Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 14:22
levi's
levi's is offline
Hebben jullie ook al een examenfoto gemaakt at school?
Wij wel de fotograaf was heeel erg geirriteerd! Hij moest zo'n 150 havo leerlingen op een rijtje krijgen

PAtattaaaaaaaaas
Oud 29-05-2004, 14:42
Verwijderd
wij hebben hem ook al gemaakt en ik heb hem inmiddels besteld
Oud 29-05-2004, 14:46
levi's
levi's is offline
hmmm, ik wist niet dat je hem moest bestellen. Volgens mij krijgen wij hem grats
Oud 29-05-2004, 14:47
Briseïs
Briseïs is offline
Nee, ook niets over gehoord.
Oud 29-05-2004, 14:51
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Daar doen ze bij mij, voor zover ik weet, niet aan.
Oud 29-05-2004, 14:52
ilse
ilse is offline
wij wel, alleen ik sta er zooooooooo dom op
Oud 29-05-2004, 14:53
Balance
Balance is offline
Dat doen ze bij ons al zo'n anderhalve maand van te voren.

Heel het vwo samen op 1 foto en heel de havo samen op 1 foto.
We krijgen hem allemaal met onze diploma uitreiking
Er zit ook altijd een blad bij waarop alle omtrekken van leerlingen zijn getekend en er een nummer er op staat. Dan krijg je een lijst van de namen die bij welk nummer hoort. Voor later als je niet meer alle namen kent maar je afvroeg 'hoe heette die ook al weer?'
Oud 29-05-2004, 14:57
enigszins
enigszins is offline
Bij ons is die gisteren gemaakt en we krijgen hem allemaal bij onze diploma-uitreiking. Daarnaast heeft een aantal VWO leerlingen het initiatief genomen om een jaarboek te maken. Daar moest iedereen dus een stukje voor schrijven en als we nog leuke foto's hadden van de reizen ed, mochten we die ook geven. Ben benieuwd hoe dat is geworden!
Oud 29-05-2004, 15:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons zijn die foto's al voor de vorige toetsweek gemaakt dus ergens eind maart / begin april zoiets. Er is een foto gemaakt met heel het vwo en een met heel de havo en onze docenten staan ook allemaal op de foto, dat vind ik ook wel leuk. Je krijgt dan met je diplomauitreiking een boekje met allemaal foto's erin.
Oud 29-05-2004, 15:52
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-05-2004 @ 15:42 :
wij hebben hem ook al gemaakt en ik heb hem inmiddels besteld
wij hoeven het niet bestellen....we krijgen het met onze diploma

ook als je zakt krijg je hem...
Oud 29-05-2004, 16:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 29-05-2004 @ 16:52 :
ook als je zakt krijg je hem...
Wij niet. Dan krijg je namelijk je diploma niet uitgereikt (goh ) en dus ook die foto niet.

Slim hoor, stiekem extra stimulansen vanuit school...
Oud 29-05-2004, 16:05
annetjuh
annetjuh is offline
jah we zijn ook op de foto geweest.
met de laatste lesdag.
allemaal als hippie's, afro's, aso's
dus dat wordt een mooie foto

