stomme titel eigenlijk, maar kom
Ik ben dus verliefd geworden op een jongen in mijn dagelijkse vriendengroep op school, eerst hadden we nogal een vaag contact maar sinds we op msn praten zijn we closer geworden.Hij is nogal een vaag persoon, dat wel, maar ik ken hem al wat beter.
IK ben er dus verliefd op geworden
Hij had al eens op msn gezegd (ik voelde me buitengesloten in de groep en storte mijn hart zo eventjes uit) 'ik zie u graag'.
wel in de context van, je bent niet ongewenst in de groep. (maar betekent het meer?)
Ik vroeg eens ofdat hij mijn agressie uite op mij in zijn gesprekken (we hebben vaak van die bijt-terugbijt gesprekken, of hoe je het ook kunt noemen) dan zei hij 'maar nee, ge zijt mijn zonnetje'.
dat vond ik dus wel lief. maar hij zei ook pas dat hij vrouwen moet haten omdat ze altijd gelijk hebben en in zn nickname stond in geheimtaal dat alle vrouwen vervloekt moesten worden.
niet zo gezellig
Op school negeert hij mij wat meer, ik denk omdat er nu wel meer spanning is dan voorheen, maar hij verdedigt me ook vaak tegen anderen als ze kritiek op me geven en is gewoon wel heel erg attent voor me.
Ohja! en in onze vriendengroep is het algemeen bekend dat hij achter een ander meisje aanloopt, een stom kind in zelfgemaakte gothic kleren (helemaal zijn type enzo

)
maar daar heeft hij bmlijkbaar amper contact meer mee.
vroeger schreven ze wel geheime brieven naar elkaar maar dat deed hij ook met andere meisjes in onze groep. maar haar zie ik nogal als een blokkage.
(ik en zij hebben soms verdacht scherpe gesprekken, vooral van haar kant, niet zeker of ik het dan als grap moet opnemen ofnie)
zow dit was lang, wat is jullie mening? zit er iets in enzo? en misschien wat stom dat ik hiervoor raad vraag maarja ben het noorden zon beetje kwijt. en hopen dat hij dit forum niet kent