bieden, dus ik vraag meer geld. De board weigerde dat, dus ik stel een ultimatum. Ik krijg een faxje dat ik mijn buro leeg kan maken en op kan donderen. Fijn is dat...
Maar nu ben ik aan de slag bij de Wolves en dat gaat ook redelijk, ik heb ze van een 20e plaats naar een 12e plaats laten stijgen. En nu heb ik gesolliciteerd bij Celtic ![]() |
![]() |
|
yes. 1e seizoen 2de in seizoen met fyeenoord en 2de ronde Championsleague. Nu 1e (psv 1 puntacchter me, het werd beslist de laatste wedstrijd toen psv verloor van ajax en ik won) en halve finale championsleague (uitgeschakeld door PSV
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw bureaublad.. miss_sunshinegirl | 108 | 14-09-2004 05:06 | |
Games |
Championship Manager 2001/2002 The Holy Terror | 4 | 31-01-2002 19:54 | |
Games |
Jouw favoriete game =... - Praga Khan - | 59 | 12-01-2002 18:06 | |
Games |
championship manager 2001/2002 komt bijna uit! aurora2001 | 17 | 15-10-2001 17:33 | |
Games |
Op welk spel wacht je? Frank | 60 | 12-09-2001 16:23 | |
Games |
welke games die dit jaar nog uit komen zit jij op te wachten????? DannyH | 30 | 21-07-2001 18:48 |