Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / VMBO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 15:12
Naru
Naru is offline
jemig mina wat duurde dat examen lang! Ik redde het maar net in de tijd! Hadden jullie dat ook= wat vonden jullie het moeilijkst= ik vond dan denk ik tog die affiche!
Advertentie
Oud 02-06-2004, 15:20
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik moest het artikel in 20 minuten schrijven ofzo.. dat was wel lastig, maar ik had het wel af (1 sec. voor tijd)
ik denk dat ik het wel goed heb gemaakt
Oud 02-06-2004, 15:54
xxwentjuhxx
xxwentjuhxx is offline
ik heb het affiche met potlood en iedereen zei achteraf dat dat niet mag
nouw heb ik zeker wel een probleem
Oud 02-06-2004, 16:22
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik heb hem niet afgekregen maar zo moeilijk was ie niet
Oud 02-06-2004, 16:24
zus
zus is offline
Ja..ik was na 1 uur en drie kwartier klaar..en weer zoveel blaadjes...pffffff! Ramp...alles lag gespreid op me tafel...En ik heb ook me affiche met potlood gemaakt hoor!
Oud 02-06-2004, 16:39
XsharonX
XsharonX is offline
IK had te weinig tijd. Daardoor veel fouten gemaakt !!
Oud 02-06-2004, 17:10
Sparrow
Sparrow is offline
ut was een eittje ,maar wel veel.
Heb tussen de 6 en de 8, dus dat is genoeg.

Sparrow
Oud 02-06-2004, 17:22
fener4ever1907
fener4ever1907 is offline
Weet je hoe moeielijk het was en weet je hoeee veeell het was!! ik kreeg het niet eens af!! :@
Oud 02-06-2004, 17:26
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Joop heeft pijn in ze hand van het schrijven
Oud 02-06-2004, 17:27
XsharonX
XsharonX is offline
Weet iemand hoe het met die adressen zit?

Ik woon namelijk in een andere plaats dan waar ik op school zit!

Dus bij die datum moest je dan:

eigen woonplaats, 1 juni 2004
of
plaats van de school, 1juni 2004
Oud 02-06-2004, 17:43
$uperGirl
$uperGirl is offline
dit heb ik echt zwaar verkloot had eerst alles op klad gemaakt eerst 2 opdrachten en was bezig met artikel en toen opeens shit kheb nog maar een kwartier om het in het net te doen dus heb ik nu maar twee opdrachten
Oud 02-06-2004, 18:03
Sandra1988
Sandra1988 is offline
Citaat:
$uperGirl schreef op 02-06-2004 @ 18:43 :
dit heb ik echt zwaar verkloot had eerst alles op klad gemaakt eerst 2 opdrachten en was bezig met artikel en toen opeens shit kheb nog maar een kwartier om het in het net te doen dus heb ik nu maar twee opdrachten
jah, zoiets was het bij mij ook
Ik had eerst die eerste 2 in het klas geschreven.. daarna die 1e in het net en daarna ben ik maar aan de laatste begonnen omdat er niet veel tijd over was.. De tijd ging echt supersnel.. Toen ik met die laatste (4e) net halverwege was in het klad zag ik dat er nog erg weinig tijd over was dus toen was ik maar begonnen met het in het net schrijven van de 2e.. En toen was de tijd voorbij En het affiche heb ik dus niet gemaakt..

bleghh.. ik weet niet wat ik had

Maar ik ben zoizo niet gezakt dat weet ik wel..
sta een 8.4 gemiddeld.. en voor leesvaardigheid heb ik minstends een 7... Maar ook als ik ervanuit ga dat ik een 7 sta kan ik nog een 0 halen...

Maaarjah.. toch vink het kut.. sommige zullen we vinden dat ik zeik omdat ik het toch gehaald heb..
Oud 02-06-2004, 19:07
$uperGirl
$uperGirl is offline
Citaat:
Sandra1988 schreef op 02-06-2004 @ 19:03 :
jah, zoiets was het bij mij ook
Ik had eerst die eerste 2 in het klas geschreven.. daarna die 1e in het net en daarna ben ik maar aan de laatste begonnen omdat er niet veel tijd over was.. De tijd ging echt supersnel.. Toen ik met die laatste (4e) net halverwege was in het klad zag ik dat er nog erg weinig tijd over was dus toen was ik maar begonnen met het in het net schrijven van de 2e.. En toen was de tijd voorbij En het affiche heb ik dus niet gemaakt..

bleghh.. ik weet niet wat ik had

Maar ik ben zoizo niet gezakt dat weet ik wel..
sta een 8.4 gemiddeld.. en voor leesvaardigheid heb ik minstends een 7... Maar ook als ik ervanuit ga dat ik een 7 sta kan ik nog een 0 halen...

Maaarjah.. toch vink het kut.. sommige zullen we vinden dat ik zeik omdat ik het toch gehaald heb..
Ja NL was gewoon te lang en te veel enz enz en ik had dan nog net wel het affiche af.

En je zeikt niet want is toch klote als je een examanen hebt verknalt.
Oud 02-06-2004, 19:57
Stoner
Stoner is offline
ik had ook eerst die 4 opdrachten in het klad gemaakt, en toen later de 1e 3 in het net, maar de laatste had ik ook geen tijd meer voor
dus heb ik de 1e 3 kladversies doorgekrast en de laatste kladversie heb ik met koeieletters NET boven gezet
Oud 02-06-2004, 20:39
mimima
mimima is offline
ik had ook net genoeg tijd om het af te maken , ik kwam tijd te kort door het steeds in klad te maken.
maar ik vond het in het algemeen wel makkelijk.

oh jaaa xxwentjuhhxx je bent niet de enige want ik het het ook met potlood iik vroeg haar aan het einde of het kon toen zei ze zo van "je weet toch dat het niet mag" toen vroeg ik haar of het fout was en ze zou kijken.....
Oud 03-06-2004, 08:48
Legend Of Rusj@
verschil tussen net en klad is bij mij niet zo veel (lelijk handschift) dus ben maar gelijk begonnen met in het net schrijven
Oud 03-06-2004, 09:20
Mexx_M
Mexx_M is offline
Doordat ik zo weinig tijd had heb ik echt veel onnodige domme fouten gemaakt.. het was gewoon een klote examen
Oud 03-06-2004, 09:28
Linniej
Linniej is offline
Ik had eerst opdracht 1 en 2 gemaakt, en ging toen ff kijken of het netjes was en dat was het dus dat scheelde.. toen heb ik die 3e even overgeslagen en was begonnen aan de 4e die snel snel geschreven... en toen had ik nog netjes 20minuten over voor me affiche.. dus ik had het net op tijd af allemaal
Oud 03-06-2004, 09:57
12thedevil12
12thedevil12 is offline
Citaat:
Justjoop schreef op 03-06-2004 @ 09:48 :
verschil tussen net en klad is bij mij niet zo veel (lelijk handschift) dus ben maar gelijk begonnen met in het net schrijven
ik ook hahahaha ik d8 nog zal ik nog een blaadje halen en het overschrijven maar khad maar een half uur...en als ik egt netjes wil schrijven heb ik minstens een half uur per opdracht nodig...dus ben maar gewoon weggegaan ...
en tekenen mag tog altijd met potlood???
Oud 03-06-2004, 10:57
Legend Of Rusj@
Jep, bij engels heb wel een klad geschreven, zodat goede zinnen had(goede opbouuw)
Oud 03-06-2004, 12:54
Hubers
Hubers is offline
Citaat:
xxwentjuhxx schreef op 02-06-2004 @ 16:54 :
ik heb het affiche met potlood en iedereen zei achteraf dat dat niet mag
nouw heb ik zeker wel een probleem
bij ons werd gezegd dat dat met potlood moest.
Oud 03-06-2004, 13:39
Sandra1988
Sandra1988 is offline
Ik heb vanmorgen nog eens naar het examen gekeken...
En zo moeilijk vond ik het er niet uitzien
Het lijkt heel kort..
Ik weet niet of het aan mn staat lag (moe enzo) maar echt..
Tjah.. als ik het niet in het klas had geschreven had ik de volgorde en alles van mn tekst ook verkeerd.. en de hoeveelheid woorden enz..
Ik kan dat niet in een keer goed schrijven.

Ik wou eerst een herexamen gaan doen..
maarjah.. toch maar niet.. want als ik een 2.5 haal sta ik een 7..
En pas bij een 6.2 sta ik een 8 en bij een 10 sta ik volgensmij net een 9... (sta 8.4 gem.. en bij leesvaardigheid minstends een 7)

En dan heb ik ook zoiets van.. jah.. dan doe ik me bij het herexamen zoveel moeite en dalijk halen ik gewoon een 6.. en dan sta ik dus nog steeds een 7..
Oud 05-06-2004, 15:14
L!3K3
L!3K3 is offline
Je mag nooit schrijven met gewoon grijs potlood. Dus als je met GRIJS potlood heb geschreven bij het affice krijg je daar waarschijnlijk aftrekpunten voor. Je mag wel met pen of gekleurd potlood schrijven. Als het maar niet uit te gummen is.
Oud 05-06-2004, 16:49
zus
zus is offline
Hmm ik heb wel geschreven met pen, maar omstreept en onderstreept met potlood, geldt dat ook?
Oud 05-06-2004, 18:04
L!3K3
L!3K3 is offline
Citaat:
zus schreef op 05-06-2004 @ 17:49 :
Hmm ik heb wel geschreven met pen, maar omstreept en onderstreept met potlood, geldt dat ook?
Ja, ik neem aan dat ze dat goed tellen. Je hebt gewoon met pen geschreven duss.
Advertentie
Oud 06-06-2004, 09:46
zus
zus is offline
Citaat:
L!3K3 schreef op 05-06-2004 @ 19:04 :
Ja, ik neem aan dat ze dat goed tellen. Je hebt gewoon met pen geschreven duss.
Oke, gelukkig

Regels voor berichten