Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 10:08
anja
anja is offline
Jongens kan je in principe op twee verschillende manieren aftrekken. Ofwel grijp je met je hand rond zijn piemel en beweeg je op en neer, waardoor het voorhuidvelletje op en neer schuift over de eikel. Ofwel haal je de voorhuid helemaal naar beneden en ga je enkel op en neer met de penishuid, waarbij de eikel bloot blijft. Ik merk dat het met deze tweede manier langer duurt eer jongens klaarkomen, maar het orgasme wel flink wat steviger is. Klopt dat heren? Of is er geen relatie tussen de twee?
Oud 07-06-2004, 10:19
carla-tje
carla-tje is offline
Volgens mij is er wel degelijk een relatie. Als je je vriend bevredigt door zijn voorhuid heen en weer te schuiven, is er rechtstreeks contact met de eikel en komt ie dus snel(ler).

Als je de eikel helemaal blootmaakt, en enkel het onderste deel van zijn piemel vastgrijpt, is er minder stimulatie. Het duurt dan langer eer ie klaarkomt. Maar omdat het langer duurt en je je vriend op de plateaufase houdt, krijgt de prostaat meer kans om vocht te produceren. Het orgasme is niet alleen krachtiger, er komt ook gewoon een hele fontein uit. Het vergt wel wat meer uithoudingsvermogen, het kan wel tot vijf minuten duren eer mijn vriend op deze manier klaarkomt (terwijl het met de andere manier vijf keer zo snel gaat ).
Oud 07-06-2004, 10:30
Verwijderd
Mijn vriend komt sowieso niet snel klaar. Ik kan ook de voorhuid helemaal naar beneden trekken, zijn piemel flink goed nat maken en dan met mijn hand direct over de eikel schuiven, manier 3 dus. Dan kan hij het nog heel lang inhouden en kan het nog minstens een kwartier duren en hij vindt dit persoonlijk het lekkerst.

Het zou zeker langer duren voor hij klaarkomt op de tweede manier die jij beschrijft. Ik vraag me eigenlijk af of hij daar uberhaupt wel klaar van zou komen. In ieder geval zou mijn 'uithoudingsvermogen' dan niet moeten rekken naar vijf minuten, maar toch naar minstens een half uur.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 10:43
Verwijderd
Bij mijn ex-vriend gebruikte ik eigenlijk altijd manier twee, en dat deed hijzelf ook altijd, hij vond manier één een rotgevoel. Maar misschien had hij een erg gevoelige eikel.

Vriend is besneden, dus ik weet verder niet of je stelling klopt, maar zoals carla-tje het beschrijft klinkt het wel erg aannemelijk
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 10:51
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-06-2004 @ 11:30 :
Mijn vriend komt sowieso niet snel klaar. Ik kan ook de voorhuid helemaal naar beneden trekken, zijn piemel flink goed nat maken en dan met mijn hand direct over de eikel schuiven, manier 3 dus.
Dat is inderdaad een derde optie: velletje er af, en met de volle hand over de eikel en de penis glijden. Je hebt wel flink wat speeksel/glijmiddel nodig, anders is het te pijnlijk voor de man. Maar het went wel, tenminste, dat is mijn ervaring. Ik moet altijd beginnen met veel speeksel, maar na een tijdje went de eikel aan de stimulatie en kan je gewoon droog verdergaan. Ik heb wel het idee dat de stimulatie erg overweldigend is, omdat je met de volle hand over de eikel gaat. Daardoor komt mijn vriend absoluut niet snel - in tegendeel...
Oud 07-06-2004, 11:16
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
leuk dat er niet geantwoord wordt door de jongens...

2e duurt wat langer en is zelf wat moeilijker uit te voeren dan de eerste... maar de 2e is wel lekkerder

even daarbij moet je wel over de ontbloote eikel heen wrijven/trekken, en nee... als je het goed doet is er geen speeksel of glijmiddel nodig en is het voor de jongen lekkerder

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef op 07-06-2004 @ 11:19 :
Het orgasme is niet alleen krachtiger, er komt ook gewoon een hele fontein uit. Het vergt wel wat meer uithoudingsvermogen, het kan wel tot vijf minuten duren eer mijn vriend op deze manier klaarkomt (terwijl het met de andere manier vijf keer zo snel gaat ).
Yupz, that's true(bij mij dan)
Mja, hangt er ook weer net vanaf of je 'ff snel' euh, getrokken wilt worden, of juist lang erover wil doen..
En sowieso, als je het uitstelt, of dat nou op 'manier 2' is, of op wat voor andere manier, ff knuffelen, pauze whatever, als je het uitstelt is het orgasme sowieso beter.
Ook wel us grappig om het zo lang mogelijk tegen proberen te houden.. Je vriendin die je trekt wint het uiteindelijk tog wel, maar ach

Manier 3 is ook wel tofz , maar volgens mij niet voor ied'reen, omdat het misschien te gevoelig kan zijn voor zo'n aanraking..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:36
Energie
Energie is offline
die 2e manier... kan wel eeuwig duren dan hoor kom jij klaar wanneer jongen alleen je ran van schaamlippen blijft likken maar niet je clit
Oud 07-06-2004, 13:11
saturday
saturday is offline
Nee ik niet
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:28
Uziel
Uziel is offline
Ik ben besneden toen ik hele jong was

Dus WAT NOU VOORHUID OVER JE EIKEL
Oud 07-06-2004, 16:25
leucomelas
leucomelas is offline
uhm, hoesow is de 2e manier erger? *of ligt dat nou echt aan mij?* uhm, 3e manier is wel leuk...
Oud 07-06-2004, 16:29
Kutjesjachter
Kutjesjachter is offline
Nou, ik zal jullie is wat vertellen: Wij doen het met de nieuwe theorie. Namelijk aftrekken met onze grote tenen. Er komt dan meer orgasme en het is nog lekkerder ook!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten