Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 13:46
Nienke04
Nienke04 is offline
Ik ga in Groningen studeren en heb gehoord van de KEI-week.
Weet iemand wat dat is en of het leuk/handig is om hier aan mee te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2004, 13:50
Verwijderd
Opzich is het wel leuk als je bij een leuke groep word ingedeeld, anders is het echt niet leuk
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:58
catbakker
catbakker is offline
Hee Nienke,
Zeker doen! Ik heb vorig jaar een fantastische week gehad en veel nieuwe contacten gelegd. Je kan ook de site bezoeken
www.keiweek.nl

Echt een aanrader!
Groetjes Chris
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:49
Nuck
Nuck is offline
Keiweek is leuk En als je niet in een leuk groepje zit, kan je zo naar een ander groepje gaan.
Oud 09-06-2004, 16:55
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
je moet zeker gaan en als je niet in een groepje zit, wat leuk is, dan kun je ook gewoon met andere mensen gaan enzo.
het is echt een hele mooie week waar je eigenlijk aan een stuk door aan het feesten bent. zeker doen dus!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:58
Verwijderd
D'oh, tuurlijk is dat leuk. Als je ergens gaat studeren loop je mee met de introtijd. Simpel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2004 @ 17:58 :
D'oh, tuurlijk is dat leuk. Als je ergens gaat studeren loop je mee met de introtijd. Simpel
Als je niet meedoet ben je sowieso een ongelovelijke outcast de eerste weken, en bovendien is het natuurlijk super leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:55
El Kim
El Kim is offline
Intro moet je altijd doen, leer je een hoop mensen kennen
Tenzij je graag een outcast wil worden natuurlijk
Oud 09-06-2004, 17:56
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ruim 50% van mijn werkgroep is niet naar de UIT-dagen geweest, dus met het outcast gebeuren zal het wel los lopen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:00
professor2
professor2 is offline
ow god de kei week
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:03
MH
MH is offline
De mensen die bij ons zijn meegeweest met de kei, zijn vanaf het begin al heel erg geïntegreerd in de groep. Mensen die nooit meegingen (en de universiteit beschouwen als een gewone school en ook vaak nog hun hele studie thuis blijven wonen, meteen na college wielrennend naar het station gaan en thuis alleen maar in de boeken zitten), hebben wel hun eigen kliekjes, maar ze doen geen enkele poging om met andere studenten in contact te komen.
En je kent het wel. De een van het clubje stopt na twee maanden, de ander gaat een andere studie doen, weer een ander blijkt een bijvakker te zijn en je blijft alleen over.
Kortom, meedoen!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 19:36
Verwijderd
Inderdaad, gewoon meedoen, als het duf is heb je niets verloren, en als het leuk is leer je wat aardige mensen kennen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:58
martijn1985
martijn1985 is offline
De KEI is op zich best leuk, maar verwacht er niet al te veel van. Ik heb nu totaal geen contact meer met mijn KEI-groepje. Ook nooit gehad, buiten de KEIweek. Wat niet wegneemt dat de KEIweek best leuk was. Je leert de stad kennen, de kroegen, wie/wat/waar in het studentenleven én het is de kans om lid te worden bij een studentenvereniging.
Oud 09-06-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 09-06-2004 @ 21:58 :
De KEI is op zich best leuk, maar verwacht er niet al te veel van. Ik heb nu totaal geen contact meer met mijn KEI-groepje. Ook nooit gehad, buiten de KEIweek. Wat niet wegneemt dat de KEIweek best leuk was. Je leert de stad kennen, de kroegen, wie/wat/waar in het studentenleven én het is de kans om lid te worden bij een studentenvereniging.
Als je kei groep je tenminste meeneemt naar die verenigingen, meer dan discartes en vindicat heb ik niet gezien
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 09-06-2004 @ 22:01 :
Als je kei groep je tenminste meeneemt naar die verenigingen, meer dan discartes en vindicat heb ik niet gezien
Meer hoef je ook niet te zien. Afgezien van Vindicat is er ook geen reden om naar die uithoek te vertrekken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2004 @ 22:03 :
Meer hoef je ook niet te zien. Afgezien van Vindicat is er ook geen reden om naar die uithoek te vertrekken
Je bedoeld zeker, vindicat is een reden om de stad uit te vluchten
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 09-06-2004 @ 18:56 :
Ruim 50% van mijn werkgroep is niet naar de UIT-dagen geweest, dus met het outcast gebeuren zal het wel los lopen.
De kneuzen groepen altijd samen, dat zegt niks.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:57
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-06-2004 @ 22:01 :
dat is waar, daar moet je geluk mee hebben. Dat je een KEIleider treft die je meeneemt naar die verenigingen. Ik had geluk, heb behalve Cleo alle verenigingen gezien.

