Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 21:00
Maija
Maija is offline
Heel raar, ik heb een hele goede vriendin, die ik voor de helft van mn problemen thuis enzow heb verteld, ik heb wel eens eenn erge ruzie met haar gehad, en toen heeft ze iets gedaan wat mn vertrouwen in haar heel erg naar benden gehaalt heeft, daarna is het weer goedgekomen, maar soms heb ik het gevoel alsof ze alles maar om aandacht doet,
Ik heb vrijdag ongeveer het laatste echt contact met haar gehad, toen waren we naar de stad gegaan, ik ben de maand ervoor niet uitgegaan, omdat mijn opa erg ziek was, en ik straf kreeg, en een andere week omdat ik ziek was. En normaal belt me mij altijd op zaterdag of ik uitga, omdat ik op zaterdag van s’morgens vroeg tot s’avons moet werken, en zaterdag had ik nx van haar gehoord, (ja dat kan wel eens gebeuren he), en ik ben op msn gegaan en ze was on- en ze heeft gewoon niks gezegt,
Uiteindelijk kon ik weer niet uit!, wat ik erg jammer vond, maarja dat kan gebeuren..
Zondag ben ik gaan zeilen, (en zij hoort niet bij de mensen waarmee ik zeil), dus tegen een uur of 3 kwam ik weer terug, en op msn, was ze weer on- en ze zegt weer nx, (en dan ga ik ook nx zeggen), en sávons ook nx, nx, helemaal nx,
Maandag was ik naar maastricht even, kom ik thuis, zet mn pc aan, is ze alweer op msn, maar zegt ze ook helemaal niks,
Gewoon het hele contact was weg, ondertussen ze normaal altijd wat zegt, als we uit school komen, 10 min, later op msn hebben we weer kei veel gesprekken en bellen we weer, we zouden zo een week achter elkaar kunnen praten zonder te stoppen, ook serieuse gesprekken enzow,
Dus ik begon het raar te vinden, s’avonds tegen een uur of 5 krijg ik een mailtje, met alles in detail uitgelegt hoe het weekend was.. wat ze had gedaan, dat ze een fuif van een vriendin had gehad, en heel dronken was geweest.. en dat ze met mijn vrienden op het terras had gezeten!!,
(een groep jongens die ik al heel lang ken, en waar mijn bijna-vriend bijzat.. die haar eigenlijk niet moeten, maar omdat ik haar beste vriendin ben..).. en het was kei gezellig enzow, dus ze zat me eigenlijk helemaal op te jennen met die mail, maarja, ik dacht het is weer goed dacht ik.. en mail dr terug..
Dat ik eigenlijk niet veel bijzonders heb gedaan in het weekend, en dat ik zin heb in zaterdag want dan kan ik zeker uit.. en of ze vanavond met mij naar het terras ging.. want er was kermis,
Dus ongeveer een half uur later kom ik weer op msn, en ze zegt niks, na 10 min. Begin ik maar het gesprek, en vraag of ze de mail heeft gelezen, ze zegt ja, en dan is het stil, ik zo: ga je mee?, zij: nee, ik ga al met iemand anders, Ik: ow, zij: ja ik weet het niet zeker, maar anders bel ik jou om 6 uur.. ik: owkeej.. en zij: ik ga zaterdag in Eindhoven uit!!
(ondertussen dat ze weet dat ik eindelijk die zaterdag weer uit kan gaan in roermond)
En ik zeg dat ik moet gaan, en ga..
Rond kwart over 6 heb ik nog niks gehoord, en ik ga op msn, en ze is dr weer: en weer nx, ik blijf tot 7 uur on, en ze zegt nx,
Toen ben ik maar met een andere vriendin naar het terras gegaan, maar het zat me wel een beetje dwars, wat dat was nx voor haar, om zo te doen..

En sinds toen heb ik weer niks gehoord, en het ging zo ongeveer door tot vanmiddag, gewoon nx zeggen als ik on ben, en nergens op reageren,
Belt ze me vanmiddag opeens op, Ja ik zit nu net een half uurtje in de trein richting arnhem, en ik zou daar met mn nicht af hebben gesproken, maar dat gaat niet door, heb je zin om te komen, dan wacht ik in nijmege wel een uurtje, en dan gaan we samen winkellen (gewoon op de toon alsof ze gewoon vanochtent nog met me gepraat had)
Dus ik (helemaal verbaast) heb gezegt dat ik niet kon,
(zo gek ben ik ook weer niet)

Maarja, nu is ze weer on-line en ze zegt me net wel wat, ze zegt hoi, en ik ook hoi.. en toen was het stil..
En ik ben een half uurtje later ff 10 min weg geweest, kom ik on.. zegt ze weer nx..
Ik snap het niet?..
Dit is niet normaal voor haar…
Oud 10-06-2004, 21:01
Verwijderd
Praat er met haar over?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:06
Maija
Maija is offline
wat moet ik zeggen, ik vind dat je niet meer met je praat??
Oud 10-06-2004, 21:18
murwari
murwari is offline
Citaat:
BizZz schreef op 10-06-2004 @ 22:06 :
wat moet ik zeggen, ik vind dat je niet meer met je praat??
Ja?
Oud 10-06-2004, 21:30
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Zij zegt niets tegen jou, jij zegt niets tegen haar...

Zij denkt: Waarom zegt BizZ niets meer tegen mij? Waarom zou ik haar dan aanspreken?

Jij denkt: Waarom zegt zij niets meer tegen mij? Waarom zou ik haar dan aanspreken?

Dat is tenminste de globale indruk die ik krijg.... Een gesprek houd je van 2 kanten op gang, niet maar van 1 kant!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:44
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Waarom begin jij het gesprek dan niet? Dat is toch ook geen schande?

En...ik ga ook niet altijd met mijn beste vriendin uit hoor, soms ook wel met anderen...dat moet toch ook gewoon kunnen?
Oud 10-06-2004, 21:49
Maija
Maija is offline
neej, maar dat ze me het niet ff zegt, en als ik het gesprek begin kapt ze het af, en daarna zegt ze nx meer..
Oud 11-06-2004, 03:22
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik krijg het idee dat het hiervoor vooral van háár kant kwam, zij belde jou steeds, zij sprak jou aan op MSN. Misschien heeft ze daar genoeg van en dan vooral omdat ze ook nog telkens "nee" te horen kreeg wanneer ze vroeg of je mee uitging. Ik vind het eerlijk gezegd niet gek dat ze dan na een maand met anderen af gaat spreken en dat dan niet direct afzegt omdat jij toevallig die dag wel kunt...

Heb er een goed gesprek over, en misschien moet jij je gedrag wel een beetje aan haar aanpassen...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 09:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik kap ook wel eens gesprekken met vrienden af
als ik gewoon niet kan praten omdat ik me klote voel

maar ze heeft toch niet opeens een afkeer van je?
gewoon praten zou ook wel eens helpen
Oud 11-06-2004, 11:02
Maija
Maija is offline
neej, ik praat ook wel, het was juist heel geleidenlijk op, we zeiden altijd wat, soms belde ik wat meer en dan zei, de laatste weken belde ik heel veel,

en nu is er helemaal nx meer..
Oud 11-06-2004, 12:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je doet zelf precies hetzelfde hoor Je zegt niks tegen dr, je zegt hoi, zij zegt hoi, vervolgens zeggen jullie ALLEBEI niets meer. Als jij alleen maar hoi zegt, komt dat ook nogal afstandelijk over. Misschien denkt zij over jou wel precies hetzelfde. Ik vind het nogal kinderachtig van je dat je afwacht totdat zíj eens wat zegt (ook al heb je uiteindelijk wel een keertje wat gezegd). Het is toch geen machtsspelletje ofzo? En vráág het dr gewoon. Misschien zit dr wel iets dwars. Waar is jullie communicatie heen? Je hoeft toch niet te wachten totdat het zomaar opeens over is? Je kan het dr toch ook gewoon vragen?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:03
Verwijderd
Bel haar op om iets af te spreken of te vragen hoe de dag was, i.p.v. op msn te gaan zitten en wachten op elkaar tot de één wat zegt, dat schiet niet op. En als ze zegt ik zal je 6 uur terug bellen o.i.d. en ze belt niet, bel dan gewoon terug en vraag hoe het zit. Is echt geen schand.
Persoonlijk zou ik dat ook hebben als ik een maand lang van me beste vriendin nee te horen krijg met uitgaan, denk ik laat maar, ik spreek wel met iemand anders af en als jij kan, bel je me zelf maar!!
'K zou zeggen, bel d'r op, spreek af om wat te gaan drinken op een dat dat jullie allebei kunnen, ga een goed gesprek aan je kunt eventueel iets leuks/lekkers voor d'r mee brengen zoals chocolaatjes of een roosje..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:11
Luna
Luna is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-06-2004 @ 13:23 :
Je doet zelf precies hetzelfde hoor
Inderdaad, nogal kinderachtig. Als je een normale vriendschap heb dan kun je dit gewoon met elkaar bespreken en vraag me zelfs af of dit soort rare dingen voorkomen in een goede vriendschap. Ik heb het idee dat zij jou alleen maar vraagt als andere vrienden hebben afgezegd of als ze zich verveelt ofzo.
Maargoed, als je wilt weten wat er aan de hand is zul je dat toch echt aan haar zelf moeten vragen.
Oud 11-06-2004, 14:14
kaasj de baasj
kaasj de baasj is offline
Lijkt me duidelijk geval van ' in dr bil neuken zonder te spugen!' !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten