![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
andere schoenen zeker mja ![]() Ik heb hier wel blaarpleisters liggen, maar die zijn 3 bij 1 cm.. dan moet ik er een paar tegelijk opplakken dus zegmaar, en kan da echt zo op een open wond? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat ff kijken* edit: Citaat:
![]() Moet dus tot iig dinsdag nog wachten.. ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 20:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik draai 's nachts nogal veel, dus ik ben bang dat het nogal gaat schuren dan (=vrij pijnlijk), en ik snap wel dat open beter is, maar ik denk dat ik er even een inlegkruisje overheen doe ja ![]() Bedankt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet een open wond altijd goed schoonmaken (gewoon met water en zeep boenen, en ja dat doet pijn) en vervolgens met een steriel doekje (of gaasje) afdrogen. Als het al ontstoken is dan moet je even met je voet in water gaan zitten zodat de wond opengeweekt wordt en alle troep eruit komt. Wat betreft een pleister: als je er geen pleister opdoet dan geneest het sneller maar heb je meer kans op een ontsteking, en als je er wel een pleister opdoet dan geneest het minder snel maar dan heb je minder kans op een ontsteking. Sowieso is het niet slim om de hele dag te gaan lopen nu, daarmee vertraag je alleen het genezingsproces. (maar ja, als het echt niet anders kan dan goede schoenen aan en lijkt me dan wel prettig om een pleister erop te doen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|