@nare man: vanwaar die negatieve houding tov Groningen?
Oud 09-06-2004, 22:59
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Introgroepen zijn over het algemeen zo groot dat er altijd wel een leuk meisje/gezellige vent in zit
Oud 09-06-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 09-06-2004 @ 23:57 :
dat is waar, daar moet je geluk mee hebben. Dat je een KEIleider treft die je meeneemt naar die verenigingen. Ik had geluk, heb behalve Cleo alle verenigingen gezien.

@nare man: vanwaar die negatieve houding tov Groningen?
Cleo had ik graag willen zien
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 02:23
Verwijderd
vooral fijn dat het tegelijk met lowlands is
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 08:37
Saimun
Saimun is offline
Mijn broer is KEI-leider.. en heeft dus zelf ook een keer meegedaan met de KEI-week..
Hier heeft hij veel nieuwe sociale contacten opgedaan en je leert, volgens mij, ook mensen van dezelfde studie kennen.
Bovendien is het zwaar gezellig (ben vorig jaar langsgeweest)!
dus het is wel iets, wat je niet KAN en MAG missen
maar je wordt er wel buitengewoon moe van
Oud 10-06-2004, 09:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 10-06-2004 @ 03:23 :
vooral fijn dat het tegelijk met lowlands is
Prioriteiten stellen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:13
makita
makita is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-06-2004 @ 23:39 :
De kneuzen groepen altijd samen, dat zegt niks.

ja want als je niet mee doet ben je natuurlijk een echte kneus he??

ik ga wel studeren in groningen maar niet meedoen met de kei week. Ik ken groningen wel een beetje en heb niet zoveel met die studentenverenigingen enzo.

En als je alleen meedoet omdat je bang bent dat je er anders niet bijhoort lijkt me niet echt een goede reden...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
makita schreef op 10-06-2004 @ 11:13 :
ik ga wel studeren in groningen maar niet meedoen met de kei week. Ik ken groningen wel een beetje en heb niet zoveel met die studentenverenigingen enzo.
Jouw keuze, maar de introweek is niet alleen bedoelt om de studentenverenigingen te laten zien. Het gaat er vooral om je kennis te laten maken met het studentenleven. Je zal groningen misschien wel een beetje kennen, maar niet als 'studentenstad'.

En sorry, maar over het algemeen zijn de mensen die niet naar de introweek gaan de niet-zo-sociale thuiswoners.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 10-06-2004 @ 11:22 :
Jouw keuze, maar de introweek is niet alleen bedoelt om de studentenverenigingen te laten zien. Het gaat er vooral om je kennis te laten maken met het studentenleven. Je zal groningen misschien wel een beetje kennen, maar niet als 'studentenstad'.

En sorry, maar over het algemeen zijn de mensen die niet naar de introweek gaan de niet-zo-sociale thuiswoners.
Het studentenleven is dus voor jou ladderzat over straat lopen, spreekt niet voor jou

En sorry dat ik het zeg, maar de mensen die naar zo'n intro week gaan zijn over het algemeen de kansloze mensen die denken dat student zijn gelijk staat aan zoveel mogelijk bier zuipen, en die graag bij de "groep" horen.

Ik heb je vast al eens eerder verteld dat ik je kansloos vind, vooral om dit soort opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-06-2004 @ 11:40 :
Het studentenleven is dus voor jou ladderzat over straat lopen, spreekt niet voor jou
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet. Granted, veel mensen nemen het er goed van, maar het ladderzat worden is een gevolg, geen doel. Het doel is gewoon een erg gezellige week te hebben.

Citaat:

En sorry dat ik het zeg, maar de mensen die naar zo'n intro week gaan zijn over het algemeen de kansloze mensen die denken dat student zijn gelijk staat aan zoveel mogelijk bier zuipen, en die graag bij de "groep" horen.
Laat me raden, jij bent niet zo 'kansloos' dat je naar een introweek geweest bent?

Citaat:

Ik heb je vast al eens eerder verteld dat ik je kansloos vind, vooral om dit soort opmerkingen
Dat vind je maar. Je vind me zeker ook kansloos omdat ik hockey, en na de training graag een biertje pak met teamgenoten, of het leuk vind met vrienden een cafe in te duiken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 10-06-2004 @ 11:51 :
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet. Granted, veel mensen nemen het er goed van, maar het ladderzat worden is een gevolg, geen doel. Het doel is gewoon een erg gezellige week te hebben.

Laat me raden, jij bent niet zo 'kansloos' dat je naar een introweek geweest bent?

Dat vind je maar. Je vind me zeker ook kansloos omdat ik hockey, en na de training graag een biertje pak met teamgenoten, of het leuk vind met vrienden een cafe in te duiken.
Ik wel zo kansloos geweest, heb met een andere groep nog wel een gezellige avond gehad, maar ik kan absoluut niet stellen dat ik iets gemist zou hebben als ik niet was gegaan.

Hockey Dat is natuurlijk not done
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 12:10
Gaea
Gaea is offline
Keiweek is wel leuk als je een leuk groepje hebt + leuke keileiders.. Na 3 dagen ben ik bij mn keigroepje weggegaan, omdat we 24/7 bij albertus zaten en bij hoge uitzondering bij het vindicat...hoezo, een gevarieerd beeld?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:26
Drez
Drez is offline
Volgens mij is de Keiweek idd alleen maar leuk als je ene leuk groepje hebt en als je niet de hele tijd bij vindicat moet zitten oid
Maargoed, voor het ´erbij horen´ maakt het geen flikker uit, de meeste mensen waar je veel mee om gaat later zijn toch de mensen uit je huis of je klas, dus lekker boeiend.
Oud 10-06-2004, 16:17
Verwijderd
Als je het leuk vind om te zuipen, nog meer te zuipen, je niet aan het programma te houden maar alleen wil zuipen, en ook nog de straat wil schrobben met een tandenborstel, dan moet je vooral gaan

Of ben ik nou wel heel eenzijdig (ik heb nooit meegedaan hoor maar dit is wat ik er van gehoord heb, sorry als het anders is)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bugge schreef op 10-06-2004 @ 17:17 :
Of ben ik nou wel heel eenzijdig
Ja.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
(...)

(...)
Nee, dat zijn de mensen die een normaal sociaal leven hebben en gewoon gezellig meedoen als ze gaan studeren, en niet die zuurpruimen die thuis in een donker hoekje gaan zitten balen omdat ze eigenlijk wel hadden gewild, maar niet durfden omdat ze bang waren afgewezen te worden, en daarom maar stoer roepen dat het toch voor 'kanslozen' is.

Man, geef nou toch gewoon toe dat jij bewust niet mee wilt doen omdat je zo'n vertekend beeld ervan hebt.

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2004 @ 17:51 :
Nee, dat zijn de mensen die een normaal sociaal leven hebben en gewoon gezellig meedoen als ze gaan studeren, en niet die zuurpruimen die thuis in een donker hoekje gaan zitten balen omdat ze eigenlijk wel hadden gewild, maar niet durfden omdat ze bang waren afgewezen te worden, en daarom maar stoer roepen dat het toch voor 'kanslozen' is.

Man, geef nou toch gewoon toe dat jij bewust niet mee wilt doen omdat je zo'n vertekend beeld ervan hebt.
Ik denk niet dat ik een voormalig corpsbal überhaupt serieus moet nemen over dit soort onderwerpen.

Verder heb ik meegedaan, dus wat zeur je, ik draai alleen de stupide onzin van chimera om die nergens op slaat. Dat mensen als chimera en jij het zo geweldig vinden en mensen die er een andere opvatting op na houden en dat dus niet vinden, of die zich lamzuipen duf vinden voor niet sociale wezens aanzien geeft eerder iets over jullie aan dan over de mensen die geen belang stellen en dergelijke introducties. Persoonlijk heb ik een hekel aan dergelijke mensen die het gezellig meedoen groepsgedrag vertonen omdat dat over het algemeen niet de indvidueel sterksten zijn, waar opzich ook weer niets mis mee is, alleen dan moeten ze anderen niet als niet sociaal bestempelen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:27
NN
NN is offline
Citaat:

Ik kan mij hier wel redelijk in vinden. Toen ik ben gaan studeren in Grunn heb ik mede daarom ook niet meegedaan aan de KEI.

En toch ben ik geen studieboekenwurm die na college alleen maar studeert...
Oud 11-06-2004, 09:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-06-2004 @ 18:25 :
Verder heb ik meegedaan, dus wat zeur je, ik draai alleen de stupide onzin van chimera om die nergens op slaat. Dat mensen als chimera en jij het zo geweldig vinden en mensen die er een andere opvatting op na houden en dat dus niet vinden, of die zich lamzuipen duf vinden voor niet sociale wezens aanzien geeft eerder iets over jullie aan dan over de mensen die geen belang stellen en dergelijke introducties.
Dat je zo zit te hameren op het lamzuipen en tussen neus en lippen door ook nog eens beweert dat mensen die wel aan de introweek meedoen sociaal minder sterk zijn, zegt dan weer een hoop over jou.

Een hoop mensen zuipen zich klem, tuurlijk, maar dat is A) niet de opzet en B) niet de standaard. Tijdens mijn intro heb ik ook een hoop bier geconsumeerd, maar veel verder dan 'aangeschoten' ben ik niet gekomen.

Verder leer je een hoop nieuwe mensen kennen, en dat is nu juist het leuke aan de intro. Het is helemaal niet belangrijk dat je die mensen na je intro niet blijft zien, maar het gaat erom dat je nieuwe mensen leert kennen, juist omdat als je 'oude' vriendin hoogstwaarschijnlijk ergens anders zijn gaan studeren.

Als je niet naar de intro-gaat, heb je de eerste week gewoon een probleem, want het is gewoon het onderwerp van gesprek bij de meeste van je klasgenoten. Dan moeten melden dat je niet geweest bent is pijnlijk, je zult meteen een "niet sociaal" stempel opgedrukt krijgen, en 9 van de 10 keer is dat nog compleet terecht ook.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 10-06-2004 @ 18:25 :
Ik denk niet dat ik een voormalig corpsbal überhaupt serieus moet nemen over dit soort onderwerpen.
Dan staan we quitte, want ik neem een communistische einzelgänger annex dropout ook niet echt serieus

Citaat:
Verder heb ik meegedaan, dus wat zeur je, ik draai alleen de stupide onzin van chimera om die nergens op slaat. Dat mensen als chimera en jij het zo geweldig vinden en mensen die er een andere opvatting op na houden en dat dus niet vinden, of die zich lamzuipen duf vinden voor niet sociale wezens aanzien geeft eerder iets over jullie aan dan over de mensen die geen belang stellen en dergelijke introducties. Persoonlijk heb ik een hekel aan dergelijke mensen die het gezellig meedoen groepsgedrag vertonen omdat dat over het algemeen niet de indvidueel sterksten zijn, waar opzich ook weer niets mis mee is, alleen dan moeten ze anderen niet als niet sociaal bestempelen.
Tsja, met zo'n instelling valt er dus niet echt met jou te praten. Op het moment dat jij mensen die gezellig meedoen met groepen omdat ze dat leuk vinden als 'niet de individueel sterksten' beschouwt, dan kunnen we inderdaad wel ophouden met praten, want dan weet ik wel genoeg over jou.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 10:58 :
Op het moment dat jij mensen die gezellig meedoen met groepen omdat ze dat leuk vinden als 'niet de individueel sterksten' beschouwt, dan kunnen we inderdaad wel ophouden met praten, want dan weet ik wel genoeg over jou.
Exactemundo. Sorry, maar je kunnen bewegen in sociale groepen is een erg belangrijke sociale vaardigheid, eentje die later in je werkzame leven ontzettend belangrijk is. Daarnaast groei je persoonlijk door mensen met al dan niet dezelfde standpunten als jij te ontmoeten en daarmee te praten. Zou Gauloises eens moeten proberen, dat groeien.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:14
Verwijderd
Tsja. Gauloises heeft nu eenmaal een rotsvast beeld in zijn hoofd van studenten die lid zijn van een vereniging. Allemaal hetzelfde, alle dertigduizend, zonder uitzonderingen, daar zit grondig onderzoek achter.

En je kúnt natuurlijk ook niet individueel sterk zijn als je het leuk vindt om je in groepen te bevinden of groepsactiviteiten mee te doen. Helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:11
Verwijderd
Voor als jullie het nog steeds niet door hebben, jullie begonnen over dat niet sociale gezeur, en ik heb dat even vriendelijk voor jullie omgedraait, en dan opeens vinden jullie het belachelijk, nu mag ik toch wel vragen, wie is er met die belachelijke onzin begonnen, jullie, ik probeer alleen duidleijk te maken dat jullie weereens stupide handelen

Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 10:58 :
Dan staan we quitte, want ik neem een communistische einzelgänger annex dropout ook niet echt serieus

Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2004 @ 11:12 :
Exactemundo. Sorry, maar je kunnen bewegen in sociale groepen is een erg belangrijke sociale vaardigheid, eentje die later in je werkzame leven ontzettend belangrijk is. Daarnaast groei je persoonlijk door mensen met al dan niet dezelfde standpunten als jij te ontmoeten en daarmee te praten. Zou Gauloises eens moeten proberen, dat groeien.
Ik trek op de een of andere manier juist VVD'ers aan en ander rechts gespuis

Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 11:14 :
Tsja. Gauloises heeft nu eenmaal een rotsvast beeld in zijn hoofd van studenten die lid zijn van een vereniging. Allemaal hetzelfde, alle dertigduizend, zonder uitzonderingen, daar zit grondig onderzoek achter.
Dat zeg jij. Ik geef wel toe dat ik mensen die zich laten ontgroenen wel als inferieure en lagere mensen zie
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:18
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-06-2004 @ 13:11 :
Voor als jullie het nog steeds niet door hebben, jullie begonnen over dat niet sociale gezeur, en ik heb dat even vriendelijk voor jullie omgedraait, en dan opeens vinden jullie het belachelijk, nu mag ik toch wel vragen, wie is er met die belachelijke onzin begonnen, jullie, ik probeer alleen duidleijk te maken dat jullie weereens stupide handelen

Ik trek op de een of andere manier juist VVD'ers aan en ander rechts gespuis

Dat zeg jij. Ik geef wel toe dat ik mensen die zich laten ontgroenen wel als inferieure en lagere mensen zie
Maak je niet zo druk.
In Utrecht en Nijmegen hebben ze er gewoon geen flauw benul van dat je in Groningen ook een leuke studententijd kan hebben zonder corpslid te worden.
Oud 11-06-2004, 12:32
Verwijderd
Wat een gelul zeg. Ik weet goed waar ik over praat aangezien ik zowel een traditionele vereniging, een onafhankelijk 'alternatief' dispuut en het 'seculiere' studentenleven ken. Voor allen is wat te zeggen.

En volgens mij, Gauloises, was jij de eerste die mensen die naar de introweken gingen 'kansloos' noemde, wat natuurlijk als een lul op een drumstel slaat. Er zijn kansloze corpsleden en leuke corpsleden, kansloze niet-leden en gezellige niet-leden.

En ik maar zelf ook graag grapjes over ontgroenen en dergelijke, maar als je serieus meent dat ontgroeners en ontgroenden lagere of inferieure mensen zijn, dan weet ik genoeg.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 13:32 :
Wat een gelul zeg. Ik weet goed waar ik over praat aangezien ik zowel een traditionele vereniging, een onafhankelijk 'alternatief' dispuut en het 'seculiere' studentenleven ken. Voor allen is wat te zeggen.

En volgens mij, Gauloises, was jij de eerste die mensen die naar de introweken gingen 'kansloos' noemde, wat natuurlijk als een lul op een drumstel slaat. Er zijn kansloze corpsleden en leuke corpsleden, kansloze niet-leden en gezellige niet-leden.

En ik maar zelf ook graag grapjes over ontgroenen en dergelijke, maar als je serieus meent dat ontgroeners en ontgroenden lagere of inferieure mensen zijn, dan weet ik genoeg.
Lees nog eens de posts van je vriendje Chimera door, hij begon over outcasts en niet sociale wezens.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:13
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-06-2004 @ 13:50 :
Lees nog eens de posts van je vriendje Chimera door, hij begon over outcasts en niet sociale wezens.
Ja dus?

Ik ben ontgroend. Ok, t was geen corporale ontgroening van drie weken, maar toch. Maakt dat mij een minder persoon? Dacht het niet. Ik heb sinds mijn ontgroening een hele hoop nieuwe mensen leren kennen, en ben een van de actievere leden van de vereniging. Waarom maakt dat mij inferieur?
Oud 11-06-2004, 13:23
MH
MH is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 11-06-2004 @ 14:13 :
Ja dus?

Ik ben ontgroend. Ok, t was geen corporale ontgroening van drie weken, maar toch. Maakt dat mij een minder persoon? Dacht het niet. Ik heb sinds mijn ontgroening een hele hoop nieuwe mensen leren kennen, en ben een van de actievere leden van de vereniging. Waarom maakt dat mij inferieur?
Tja, ik ben eerder begroend, aangezien muziekvereniging Bragi anti-ontgroening is. Dat kan overigens ook leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-06-2004 @ 13:50 :
Ik zei dat de mensen die niet mee doen meestal de wat minder sociale types waren, en dat is gewoon een constatering.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 11-06-2004 @ 14:13 :
Ja dus?
Ja dus? Wat hij roept is ok, en als ik het omdraai is het opeens een ramp waarbij iedereen op zn achterpoten gaat staan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2004 @ 14:49 :
Ik zei dat de mensen die niet mee doen meestal de wat minder sociale types waren, en dat is gewoon een constatering.
Ik constateerde gewoon even dat mensen die wel meedoen kansloze bralballen zijn over het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 11-06-2004 @ 14:53 :
Ik constateerde gewoon even dat mensen die wel meedoen kansloze bralballen zijn over het algemeen.
Mijn ervaring is dat de meest loze brallers juist de mensen zijn die opkijken tegen corpsleden, zoals HBO'ertjes die bij verenigingetjes in niet-studentensteden als Haarlem en Den Bosch zitten. De meeste corpsleden die ik ken hebben helemaal niet de behoefte om te brallen en zijn gewoon normale studenten, net als jij en ik.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 15:01 :
Mijn ervaring is dat de meest loze brallers juist de mensen zijn die opkijken tegen corpsleden, zoals HBO'ertjes die bij verenigingetjes in niet-studentensteden als Haarlem en Den Bosch zitten. De meeste corpsleden die ik ken hebben helemaal niet de behoefte om te brallen en zijn gewoon normale studenten, net als jij en ik.
Tja net zoals mensen die niet meedoen aan introductieweken en geen waarde hechten aan studentenverenigingen hele aardige toffe mensen kunnen zijn, en geen sociale outcasts zoals onze goede vriend Chimera het stelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten