![]() |
|
Hier even wat foto's genomen met een goede oude analoge camera, onbewerkt.
![]() Dit ziet er uit als een ontzettend mislukte foto, dat is het ook. Hij is met een analoge camera genomen, en op een een of andere manie sloot het klepje niet helemaal goed, dus is er licht op "gelekt". Toch vind ik hem wel geinig. ![]() Ook deze foto is niet heel erg goed gelukt. Toch vind ik hem ook wel mooi door de sterke compositie en de sterke beweging die erin zit. Hij is ook weer erg toevallig genomen. ![]() Deze foto heeft iets minder toeval in zich, sterker nog, ik heb tien minuten om dit gebouw heengelopen tot ik de perfecte plek had om hem te fotograferen. ![]() Deze foto was ook weer een toevalsschot. Ik was bezig met een opdracht voor tekenen, we moesten een voorwerp op verschillende manieren fotograferen. Ik dacht, ik maak een globale foto met flits en zonder slagschaduw. Pop op een witte tafel gezet, tafel een stukje van de muur afgeschoven en een gloeilamp achter de tafel gezet. Dit was het effect. hier is nog een andere fotopost van mij: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=679832
|
![]() |
|
|