Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 10:01
b-z
b-z is offline
Hier even wat foto's genomen met een goede oude analoge camera, onbewerkt.

Dit ziet er uit als een ontzettend mislukte foto, dat is het ook. Hij is met een analoge camera genomen, en op een een of andere manie sloot het klepje niet helemaal goed, dus is er licht op "gelekt". Toch vind ik hem wel geinig.

Ook deze foto is niet heel erg goed gelukt. Toch vind ik hem ook wel mooi door de sterke compositie en de sterke beweging die erin zit. Hij is ook weer erg toevallig genomen.

Deze foto heeft iets minder toeval in zich, sterker nog, ik heb tien minuten om dit gebouw heengelopen tot ik de perfecte plek had om hem te fotograferen.

Deze foto was ook weer een toevalsschot. Ik was bezig met een opdracht voor tekenen, we moesten een voorwerp op verschillende manieren fotograferen. Ik dacht, ik maak een globale foto met flits en zonder slagschaduw. Pop op een witte tafel gezet, tafel een stukje van de muur afgeschoven en een gloeilamp achter de tafel gezet. Dit was het effect.

hier is nog een andere fotopost van mij:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=679832
Oud 28-05-2004, 13:00
Avelon
Avelon is offline
hm ik vind die andere eerdere fotoos veel mooier.
die tweede oogt echt ontzettend rommelig (voor mij dan).. dat witte ding (duif ofzo?) springt helemaal niet uit ofzo dus je 'snapt' niet echt waar je moet kijken..ik zie alleen maar wat vage vlakken en kleuren, spreekt me niet echt aan.

die eerste vind ik wel leuk, denk dat die ook leuk was geweest als hij gewoon niet mislukt was..

de sfeer vand ie gebouwen foto vind ik ook niet echt spannend ofzo. nouja spreekt me ook niet aan. en de laatste ook niet echt ik vind dat wittige blauw ondergrond erg lelijk
Oud 28-05-2004, 13:17
Tom Violence
Tom Violence is offline
onderwerpen zoeken is naar. verder vind ik die kleuren niet mooi, te vaal. en die fouten die je maakt zijn geen foutjes waarmee je weg kan komen, ze voegen niks toe aan de foto. foto 2 is misschien een uitzondering. en dat onderste gebouw is een beeldje geworden.
Oud 28-05-2004, 16:42
funest
funest is offline
foto 2 is wel leuk sfeertje
de rest doet me weinig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten