Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hee Nienke,
Zeker doen! Ik heb vorig jaar een fantastische week gehad en veel nieuwe contacten gelegd. Je kan ook de site bezoeken www.keiweek.nl Echt een aanrader! Groetjes Chris |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@nare man: vanwaar die negatieve houding tov Groningen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja want als je niet mee doet ben je natuurlijk een echte kneus he?? ![]() ik ga wel studeren in groningen maar niet meedoen met de kei week. Ik ken groningen wel een beetje en heb niet zoveel met die studentenverenigingen enzo. En als je alleen meedoet omdat je bang bent dat je er anders niet bijhoort lijkt me niet echt een goede reden... |
![]() |
||
Citaat:
En sorry, maar over het algemeen zijn de mensen die niet naar de introweek gaan de niet-zo-sociale thuiswoners. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sorry dat ik het zeg, maar de mensen die naar zo'n intro week gaan zijn over het algemeen de kansloze mensen die denken dat student zijn gelijk staat aan zoveel mogelijk bier zuipen, en die graag bij de "groep" horen. ![]() Ik heb je vast al eens eerder verteld dat ik je kansloos vind, vooral om dit soort opmerkingen ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hockey ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Man, geef nou toch gewoon toe dat jij bewust niet mee wilt doen omdat je zo'n vertekend beeld ervan hebt. Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 16:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik meegedaan, dus wat zeur je, ik draai alleen de stupide onzin van chimera om die nergens op slaat. Dat mensen als chimera en jij het zo geweldig vinden en mensen die er een andere opvatting op na houden en dat dus niet vinden, of die zich lamzuipen duf vinden voor niet sociale wezens aanzien geeft eerder iets over jullie aan dan over de mensen die geen belang stellen en dergelijke introducties. Persoonlijk heb ik een hekel aan dergelijke mensen die het gezellig meedoen groepsgedrag vertonen omdat dat over het algemeen niet de indvidueel sterksten zijn, waar opzich ook weer niets mis mee is, alleen dan moeten ze anderen niet als niet sociaal bestempelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En toch ben ik geen studieboekenwurm die na college alleen maar studeert...
||
Citaat:
Een hoop mensen zuipen zich klem, tuurlijk, maar dat is A) niet de opzet en B) niet de standaard. Tijdens mijn intro heb ik ook een hoop bier geconsumeerd, maar veel verder dan 'aangeschoten' ben ik niet gekomen. Verder leer je een hoop nieuwe mensen kennen, en dat is nu juist het leuke aan de intro. Het is helemaal niet belangrijk dat je die mensen na je intro niet blijft zien, maar het gaat erom dat je nieuwe mensen leert kennen, juist omdat als je 'oude' vriendin hoogstwaarschijnlijk ergens anders zijn gaan studeren. Als je niet naar de intro-gaat, heb je de eerste week gewoon een probleem, want het is gewoon het onderwerp van gesprek bij de meeste van je klasgenoten. Dan moeten melden dat je niet geweest bent is pijnlijk, je zult meteen een "niet sociaal" stempel opgedrukt krijgen, en 9 van de 10 keer is dat nog compleet terecht ook. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Voor als jullie het nog steeds niet door hebben, jullie begonnen over dat niet sociale gezeur, en ik heb dat even vriendelijk voor jullie omgedraait, en dan opeens vinden jullie het belachelijk, nu mag ik toch wel vragen, wie is er met die belachelijke onzin begonnen, jullie, ik probeer alleen duidleijk te maken dat jullie weereens stupide handelen
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In Utrecht en Nijmegen hebben ze er gewoon geen flauw benul van dat je in Groningen ook een leuke studententijd kan hebben zonder corpslid te worden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ontgroend. Ok, t was geen corporale ontgroening van drie weken, maar toch. Maakt dat mij een minder persoon? Dacht het niet. Ik heb sinds mijn ontgroening een hele hoop nieuwe mensen leren kennen, en ben een van de actievere leden van de vereniging. Waarom maakt dat mij inferieur?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer gezocht in Groningen! glazenwasserrr | 1 | 05-08-2009 17:12 | |
Studeren |
Voeding en dietetiek in Groningen Sympa | 1 | 06-11-2007 15:50 | |
Studeren |
Meeloopdag Pedagogische wetenschappen Groningen doornroosje | 6 | 12-01-2006 22:36 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren In Maastreech Verwijderd | 77 | 17-06-2004 22:01 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe zit het met studentenkamers in Groningen? jnieuwelaar | 38 | 25-10-2003 12:25 | |
Algemene schoolzaken |
Wie gaat er studeren in groningen???? vdveendw | 1 | 19-12-2001 09:48 |