Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 05:36
BrEeZaHsLeT
BrEeZaHsLeT is offline
Kan iemand me a.u.b. helpen? Toen ik vanochtend mijn computer aandeed was mijn beeldscherm plotseling helemaal uitgerekt, zeg maar ingezoomd ofzo. Nu heb ik aan die knopjes aan het beeldscherm zitten prutsen, maar ik er zeker van dat het niet aan de monitor zelf ligt, want als ik op: RESET TO FACTORY SETTINGS druk dan zijn de kleuren wel veranderd, en de inzooming ook wel een beetje, maar hij is lang niet meer normaal. Iemand heeft zeker aan de computer gezeten, maar omdat ik nu alleen ben zit ik met de brokken . Maar kan iemand me pliessss helpen

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 05:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2004, 05:57
BrEeZaHsLeT
BrEeZaHsLeT is offline
Citaat:
BrEeZaHsLeT schreef op 08-06-2004 @ 06:36 :
Kan iemand me a.u.b. helpen? Toen ik vanochtend mijn computer aandeed was mijn beeldscherm plotseling helemaal uitgerekt, zeg maar ingezoomd ofzo. Nu heb ik aan die knopjes aan het beeldscherm zitten prutsen, maar ik er zeker van dat het niet aan de monitor zelf ligt, want als ik op: RESET TO FACTORY SETTINGS druk dan zijn de kleuren wel veranderd, en de inzooming ook wel een beetje, maar hij is lang niet meer normaal. Iemand heeft zeker aan de computer gezeten, maar omdat ik nu alleen ben zit ik met de brokken . Maar kan iemand me pliessss helpen
Ehhhh, ik krijg nog eens wat aan mijn hart door dit behekste ding. Ik deed hem eventjes uit, zomaar (ik was het zat) en toen ik hem weer aandeed was hij weer normaal .
Oud 08-06-2004, 07:53
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dat komt wel eens voor met een CRT monitor, is in feite projectie en hij moet onthouden in welke stand hij z'n licht schijnt zeg maar. Daarbij kan wel eens een foutje optreden, heb ik ook met mijn CRT monitor.
Oud 08-06-2004, 10:11
Auryon
Auryon is offline
Bij ons is het nog erger. Soms hoor je een knapgeluidje binnenin de monitor en wordt het beeld ineens heel groot en blauwachtig. Daarna komt het weer langzaam terug naar normaal formaat en normale kleuren. Heeft hij altijd al gedaan sinds het begin en dat is al 4 jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten