Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enekele keren heb ik mailtjes gestuurd voor banners waardoor mijn browser (opera) vastloopt, niet meer reageert of waardoor de hele site van s.com onder een niet wegklikbare banner komt te liggen. Geen enekele keer heb ik hierop reactie gehad. Nooit is er wat aan gedaan door webads. Zelfs een mailtje met excuses kon er niet vanaf. Leden die mailtjes sturen hebben blijkbaar geen enkele invloed, dus het lijkt mij handig als er van hogerhand iets aan gedaan wordt omdat ze mss wel luisteren naar de mensen aan wie zij banners geven.
||
Citaat:
||
Citaat:
versie 7.51 werkt wel, maar 7.23 (de nieuwste met NL taalondersteuning) crasht dus Alleen bij de NUON-banner btw ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 09:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vanaf heden een andere banner, die iets minder systeembron-rovend is;
klik. Nog steeds irritant.. ![]() Let nog steeds niet op de 2.25mb, kan nog steeds niet comprimeren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Opslaan als jpg/png moet toch niet zo moeilijk zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is ook niet zo moeilijk, maar ik gebruik geen XP, en ME kan alleen maar in bmp opslaan, en om nou weer zo'n prog te installeren die dat omzet naar jpeg heb ik ook geen zin in ![]() Maar er staat ook onder, 2,25mb, kleine lettertjes lezen ![]() ![]()
||
*zucht* Gebruik gewoon een degelijkebrowser (lynx) ofzo.
Ik heb op een of andee manier niet erg veel last van banners (geloof at dat bij mijn firewall in zit). Op zich gun ik Jon de inkomsten van de banners wel. Citaat:
Er wordt een oplossing aangedragen die in ieder geval effectiever is dan hier te klagen en je geeft deze opmerking terug. Wíl je het probleem eigenlijk wel oplossen?
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde wat WolterB na mij zei in zijn post, maar ik heb een bepaalde manier van uitleggen ![]() En ik heb helemaal geen problemen met banners, als Jon er geld door ontvangt vind ik juist dat ze moeten blijven, zolang ze mn internetplezier maar niet verstoren. Enne Tampert, je zit hier wel op een scholieren forum, kom dus niet aan met *zucht* Gebruik gewoon een degelijkebrowser (lynx) ofzo. want daar kunnen mensen als ik helemaal niets mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder snap ik je uitleg wel, maar ikkan er meestal niet echt goed tegen als mensen liever blijven klagen dan dat ze zelf hun probleem oplossen... En dat gemixt met wat botheid en misinterpretatie geeft soms onaardige reacties.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|