Hey allemaal,
Ik heb eigenlijk een probleem (hoewel enigzins een luxe probleem..). Twee jongens (mannen. hoe je het wil zeggen) vinden het laten we zeggen, heel erg plesant om met mij om te gaan. Op zich is dat geen probleem, maar langzamerhand heb ik het gevoel nu wel te moeten kiezen.
De ene is heel erg lief en betrouwbaar, ik ken hem het beste (al niet zo heel erg lang.. maar toch) en hij doet het meest oprecht aan (qua intenties). Hij is niet onaantrekkelijk en hij is grappig en slim. We e-mailen vaak en hij toont serieuze interesse in mijn dagelijks leven.
De ander is erg aantrekkelijk (vind ik), lief, maar heeft een redelijke reputatie op zijn naam staan (qua. meisjes en vrouwen). Echter zegt hij tegen mij dat dit wel meevalt, zover ik er naar gevraagd heb dan, en hij zegt mij ook leuk te vinden, ik hoorde via via dat hij gek op me is. Hij is echt heel erg slim en hij intrigeert me, maar toch doet zijn reputatie me twijfelen aan hem.
Wat moet ik nu, ik ben met nummer 1 al een paar keer uitgeweest (om elkaar te leren kennen) en ik neem aan dat ook hij duidelijkheid wil (net als ik zelf), maar ik weet het nu echt niet meer..
Alvast bedankt..
|