Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
zwart vind ik altijd erg mooi bij mensen met een lichte huid, en dna heus niet speciaal gothic (dat woord werd hierboven al gebruikt) maar gewoon mooie zwarte broek en jasje ofsow, ik snap niet dat mensen zwart ineens altijd gothic vinden hoor
maar iig zwart stata mooi en anders beetje lichte tinten..of een zonnebankje |
![]() |
|
![]() |
n0u j4, 415 j3 3ch7 33n wi773 huid h3b7 b3n j3 3ig3n1ijk g3w00n 33n 5n33uwwi7j3 du5 d4n i5 33n g331-b14uw3 jurk m37 p0fm0uw7j35 w31 13uk. 33n r00d h44r1in7j3 m44k7 h37 h313m441 4f. v331 p13zi3r m3id.
3n fri50, 1337-7r4n51470r5 zijn ind3r44d 13uk ![]() Wat een pret.
|
Verwijderd
|
Als ik jou was zou ik iets met lange mouwen aantrekken, geen open hals, maar juist iets als een coltrui, handschoenen erbij, en je moet vooral geen korte broek of rok dragen, nee ik zou juist een lange broek aantrekken en ik zou natuurlijk een zonnebril opzetten, een bivakmuts is weer net wat te overdone...
|
![]() |
|
Mja, Witte huid als in; erg wit, of echt albino?
Goed. Probeer zwart te vermijden, ik weet dat het slank maakt, maar zwart op wit is een beetje spookachtig. Probeer iets als rood, creme, of pasteltinten. en dat soort spul, Katoen is stom, ga voor het syntetische, draag geen korte broeken, en dat soort dingen,... is te doen toch?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() begin een adviesbureau zou ik zeggen |
![]() |
||
Citaat:
ph43|2 /|/\3 h4x0r r3w7 b0x0r. h4x0r-L4|\|GU4G3 = 1337. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kleuren die je niet moet dragen zijn kaki, geel... en verder alle kleuren die dicht bij beige in de buurt zitten, daar wordt je alleen maar bleker van....
je moet felle kleuren dragen, rood, roze, blauw... daar fleur je van op als je een bleke huid hebt... ... SUCCES ik ken het probleem (ik heb dagelijks mensen in mijn winkeltje die hetzelfde vragen) |
![]() |
|
Je kunt bijna alles wel dragen maar zorg ervoor dat je het spookjes effect ontwijkt, dus niet een witte broek met een heel licht gekleurd truitje want dan ben je net een spookje, kun je nog beter helemaal in het zwart gaan. Owja als je gewoon zwart draagd denken de mensen dat je zo wit lijkt doordat je zwart draagd en valt het niet op dat je van jezelf wit bent
![]() Probeer te combineren. Bijvoorbeeld een donkerre broek onder een licht truitje en een donker truitje boven een lichte broek, geloof me maar dat helpt ![]() Lichtgroen (in de zin van grasgroen) en knalgeel lijk je juist wel wit door. Oranje is ook niet zo'n goed idee maar rood kan heel goed. Verder snap ik wel dat je liever een wat getinte huid zou willen maar zit er niet over in ofzow, zijn er zoveel met een witte huid. Ik heb van die ontzettend witte benen maar kan d'r niet meer mee zitten. Het zij zo denk ik altijd maar en schijt aan anderen.
|
![]() |
Hee CharlieMe, wat voor kleur haar heb je eigenlijk?
![]()
|
Doe die robijnkleurentest ofzo: www.robijnfashion.nl en typ eens normaal!!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 |