Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zou ook kunnen liggen aan een fout ingestelde firewall. Zo heb ik ooit veel runtime-fouten gekregen. Mijn firewall blokte alles af... Idd best dat je even zegt welke foutmelding je juist krijgt...
||
Citaat:
http://www.urk.nl/kindersite/spel/galgje/index.html Echter bij opstarten krijg ik een foutmelding: " Er is een runtime-fout opgetreden.... regel: 9 Fout: 'document.form2.uitleg' is leeg of geen object " Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heel erg bedankt. weet niet of iedereen deze fout krijgt te zien
||
Citaat:
javascript is zelfs totaal wat anders dan java, wat ze overeen hebben is dat ze beide 'java' in de naam hebben, voor de rest heeft het geen sodemieter met elkaar te maken lijkt me dat je nu uit je nek lult
||
Citaat:
Trouwens, zeggen dat ze geen sodemieter met mekaar te maken hebben, is zwaar overdreven want javascript is een rechtstreekse afgeleide van java. Het is enkel sterk vereenvoudigd en heeft geen Virtual Machine nodig. De browser neemt dit werk voor zijn rekening. De topicstarter zegt dat hij javascript-runtime fouten krijgt sinds hij java geinstalleerd heeft (althans, zo heb ik het begrepen). Dus zou het best kunnen dat er iets is misgelopen met de installatie van java waardoor hij nu die foutmeldigen krijgt, aangezien de java-installatie gaat prullen in je browser om je VM in te stellen op zijn libraries. Ik heb hem trouwens ook gezegd dat het aan vele andere dingen kan liggen. [citeert zichzelf] Het zou ook kunnen liggen aan een fout ingestelde firewall. Zo heb ik ooit veel runtime-fouten gekregen. Mijn firewall blokte alles af... [/einde citaat]
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Show JavaScript Errors' aanzetten in je browserconfiguratie ![]() Verder is het javascript slecht geprogrammeerd, aangezien deze code gebruikt die alleen werkt in IE (hier IE 6). De maker moet niet werken met 'document.form2.uitleg', maar met 'document.getElementById()'. De eerste is vaak IE only, de tweede is volgens de ECMA standaard. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Trouwens, in firefox ook geen problemen hoor... ![]() Moraal van het verhaal: gebruik mozilla firefox ![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
OKE TECHNEUTEN wat moet ik nou doe om het te verwijderen
||
Citaat:
2. Lees de tips van eddie nog een keer. 3. Verwacht niet dat wij onreproduceerbare problemen oplossen.
||
Citaat:
![]() Hij doet het dan gewoon ![]()
||
Citaat:
![]() Dus dat zal het wel zijn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|