Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 12:55
horny_devil
horny_devil is offline
ok even in het kort heb zo'n 4 jaar geleden een jonegn leren kennen en ga nog steeds met hem om.. hadden eerst 9 maanden wat met elkaar en daarna was het echt een stoplicht relatie wat het nu eigenlijk nog steeds is.. maarjah.. wanneer wil je iemand echt laten gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 13:13
luchtballon
luchtballon is offline
Je wil iemand echt laten gaan als het het uit is.

Je maakt het niet voor niets uit en ik denk dat het in de meeste gevallen niet werkt om het vaker te proberen. Als je het dan toch een tweede keer probeert en het werkt nog niet zou ik het gewoon uitlaten en niet steeds dezelfde fout maken.
Oud 02-06-2004, 13:21
Verwijderd
1 woord.

Hormonen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:33
Luna
Luna is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 02-06-2004 @ 14:13 :
Je wil iemand echt laten gaan als het het uit is.
dat is niet altijd waar. Als het uit is ben je er nog niet meteen klaar mee. Daarbij, als de een het uitmaakt wil het nog niet zeggen dat de ander het daar altijd mee eens is en in staat is diegene te laten gaan. Het hangt dus totaal van de situatie af.
@ ts: ik kan niet oordelen over jou situatie aangezien je in je post eigenlijk niets uitlegt(buiten wat cijfertjes, maar die zeggen naar mijn idee niet zoveel)..
Oud 02-06-2004, 13:36
Dzjes
Dzjes is offline
Als je niet meer van hem houdt, als je besluit dat het beter is voor jullie allebei om ermee te stoppen omdat je elkaar toch alleen maar pijn doet..etc..
hangt ook van de situatie af, dit is nogal onduidelijk..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:06
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
je moet nu echt eens beslissen of je hem nog echt wel zo leuk vindt. als dat zo is probeer het aan te houden..maar als dat niet zo is maakt het dan gewoon uit en laat het daarbij. want zo heb je er ook niks aan.
Oud 02-06-2004, 14:41
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-06-2004 @ 14:33 :
dat is niet altijd waar. Als het uit is ben je er nog niet meteen klaar mee. Daarbij, als de een het uitmaakt wil het nog niet zeggen dat de ander het daar altijd mee eens is en in staat is diegene te laten gaan. Het hangt dus totaal van de situatie af.
Daarom ook mijn nuancering eronder, al komt die misschien niet helemaal over. je bent er zeker niet meteen klaar mee, maar dat beweer ik ook niet. En soms kan het ook wel om het een tweede keer te proberen. Maar een stoplichtrelatie vind ik gewoon niet erg slim.

Maar het hangt niet helemaal van de situatie af. Want blijkbaar is er een reden waardoor het steeds weer uitgaat. Dan weet je toch dat het niet gaan werken.
Oud 02-06-2004, 15:21
Luna
Luna is offline
laat haar die reden eerst maar een noemen, dan kunnen we er misschien een oordeel over geven.
Oud 02-06-2004, 15:49
Balance
Balance is offline
Er is toch een reden dat het telkens uit gaat. Als die reden (of dat probleem) niet opgelost kan worden, dan is het klaar. Moet je d'r niet meer aan beginnen, want dan zal dat probleem telkens weer om de hoek kijken. Dat is voor mij het punt dat ik het moet laten gaan.
Oud 02-06-2004, 18:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, ik denk toch met elkaar afspreken dat je elkaar een hele lange tijd niet ziet en dingen doen met andere mensen, waardoor je weer andere mensen ontmoet. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Oud 02-06-2004, 19:06
Blondt
Blondt is offline
When two people love eachother, when is enough enough?

never...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 08:05
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
zodra je die roze bril afzet en ziet dat hij niet leuk is.
Oud 05-06-2004, 10:30
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Dukko schreef op 02-06-2004 @ 14:21 :
1 woord.

Hormonen
Amen.
Oud 06-06-2004, 02:15
notbonefish
notbonefish is offline
gewoon niet doen. doet alleen maar meer pijn, uiteindelijk.
als het niet meer gaat, jammer dan. einde oefening. fijn leven verder.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:44
dannylovertjuh
dannylovertjuh is offline
ik heb 2 jaar geleden een jongen ontmoet die jongen had ik daarna een jaar niet meer gezien ik was al op hem maar toen ik hem zag weer helemaal in love ik had later toegegeven dat ik verliefd op hem was maar hij wou niks met mij na het kamp (waar ik hem ontmoet heb) vroeg ik hem toch tja je weet maar nooit en toen zei die ja ik helemal blij maar na 1 dag maakte hij het weer uit en toen bleef het maar aan uit aan uit maar toen wilde ik niks meer met hem omdat hij het telkens door zijn vrienden uit had laten maken maar nu vraagt hij me weer wat zouden julie zeggen??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:48
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
flikker een end op
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
dannylovertjuh schreef op 06-06-2004 @ 18:44 :
ik heb 2 jaar geleden een jongen ontmoet die jongen had ik daarna een jaar niet meer gezien ik was al op hem maar toen ik hem zag weer helemaal in love ik had later toegegeven dat ik verliefd op hem was maar hij wou niks met mij na het kamp (waar ik hem ontmoet heb) vroeg ik hem toch tja je weet maar nooit en toen zei die ja ik helemal blij maar na 1 dag maakte hij het weer uit en toen bleef het maar aan uit aan uit maar toen wilde ik niks meer met hem omdat hij het telkens door zijn vrienden uit had laten maken maar nu vraagt hij me weer wat zouden julie zeggen??
Ik zou zeggen: de fiep in je mond zit scheef. Je praat wartaal.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:31
Eazy E
Eazy E is offline
zal wel iets zijn dan, waar het aan ligt, probeer daar eerst achter te komen. Als je weet wat het probleem is, verzin er dan een oplossing voor, als die er niet is kan je het best stoppen, of het probleem moet niet te groot zijn..
naja ik kan er eigenlijk weinig over zeggen, want ik heb hetzelfde als jou, maar bij ons is het nooit uitgegaan omdat we elkaar niet meer leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 16:31
annetjuh
annetjuh is offline
als je hem een lelijke, irritante dude vind
Reageren

Regels voor berichten