Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik draai niet speciaal dunner met een bepaalde soort vloe, tis eigenlijk allemaal hetzelfde, vind ik, maar toch geef ik de voorkeur aan smoking blue
|
![]() |
eindelijk een nuttig topic.
tabak=camel ,drum halfzwaar wiet=goedkope skunk hasj=weet geen namen meestal wat lichtbruine. vloei=rode rizla+ voor gewone sjek en smoking green voor jointjes.vroeger nou gewoon 2 kline vloejtes aan elkaar ![]() pijp= 2 mini stealth pijpjes en 1 houten pijp met leaf erop. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - white widow van get down/global ![]() - rizzla+. quality papers rolling since 1796 ![]() - waterpijp uit egypte 1992 met allerlei assesoires en dergelijke zoals pijpie, slang, rivierkleien houdertjes, dobbelsteenvormige moer, etcetera ![]() kortom: - van nelle halfzware shag special quality tobacco since 1782/puur ![]() - white widow van get down/global ![]() - rizzla+. quality papers rolling since 1796 ![]() - waterpijp uit egypte 1992 met allerlei assesoires en dergelijke zoals pijpie, slang, rivierkleien houdertjes, dobbelsteenvormige moer, etcetera ![]() dus: - van nelle halfzware shag special quality tobacco since 1782/puur ![]() - white widow van get down/global ![]() - rizzla+. quality papers rolling since 1796 ![]() - waterpijp uit egypte 1992 met allerlei assesoires en dergelijke zoals pijpie, slang, rivierkleien houdertjes, dobbelsteenvormige moer, etcetera. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() - wiet/hasj = Meestal wiet en dan (bijna) altijd een andere soort o.a. superskunk, whitewidow, K2, silverhaze, thaistick enz. hash soms ook elke keer andere soorten (afgaan polm enz.) Vloei = smoking blue (zonder speciale reden) pijpjes/waterpijpen = 1 waterpijp MagicRed een rode van ong 20 cm met een slang (die van large). 1 pijpje Shen een hele kleine hasjpijp hij is ong 4 cm ofzo. Verder vroeger vaak knutselpijpen ![]() Ik heb ook nog 1 zelf gemaakte vaporizer. Die heb ik gemaakt van een reageerbuis. etc = Rollmate. Ik heb van gips een keer een soort koker gemaakt in de vorm van een joint en daar roll ik dan de vloei omheen ![]() MiniTorch ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
tabak: javaanse jongens 3/4
wiet/hash: maakt me niet veel uit het is elke keer wat anders meestal wel wiet vloei: smoking red pijpjes/waterpijpen: puurpijp is naar de klote ![]() ![]()
|
welke tabac?
op dit moment: van nelle halfzwaar (favorieten puur, extra ligt) welke wiet? op dit moment: white widow (favorieten ww, kamikaze, super skunk, snow white) welke hasj? meestal afgaan welke vloei? dit moment: the cult (smoking slim, grote vloei) pijpjes/waterpijpen? eigen pijp 15 cm (maar ook vaak geimproviseerde <-- is leuk om te maken en dan te gebruiken) vette topic !!
|
welke tabac?
drum halfzwaar welke wiet? edelweiss, k2, ww, of meestal iets wat bovenaan het lijstje staat welke hasj? altijd anders maar rook ik niet zovaak welke vloei? blauw en goud, ligt een beetje aan met hoeveel mensen, of hoeveel tijd ik heb enzo pijpjes/waterpijpen? meestal maak ik elke keer een nieuwe van een lege fles, bij een vriend hebben we een regenpijp omgebouwd
|
![]() |
zeer dope topic dit..
![]() -tabak: marlboro (voor de wiet) van nelle 3/4 zwaar of zwaar voor de rook -wiet: meestal silver toppies(is t beste van de lokale koffieshop), of als we naar den haag gaan meestal: K2, white widow, super skunk noem maar op B52 ook 1 van de favorieten. -vloei: rizla rood voor de shag, smoking blue voor de J altijd(wel standaard binnestebuiten) -waterpijp: geen khad 1 gehad van me zus maar die is kapot gegaan op een feestje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
welke tabac? Van Nelle halfzwaar, Lucky Strike
welke wiet/hasj? whitewidow, shiva, jack herrer, pp, k2, silver bud, silver haze, afghaan welke vloei? Smoking Slim (Cult) pijpjes/waterpijpen? ik heb geloof ik nog ergens een puurpijpje liggen, maja allang niet meer gebruikt. Ik houd het gewoon bij jointjes roken ![]() Verder heb ik nog een metalen bakje, waar ik mijn zakjes wiet, tipjes & vloeitjes in kwijtkan ![]()
||
Citaat:
|
welke tabac? meestal lucky strike of 3/4 shag
welke wiet/hasj? k2, jack herrer, skunkmix/superskunk, of homegrown natuurlijk ![]() welke vloei? smoking blue pijpjes/waterpijpen? 2 puurpijpjes, 1 rode en een zwarte, 1 waterpijp van 20 cm hoog ongeveer met rood geeln en groen (laatst gekocht)
|
|