krijgen we gratis met diploma
Oud 29-05-2004, 16:41
Verwijderd
ja, die hebben wij ook. heb er alleen, na het maken ervan, niets meer van gehoord. dus ja. we zullen em wel krijgen ofzo bij de diploma.
Oud 29-05-2004, 16:43
Shadina
Shadina is offline
Bij ons issie ook al gemaakt. Al 1,5/2 maanden geleden. Maar tis toch niks bijzonders.. tis hetzelfde als een klassenfotot, want wij hebben maar 1 vwo klas en daar zitten maar 20 leerlingen in. De dag dat ie gemaakt werd was het heel erg koud.. en het werd buiten gemaakt.. dus de helft van de klas staat er gewoon met zijn winterjas op.
We krijgen het geloof ik met de diploma-uitreiking.. dan krijgen we ook het jaarboek enzo.
Oud 29-05-2004, 16:46
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Bij ons op school zijn ze veel te vrekkig om zo'n extra foto te maken, laat staan gratis bij het diploma te geven (weet je wel wat het kost om al die diploma's uit te printen...?! )
Wel is er een jaarboek gemaakt, maar daar staat natuurlijk wel een handjevol eurocentjes tegenover...
Oud 29-05-2004, 16:53
Verwijderd
jep die hadden wij 13 mei. heb er verder nog niks van gehoord maar ik dnek dat we hem tijdens de diploma uitreiking krijgen oid
Oud 29-05-2004, 16:57
Rachel
Rachel is offline
hebben wij int begin van het schooljaar al gemaakt
en we krijgen hem met uitreiking of in het jaarboek
Oud 29-05-2004, 17:02
Frank_YY
Frank_YY is offline
jaa hij is wel gemaakt bij ons.. +- 100 leerlingen
maaremm.. wat is een jaarboek
Oud 29-05-2004, 17:06
MOI-MILO
MOI-MILO is offline
Wij hadden onze examenfoto al een maandje geleden gemaakt! Duurde niet zo heel erg lang, omdat het VWO op mijn school maar uit 28 leerlingen bestaat. Maar die hebben we afgelopen vrijdag opnieuw moeten maken, omdat de foto mislukt was!
(niet iedereen stond er helemaal met zijn/haar hoofd ) Over slechte fotograven gesproken!
Wij krijgen em tegelijk met onze diploma
Oud 29-05-2004, 17:07
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2004 @ 15:53 :

Er zit ook altijd een blad bij waarop alle omtrekken van leerlingen zijn getekend en er een nummer er op staat. Dan krijg je een lijst van de namen die bij welk nummer hoort. Voor later als je niet meer alle namen kent maar je afvroeg 'hoe heette die ook al weer?'
Ja, zo was dat bij ons ook. Ik sta er alleen zo dom op
Oud 29-05-2004, 17:40
the tourist
the tourist is offline
Bij mij op school is er eind maart zo´n foto genomen. Ik heb hem nog niet gezien, ik denk dat we hem met de diploma-uitreiking krijgen.
Oud 29-05-2004, 17:47
Liews
Liews is offline
Jah bij ons is ie al tijdje gelden gemaakt... hij hang ook al op school. is best leuk geworden!
Oud 29-05-2004, 17:54
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Frank_YY schreef op 29-05-2004 @ 18:02 :
jaa hij is wel gemaakt bij ons.. +- 100 leerlingen
maaremm.. wat is een jaarboek
staat van iedere leerling foto in en wat vragen
uhm.. met welke leraar wil je naar onbewoond eiland
wat is je bijgebleven etc.

En verhaatljes over de excursie's (dacht ik?)
Oud 29-05-2004, 18:03
mimima
mimima is offline
Wij hebben ook een maand geleden zo een klassenfoto gemaakt en ook een foto in een aparte groepje zeg maar met je vrienden....
Oud 29-05-2004, 19:31
levi's
levi's is offline
Wij hadden echt 7 rijen achter elkaar iedereen gedrukt tegen elkaar anders zouden we echt niet met z'n allen op de foto komen!!! 150 havo leerlingen!
Oud 29-05-2004, 19:40
luchtballon
luchtballon is offline
In september al
Oud 29-05-2004, 19:44
levi's
levi's is offline
Het is wel leuk als iedereen als hij z'n foto krijg, hier post
Oud 29-05-2004, 19:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
levi's schreef op 29-05-2004 @ 20:31 :
Wij hadden echt 7 rijen achter elkaar iedereen gedrukt tegen elkaar anders zouden we echt niet met z'n allen op de foto komen!!! 150 havo leerlingen!
haha, bij ons waren het er 41
Oud 29-05-2004, 19:53
levi's
levi's is offline
41 rijen???? hoe bedoel je? dat kan nooit
Oud 29-05-2004, 19:53
levi's
levi's is offline
O, je bedoelt leerlingen...

Stupid me
Oud 29-05-2004, 20:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
levi's schreef op 29-05-2004 @ 20:53 :
O, je bedoelt leerlingen...

Stupid me
whaha. leerlingen ja
met 3 rijen was dat wel gelukt hoor
maar onze foto is dus bijna een klassenfoto.
Er staat ook maar 1 persoon op die foto bij wie ik nooit in de klas heb gezeten.
Oud 30-05-2004, 09:54
Verwijderd
Die van ons was mislukt En het kostte de fotograaf geen moeite, onze school heeft maar een stuk of 15 havo leerlingen..
Oud 30-05-2004, 12:15
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Onze havo eindexamenfoto is al bij de start van het schooljaar gemaakt, ik heb hem nog niet gezien maar ben wel benieuwd....
89 leerlingen + de schoolleiding + alle mentoren en veel vakdocenten.......

We krijgen m gratis bij de diplomauitreiking, samen met een roos, 2 bierfluitjes van onze school en een beker met het logo van onze school....
Oud 30-05-2004, 13:25
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 29-05-2004 @ 18:54 :
staat van iedere leerling foto in en wat vragen
uhm.. met welke leraar wil je naar onbewoond eiland
wat is je bijgebleven etc.

En verhaatljes over de excursie's (dacht ik?)
Ik heb nog nooit een jaarboek gezien ofzo.. maar die van ons is denk ik anders. Wij moesten namelijk in groepjes van 3 ofzo foto's maken en dan met dat groepje ook een stukje tekst schrijven over elkaar en de leukste dingen die we meegemaakt hebben op school enz. Dus dan gaan ze al die tekstjes en een foto van dat groepje erbij doen. En denk ook dat de examenfoto's(met hele afdeling) erin komen. Verder is er een pagina gewijd aan een klasgenoot die is overleden en aan de werkweek Berlijn en dat soort dingen. En ik geloof dat vmbo, havo en vwo in hetzelfde boekje komen.. maar dat lijkt me een beetje raar.
Oud 30-05-2004, 14:05
Liss
Liss is offline
Wij hebben hem in het begin van het schooljaar al gemaakt, tegelijk met de pasfoto's enzo.
Bij ons kan je hem niet bestellen, wel heeft hij in de krant gestaan (die bij ons vorige week niet bezorgt is ivm hemelvaart :@) en hij staat in het fotojaarboek.
Oud 30-05-2004, 14:09
Verwijderd
er zijn bij ons foto's gemaakt van VMBO, HAVO en VWO apart en met het eindexamengale een foto van alle klassen bij elkaar zeg maar
Oud 30-05-2004, 14:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 30-05-2004 @ 14:25 :
Ik heb nog nooit een jaarboek gezien ofzo.. maar die van ons is denk ik anders. Wij moesten namelijk in groepjes van 3 ofzo foto's maken en dan met dat groepje ook een stukje tekst schrijven over elkaar en de leukste dingen die we meegemaakt hebben op school enz. Dus dan gaan ze al die tekstjes en een foto van dat groepje erbij doen. En denk ook dat de examenfoto's(met hele afdeling) erin komen. Verder is er een pagina gewijd aan een klasgenoot die is overleden en aan de werkweek Berlijn en dat soort dingen. En ik geloof dat vmbo, havo en vwo in hetzelfde boekje komen.. maar dat lijkt me een beetje raar.
Elk jaarboek is anders. Er bestaat geen standaardjaarboek.
Wat wel min of meer standaard is dat er over ieder persoon wat komt te staan, zodat je later iedereen terug kan vinden uit je klas. Maar hoe die invulling daarvan is dat mogen de makers van het jaarboek bepalen.
Ons jaarboek heeft voor ieder persoon een blz met een 1e klas en 6e klas foto. Verder wat persoonlijke gegevens, wat kleine leuke weetjes en een stukje waarop je z'n /haar handschrift kan zien.
De rest van het boek is gevuld met verhalen van klasgenoten, docenten, wist-je-datjes, op-kamers-recepten, Loesje-spreuken enzovoorts.
Oud 30-05-2004, 14:38
Verwijderd
wij krijgen hem met de diploma uitreiking
Oud 30-05-2004, 15:20
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2004 @ 17:04 :
Wij niet. Dan krijg je namelijk je diploma niet uitgereikt (goh ) en dus ook die foto niet.

ja je krijgt geen diploma maar wel examenfoto...ik dacht ook dat de mensen die gezakt zijn het niet krijgen..maar mijn mentor zei dat zij het ook krijgen...dus.....!
Oud 30-05-2004, 15:44
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-05-2004 @ 15:16 :
Elk jaarboek is anders. Er bestaat geen standaardjaarboek.
Wat wel min of meer standaard is dat er over ieder persoon wat komt te staan, zodat je later iedereen terug kan vinden uit je klas. Maar hoe die invulling daarvan is dat mogen de makers van het jaarboek bepalen.
Ons jaarboek heeft voor ieder persoon een blz met een 1e klas en 6e klas foto. Verder wat persoonlijke gegevens, wat kleine leuke weetjes en een stukje waarop je z'n /haar handschrift kan zien.
De rest van het boek is gevuld met verhalen van klasgenoten, docenten, wist-je-datjes, op-kamers-recepten, Loesje-spreuken enzovoorts.
Ja oke, wilde ff vertellen hoe het bij ons zat.
Ow mijn god.. een foto van de 1e en 6e? Hoop maar dat ze dat niet bij ons doen.. dan heb ik gelijk een trauma voor de rest van mijn leven.
Oud 30-05-2004, 18:55
Jarahh
Jarahh is offline
Jeps, die is gemaakt, komt in 't (voor ons gratis) fotojaarboek. Ben benieuwd.
Oud 31-05-2004, 13:21
Faery
Faery is offline
Afgelopen vrijdag na het Engels examen werd er een foto gemaakt van heel vwo6, maar aangezien ik al vrij snel klaar was en geen zin had om zo lang op een luttele foto te wachten ben ik maar naar huis gegaan. Geen foto voor mij.
Oud 31-05-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:

Oud 31-05-2004, 16:06
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 29-05-2004 @ 17:46 :
Bij ons op school zijn ze veel te vrekkig om zo'n extra foto te maken, laat staan gratis bij het diploma te geven (weet je wel wat het kost om al die diploma's uit te printen...?! )
Wel is er een jaarboek gemaakt, maar daar staat natuurlijk wel een handjevol eurocentjes tegenover...
*Ahum* Fem, er is wél een examenfoto gemaakt bij ons. Weet je dat niet meer, of was je er gewoon toevallig niet? Was op de eerste verdieping, voor de administratie, alle VWO-ers in elkaar gedrukt en naar adem snakkend, terwijl de fotograaf in een onmogelijke pose over de trapleuning hing om iedereen erop te krijgen. Joe not riemember? Ben wel benieuwd hoe is geworden, aangezien ik op 2 foto's aan het niezen ben, en op de derde heel geïnteresseerd naar de oorbellen van m'n buurvrouw aan het staren ben...
Oud 31-05-2004, 16:09
Verwijderd
WIj hebben wel een foto gemaakt. Maar die krijgen we gratis bij ons diploma. Lang leve de foto met de leukste mentor
Oud 31-05-2004, 17:24
justlikeme!
justlikeme! is offline
ja wij ook, 2 keer zelfs, want de eerste keer waren de negatieven beschadigd (stelletje sukkels )
En de tweede keer hebben we geloof ik wel 15 foto's moeten maken..

.. tja, de negatieven mochten eens weer beschadigen

iig was de fotograag een enorme kneus
Oud 31-05-2004, 20:03
miss Elise
miss Elise is offline
Citaat:
justlikeme! schreef op 31-05-2004 @ 18:24 :
iig was de fotograag een enorme kneus
fotograven zijn altijd kneuzen met hun lollige grapjes
Oud 31-05-2004, 20:04
miss Elise
miss Elise is offline
wij hebben aan het begin van dit schooljaar al n klassefoto gemaakt, neem aan dat die ook meteen voor examenfoto dient
Oud 31-05-2004, 23:34
youneman
youneman is offline
Citaat:
miss Elise schreef op 31-05-2004 @ 21:03 :
fotograven zijn altijd kneuzen met hun lollige grapjes
Die van ons was te dom om te kunnen tellen...
zegt ie 1,2 en ramt ie op de knop...
Elke mongool snapt dat je tot 3 moet tellen.. grrr *agrovated*
Oud 01-06-2004, 10:58
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:

zo gaat het bij ons ook.
helaas was ik er niet toen die foto gemaakt werd ik was naar de open dag van mn nieuwe school. en samen met mij nog een stuk of 6 havo leerlingen..
Advertentie

Regels voor berichten