Ja ze had niet gebeld de vorige dag blijkbaar, omdat ze dacht dat ik moest werken tot 22:00 uur, ze had me nog wel een smsje gestuurd maar die had ik dus niet ontvangen, de volgende dag heeft ze me ook nog gemaild ook eerst niet ontvangen omdat mijn mailbox vol zat dus ja.. Ze heeft het iig wel geprobeerd, daarbij kwam ook net dat ze *psssst* ongesteld was (pillen daarvoor had en duf daarvan was), en ze wist ook nog allemaal niet wat dr vader enz ging doen..
Maar ze houd wel van me, enorm, dat laat ze ook blijken ook, gister ben ik nog naar haar toe geweest en het haar nog een keer duidelijk gemaakt, ik wilde het gewoon zeker weten.. In de mail die ik van haar had gekregen dacht ze dat ik verwachte dat ze me om het weekend ergens naar toe moest vragen..
Ik heb duidelijk gemaakt dat het om de kleine dingetjes ging. Bijvoorbeeld: zij was gistermiddag om een truitje geweest, ze zei zo van mooi hč... En toen had ik gelijk een goed voorbeeld, ik zei zo van kijk dat bedoel ik nou je had me toch ook even meej kunnen vragen, van ga je mee kijken om een truitje? Ik vind winkelen echt *bah* maar met haar maakt het me allemaal geen donder uit.. Dus ik zei er zo bij dat bedoel ik dus en als je dat niet kan, is het voor mij over en uit, simple.. Ik wil ook iemand die eens een keer het initiatief neemt en niet dat ik het elke keer moet doen en ze snapte me en ze beloofde dat ze er aan ging werken.. En ik hoop het voor haar (en voor mij

), nou ja gisteravond was ze iig al goed begonnen..

Meestal moet ik iets doen voordat we beginnen met seks en nu ging ze mij eens lekker verwennen

... Mmmmmm.. Maar goed we zullen zien.. Ze beloofde iig verbetering.
Oh en het was zo mooi, we lagen op bed en op een gegeven moment moest ze huilen van blijdschap dat ze bij mij mocht zijn, dat ik haar vriendje was, dat vond ik echt super enk heb lekker meegejankt

,

..
Het komt denk ik wel goed en anders help ik haar af en toe wel, net als ze me gister belde ik had de dag daarvoor theorie-examen (auto) gehad, ze vroeg er niet naar dus dat vond ik minder.. Ik begon dus op een gegeven moment te zeggen van: "schat hoe is het trouwens met je theorie-examen gegaan" (moet je zeggen), en dan zeg ik "goed or".. En toen zei ze zo ohhhh sjorry vergeten, vertel..! Ze heeft het ook druk aan dr hoofd en dat zal ook wel een reden zijn, maar ik ben iig nu wel opgelucht dat ik het verteld heb..
Volgens mij is dit een groot probleem bij vele relaties, zo te horen