Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 11:44
Undeclinable
Undeclinable is offline
..als ik last van m'n neus heb ..niet in de zin van verkouden zijn, maar als ik een klein korstje oid in mn neus heb wat ik dr af probeer te halen .. ik begin dan echt gigantisch te tranen.. viel me op en ik vraag me af waarom Zowiezo begin ik snel te janken als ik me stoot aan mn neus ofzo (niet van de pijn, maar automatisch dus).. why ?

Beetje stomme vraag maar ik vraag me af of het zo hoort (lijkt me wel trouwens) ..
Oud 10-05-2002, 13:43
Verwijderd
Hehheh, dat heb ik ook, vast iets met de zenuwen van je neus en ogen of zo, t staat in elk geval wel allemaal met elkaar in verbinding. Eerder toen we stickertjes op school kregen en die op onze neus plakten, kon ik er ook al niet tegen, daar gingen mijn ogen ook van tranen... Annoying!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:03
babygirl
babygirl is offline
Dat heb ik ook altijd. Serieus vervelend. Of als ik iets te lang in de wind loop of zelf als ik moet geeuwen denkt iedereen dat ik aan het wenen ben!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:30
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Je neus en je ogen staan wel met elkaar in verbinding, je tranen worden door je traanbuizen naar je neus afgevoert ofzow. (Of naar een ruimte achter je neus, tis al een poos geleden dat ik dat gehad heb met bio....) Daarom begin je ook (vaak) te snotteren als je huilt.
Oud 11-05-2002, 15:41
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
..als ik last van m'n neus heb ..niet in de zin van verkouden zijn, maar als ik een klein korstje oid in mn neus heb wat ik dr af probeer te halen .. ik begin dan echt gigantisch te tranen.. viel me op en ik vraag me af waarom Zowiezo begin ik snel te janken als ik me stoot aan mn neus ofzo (niet van de pijn, maar automatisch dus).. why ?

Beetje stomme vraag maar ik vraag me af of het zo hoort (lijkt me wel trouwens) ..

Dat komt door een automatische reactie van je lichaam. Deze willen je ogen beschermen. (omdat de zenuwen van je hoofd allemaal in verband staan met elkaar krijg je zo'n reactie.) De 1 is hier meer gevoelig voor als je ander...

Regels voor berichten