Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 16:25
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Hey allemaal,
Ik heb eigenlijk een probleem (hoewel enigzins een luxe probleem..). Twee jongens (mannen. hoe je het wil zeggen) vinden het laten we zeggen, heel erg plesant om met mij om te gaan. Op zich is dat geen probleem, maar langzamerhand heb ik het gevoel nu wel te moeten kiezen.

De ene is heel erg lief en betrouwbaar, ik ken hem het beste (al niet zo heel erg lang.. maar toch) en hij doet het meest oprecht aan (qua intenties). Hij is niet onaantrekkelijk en hij is grappig en slim. We e-mailen vaak en hij toont serieuze interesse in mijn dagelijks leven.

De ander is erg aantrekkelijk (vind ik), lief, maar heeft een redelijke reputatie op zijn naam staan (qua. meisjes en vrouwen). Echter zegt hij tegen mij dat dit wel meevalt, zover ik er naar gevraagd heb dan, en hij zegt mij ook leuk te vinden, ik hoorde via via dat hij gek op me is. Hij is echt heel erg slim en hij intrigeert me, maar toch doet zijn reputatie me twijfelen aan hem.

Wat moet ik nu, ik ben met nummer 1 al een paar keer uitgeweest (om elkaar te leren kennen) en ik neem aan dat ook hij duidelijkheid wil (net als ik zelf), maar ik weet het nu echt niet meer..

Alvast bedankt..
Advertentie
Oud 02-06-2004, 16:31
Verwijderd
beide laten schieten, je krijgt toch altijd spijt van de keuze die je maakt
Oud 02-06-2004, 16:32
Verwijderd
Het lijkt erop dat je qua gevoel meer voor de tweede gaat, aangezien de eerste geen negatieve kanten heeft (niet die je opnoemt tenminste) en je toch niet voor hem kunt kiezen.

Misschien is het inderdaad wel het beste om niet te kiezen, want als je dat niet zonder hulp gewoon kunt vind je geen van beiden denk ik leuk genoeg.
Oud 02-06-2004, 16:38
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 17:32 :
Misschien is het inderdaad wel het beste om niet te kiezen, want als je dat niet zonder hulp gewoon kunt vind je geen van beiden denk ik leuk genoeg.
dat is het juist. Het is ook nog geen verliefdheid of zoiets dergelijks, maar het is meer "elkaar leren kennen".. (maar dan net iets meer)

ofzo.
Oud 02-06-2004, 16:40
GinaGina
GinaGina is offline
ben het met Dusjcrib eens maar als het een keuse tussen de "good"en "bad" boy is zou ik voor de Good gaan als je een lange relatie wilt en voor de Bad als je gewoon een korte intense relatie wilt.
Oud 02-06-2004, 16:40
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
ik zou voor de eerste gaan. de tweede heeft niet voor nix een naam en naar mijn idee, gaan zulk soort mensen meestal toch vreemd. hij ziet er misschien beter uit, maar dat is op een gegeven moment niet echt belangrijk meer. Je kan beter degene kiezen waar je het meest aan hebt. en dat lijkt me de eerste... succes ermee!
Oud 02-06-2004, 16:44
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
ga eerst voor de "bad" guy als je dan voelt dat het toch niet dat is, kies je voor de "good" guy, als het zo'n nen goeie jongen is, vergeeft hem je dat wel
Oud 02-06-2004, 16:47
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 02-06-2004 @ 17:44 :
ga eerst voor de "bad" guy als je dan voelt dat het toch niet dat is, kies je voor de "good" guy, als het zo'n nen goeie jongen is, vergeeft hem je dat wel
nou, dat zal hij leuk vinden
Oud 02-06-2004, 17:03
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
niet doen inderdaad
Oud 02-06-2004, 17:22
Verwijderd
Volgens mij heb jij je keuze al gemaakt. De eerste.

Is dit topic niet eerder geweest?
Oud 02-06-2004, 17:33
horny_devil
horny_devil is offline
ik zou eerst met ze allebei omgaan en dan kijken wie je toch het leukst lijkt.. al moet ik zeggen dat als je moet kiezen het vaak ook niet gemakkelijk is... heb ik wel vaker gehad. maarjah ik vind dat je ze best ff mag keuren hoor!!
Oud 02-06-2004, 17:35
Ellàn
Ellàn is offline
Ik zou voor de eerste gaan Hij klinkt( in mijn oren) het leukst en na mijn idee vindt je dat zelf ook
Oud 02-06-2004, 18:09
Dzjes
Dzjes is offline
Ik zou er toch nog eens goed over nadenken, uiteindelijk zal je er misschien toch nog spijt van krijgen. Zolang je niet verliefd bent hoef je toch niet perse te kiezen? Je kan ze ook allebei gewoon te vriend houden?
Oud 02-06-2004, 18:11
cyntha
cyntha is offline
Ik zou voor de eerste jongen gaan, die klinkt het betrouwbaarste. Maar als je geen relatie wilt kun je natuurlijk met alletwee vrienden blijven, dan hoef je helemaal geen keuze te maken.
Oud 02-06-2004, 18:35
summer1986
summer1986 is offline
Waarom moet je nu perse kiezen? Als je het nog niet weet, kun je ze het beste eerst nog beter leren kennen. Dan kan je een veel betere beslissing maken.
Oud 02-06-2004, 19:25
Verwijderd
Je kan ook het standaard ritueel volgen.
Met de "bad" guy omgaan, je laten playen en vervolgens uit gaan huilen bij de "good" guy en hem vervolgens als een goede vriend gaan zien
Oud 02-06-2004, 21:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-06-2004 @ 20:25 :
Met de "bad" guy omgaan, je laten playen en vervolgens uit gaan huilen bij de "good" guy en hem vervolgens als een goede vriend gaan zien
Gotta love the cynism!
Oud 02-06-2004, 21:06
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 02-06-2004 @ 19:35 :
Waarom moet je nu perse kiezen? Als je het nog niet weet, kun je ze het beste eerst nog beter leren kennen. Dan kan je een veel betere beslissing maken.
Nou, omdat het eigenlijk ook niet helemaal fair is om ze 'aan het lijntje te houden', al is het natuurlijk ook niet eerlijk als ik 'dan maar één van beide kies'...

Ik weet het gewoon niet

Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-06-2004 @ 20:25 :
Oud 02-06-2004, 23:09
Deefje
Deefje is offline
ga voor de good guy. absoluut!

zal je op lange termijn veel meer aan hebben.
laat meneer knappe popi jopi maar lekker links liggen want die wil
geen vastigheid, wat hij je ook influisterd.
Oud 02-06-2004, 23:15
Verwijderd
Voor de tweede moet je dus een dikke huid hebben, je moet niets verwachten maar er dus wel tegen kunnen als hij vreemdgaat of iets in die richting... de eerste kan ook drastisch veranderen (geloof me, ze doen het).... geen van beiden dus. Fuck mannen....
Oud 02-06-2004, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Mendacem schreef op 03-06-2004 @ 00:15 :
Fuck mannen....
Zo denken de meeste mannen nu ook over vrouwen.......
We komen er wel......
Oud 02-06-2004, 23:45
Verwijderd
Ik vind de 2e drie keer zo aantrekkelijk klinken, maar ik val dan op zo onmogelijk mogelijke personen
Oud 03-06-2004, 01:31
El Kim
El Kim is offline
Perfect voor een trio toch?
Oud 03-06-2004, 01:31
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-06-2004 @ 00:37 :
Zo denken de meeste mannen nu ook over vrouwen.......
We komen er wel......
Als mensen nou eens gewoon zouden stoppen met onzinnig om de hete brij draaien en eerlijk ervoor uit zouden komen waar het om draaide, zou de wereld er een stuk mooier uitzien
Oud 03-06-2004, 08:03
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hoe kan je die 2e nou vertrouwen....met z'n reputatie...
Ik zou voor één gaan
Ooit heb ik ook zo'n soort keuze gehad en ik heb tpen vppr de good guy gekozen. Na 2 jaar is het nog steeds leuk!
Oud 03-06-2004, 09:22
iedje
iedje is offline
gewoon voor je verstand gaan dan volgt je hart vanzelf

heb ooit dezelfde keuze moeten maken en ben nu, al heeft het even geduurd, super gelukkig met the good guy
the bad guy heeft inmiddels een redelijk zooitje van zn leven gemaakt.....
Oud 03-06-2004, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 02-06-2004 @ 18:22 :
Volgens mij heb jij je keuze al gemaakt. De eerste.

Is dit topic niet eerder geweest?
Hmm ik dacht juist dat ze liever die 2e wilde, maar eigenlijk wel weet dat dat niet erg verstandig is. Als we nu allemaal 'de eerste' zeggen raakt ze helemaal in de war denk ik
Oud 03-06-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-06-2004 @ 02:31 :
Als mensen nou eens gewoon zouden stoppen met onzinnig om de hete brij draaien en eerlijk ervoor uit zouden komen waar het om draaide, zou de wereld er een stuk mooier uitzien
... en dan kom je er eerlijk voor uit en dan wordt je zwaar gedumpt...
Nu weer ontopic
Oud 03-06-2004, 11:18
Verwijderd
Als je niet kunt kiezen, dan zijn ze geen van beiden leuk genoeg. Niets doen dus. Of wachten tot je er wel een leuk genoeg vindt.
Oud 03-06-2004, 14:08
snoodaard
snoodaard is offline
Jij moet echt veel minder gaan drinken
Oud 03-06-2004, 18:04
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 03-06-2004 @ 15:08 :
Jij moet echt veel minder gaan drinken
wie ?
Oud 06-06-2004, 19:14
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
up

ps: #2 zei tegen een vriendin van hem, gek op mij te zijn
Oud 06-06-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Jonkvrouw schreef op 06-06-2004 @ 20:14 :
up

ps: #2 zei tegen een vriendin van hem, gek op mij te zijn
Heb je ondertussen die keuze al gemaakt?
Oud 06-06-2004, 19:40
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
ga 2 weken op vakantie met een paar vriendinnen en probeer niet aan ze te denken. Kijk dan welke van de twee je het meest/minst mist/naar verlangt.
Oud 06-06-2004, 19:50
Fuzzly
Fuzzly is offline
Go for Good
Oud 06-06-2004, 20:01
little nemo
little nemo is offline
nah je vraagt om advies dus dan moet k zeggen de eerste want dat is het beste advies omdat je dan vast een fijne relatie kan krijgen als je wil, maar ik zou toch de andere nemen (en ik zeg je dit als good guy) want dat is leuker en daar leer je meer van, want dan neem je de volgende X wel de good guy en dan weet je zeker dat je goed gekozen hebt
Oud 06-06-2004, 22:51
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Jonkvrouw schreef op 02-06-2004 @ 17:25 :
De ander is erg aantrekkelijk (vind ik), lief, maar heeft een redelijke reputatie op zijn naam staan (qua. meisjes en vrouwen). Echter zegt hij tegen mij dat dit wel meevalt, zover ik er naar gevraagd heb dan, en hij zegt mij ook leuk te vinden, ik hoorde via via dat hij gek op me is. Hij is echt heel erg slim en hij intrigeert me, maar toch doet zijn reputatie me twijfelen aan hem.
daar zou ik mee uitkijken, iemand met zo'n reputatie verandert niet zomaar. tuurlijk zou t kunnen dat het dit keer anders is, maar das altijd moeilijk te zeggen.
Ik zou idd ook voor geen van beiden kiezen, althans nog niet. Misschien word je ineens overduidelijk verliefd op een van 2en, maar als je nu niet weet wie je moet kiezen krijg je denk ik snel spijt van je keuze
Oud 07-06-2004, 08:27
moenbase
moenbase is offline
Als je persé een relatie wilt, ja, dan zou je moeten kiezen. Maar is dit werkelijk noodzakelijk? Je kunt ook even wachten, misschien bewandeld wel een veel leuker iemand je pad, waabij je niet twijfelt.
Oud 07-06-2004, 12:17
Pumbaa
Pumbaa is offline
Zo'n keuze maken is altijd lastig als je er 2 leuk vind !

Hoe zit het met de afstand? Waar woon jij en waar wonen hun?

Of misschien kan je allebei een dagje doorbrengen met hun en kijken wie je dat het leukst vindt een soort Dismissed
Oud 07-06-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 03-06-2004 @ 12:18 :
Als je niet kunt kiezen, dan zijn ze geen van beiden leuk genoeg. Niets doen dus. Of wachten tot je er wel een leuk genoeg vindt.
well said
Oud 07-06-2004, 17:50
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Jonkvrouw schreef op 02-06-2004 @ 17:25 :
Hey allemaal,
Ik heb eigenlijk een probleem (hoewel enigzins een luxe probleem..). Twee jongens (mannen. hoe je het wil zeggen) vinden het laten we zeggen, heel erg plesant om met mij om te gaan. Op zich is dat geen probleem, maar langzamerhand heb ik het gevoel nu wel te moeten kiezen.

De ene is heel erg lief en betrouwbaar, ik ken hem het beste (al niet zo heel erg lang.. maar toch) en hij doet het meest oprecht aan (qua intenties). Hij is niet onaantrekkelijk en hij is grappig en slim. We e-mailen vaak en hij toont serieuze interesse in mijn dagelijks leven.

Wat moet ik nu, ik ben met nummer 1 al een paar keer uitgeweest (om elkaar te leren kennen) en ik neem aan dat ook hij duidelijkheid wil (net als ik zelf), maar ik weet het nu echt niet meer..

Alvast bedankt..
Als je op zoek bent naar een vaste relatie: nummer 1 natuurlijk. Hij is daadwerkelijk in je (dagelijks) leven geinteresseerd en dus in jou. Met hem zou je een goeie relatie kunnen opbouwen.
Oud 15-08-2005, 12:26
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Hey allemaal. Ruim een jaar later dan het begin van deze topic heb ik al meer dan een jaar een relatie met #2. Mensen roddelen maar wat af, want hij is het allerliefste vriendje dat ik ooit gehad heb. De roddels bleken serieus roddels en onzin, ik ben zo blij dat ik niet naar mijn vriendinnen heb geluisterd, wantde zogenaamde 'good guy' bleek een stalkende gefrustreerde loser.
Oud 15-08-2005, 15:48
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
nou dankje dat je ons uit de spanning haalt he
Oud 15-08-2005, 16:03
Multilot
Multilot is offline
briljante up
Oud 15-08-2005, 16:33
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-06-2004 @ 12:18 :
Oud 15-08-2005, 16:43
U*NiQ
U*NiQ is offline
Het feit dat je hier een topic opent over een good en een bad guy, geeft eigelijk aan dat je diep in je hart voor de bad guy wilt gaan?
Oud 15-08-2005, 18:06
Multilot
Multilot is offline
STOP!!!!!!!!!!

Eerst het topic lezen, dan reageren. Dit is een update van een topic van een jaar oud
Oud 15-08-2005, 18:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, WolterB zal 'm vast wel al gemeld hebben.
Oud 15-08-2005, 19:04
Optima
Optima is offline
kijk wie er het beste is in bed

Oud 15-08-2005, 19:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-08-2005 @ 20:04 :
kijk wie er het beste is in bed

Typisch Optima-antwoord, maar TS is er al uit, zoals je hebt kunnen lezen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten