Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je hier wel iets aan hebt.
http://www.vtk.rug.ac.be/cursus/rekenmachines.html#48G+ Maar ik persoonlijk zou het zonder doen (geldverspilling). Eenvoudige dingen doe je met de hand, en echt moeilijke berekeningen moet je toch met de computer doen. |
![]() |
|
ti-83+ en ti-83+ silver edition, verders weet ik nie. maar wat is het voordeel van een andere machine dan diegene die door school wordt geleverd?????
de methodes zijn waarschijnlijk speciaal op die maschine toegespist (tenminste wel bij ons) en je moet zelf dus van allerlei functies gaan uitvinden hoe die op jouw (afwijkende) machine werken! met de examens zal wel nie zo'n probleem zijn zolang der bepaalde functies maar niet opzitten. een TI-82 (geloof ik) kan ook algebraisch vergelijkingen oplossen, das wel erg handig, maar das vast nie toegestaan op examens. dus ik zou sowieso effe je leraar vragen of het wel mag. enne zo'n ti-83+ (evt silver edition) heeft wel redelijk wat voordeel (meer geheugen etc), en is verder hetzelfde qua menus en functies als een gewone ti-83, dus dat kan nog wel. maar een compleet ander model zou ik nie doen.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |