Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bij een normering van 0.8 heb ik een 8 Bij een lagere normering heb ik een 7 Hoe dan ook tevreden dus. Maar als ik moet kiezen, dan vind ik die 0.8 wel prettig ![]()
||
![]() |
Citaat:
heb 4 teksten helemaal niet gelezen 15 vragen niet naar gekeken terwijl ik niet slecht in engels ben (stond een 8,1) heb nu waarschijnlijk 14 punten van de 51 is tussen de 2,5 en 4,5 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond hem ook te lang hoor. Ik heb de laatste tekst niet kunnen lezen, had er nog 1 minuut voor. Dus ik kijk ergens midden in de tekst, zie ik een zin staan die wel eens het goede antwoord zou kunnen zijn.. ![]() Ik heb het denk ik op een paar tienden wel gehaald.. *phew* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn 31890 mensen die examen doen in Engels, dus 15% heeft geklaagd. Voor economie2, geschiedenis2 en m&o bijvoorbeeld heeft al 20% geklaagd. Het aantal is groot, maar het percentage is normaal (gaat wel richting groot als er nog wat meer klachten bij komen).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
slobowicz
18V - Lid gepost op 29-05-2004 @ 11:01 -------------------------------------------------------------------------------- ja maar bij die boeken kost het je weer tijd.. al met al vond ik em wel langer dan die van vorig jaar... maar hij was wel in 2 (en half) uur te maken (quote) Bij dat soort opdrachten is het juist de bedoeling dat je niet alles leest, maar scant. Je moet gewoon kijken of er bruikbare woorden in staan. Ik heb expres die vraag nog gemaakt omdat ik zeker wist dat ik daar nog wel 1 punt mee zou kunnen scoren. Volgens mij ben ik er zo´n 20 seconden mee bezig geweest en ik heb die punt wel. Ik hoop dat de nomering 1.2 wordt, maar dat zal wel niet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedoelde het puur voor mensen die de cijfers van Engels met die van (bijvoorbeeld) M&O gaan vergelijken en dan denken dan Engels er veel meer heeft dan M&O. Relatief gezien valt dat dus erg mee. Ik heb daar overigens ook op het forum van het laks een topic over gestart. Voor ma2 zijn bijvoorbeeld maar 200 klachten binnen gekomen, maar er zijn dan ook maar 1353 mensen die dat examen doen. Dat is 15%; evenveel als Engels dus. Ik heb gevraagd of ze daar ook rekening mee houden en niet alleen naar het aantal kijken. Dus ik ben benieuwd... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij kijken ze dus absoluut niet naar het aantal klachten. Vijf procent meer of minder klachten maakt niet uit: het gaat namelijk absoluut niet om de kwantiteit -bijv. hoeveelheid- klachten, maar om de inhoud van de klachten.
En de norm bepalen ze niet aan de hand van het aantal mensen dat over de lengte geklaagd heeft, maar vooral aan de hand van de gescoorde punten... tuurlijk moet iedereen blijven klagen, maar het is dus niet zo dat wanneer je vijf keer klaagt, de kans groter wordt op een soepelere norm...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedoelde dat ze niet een vak met maar 200 klachten wegwuiven, zonder er uberhaupt naar te hebben gekeken. Want júist bij ma2 vond ik de klachten zeer terecht. Hij was heel lang (langer dan engels en gs2) en we moesten grafieken gebruiken, waarvan de uitleg in het Engels was... Tja, dan weet je dus niet waar die grafiek voor staat. (en het was geen makkelijk engels. Echt woorden die niemand kende)
||
![]() |
Citaat:
Kga dat men volgende examen proberen ![]() Ze vielen idd wel mee heb 8 van de 9 punten die je er voor kon halen, maar ze nemen wel veel tijd in beslag
||
Citaat:
Men heeft hier duidelijk met een alpha te maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat kun je niet echt vergelijken met dit examen....
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
engels 41/51 0.7 --> 7.9 |
![]() |
||
Citaat:
En voor je zegt: ik heb maatschappijleer al eerder afgerond. Dat is dus maatschappijleer 1 en dat is een algemeen vak. Maatschappijleer 2 is een keuzevak, wat maar op weinig scholen wordt gegeven. Ik ga eens nazoeken hoe vaak ik dit zinnetje al wel niet heb gepost ![]()
||
Citaat:
Bij nader inzien toch maar gewoon laten uitrekenen dus? ![]() En 17 juni worden de normeringen pas bekend dacht ik.
||
Citaat:
En eh, ja. Maar waarom worden de normeringen van havo en vmbo eerder bekend?
|
|
|