Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 20:24
Lukas
Lukas is offline
Over een maand of 3 gaat iedereen weer naar school na een welverdiende vakantie. Voordat iedereen weer naar school gaat moet het altijd weer schoolartikelen gaan halen, zoals pennen, etui's, schriften enz.
Nu is mijn vraag of jullie het fijner/makkelijker vinden deze artikelen goedkoper via internet te kopen, of gaan jullie liever naar een winkel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2004, 20:34
Vice
Vice is offline
Nee, die koop ik als ik ze echt nodig heb.
Oud 11-06-2004, 20:38
Persoontje
Persoontje is offline
Ik heb al mijn spullen voor volgend jaar al: wel één hele agenda... Verder koop ik niets, ik heb alles van afgelopen jaar al, en kaftpapier gaat er bij mij na een paar weken ook weer vanaf.. beetje nutteloos...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 21:06
Verwijderd
Ik koop een agenda en ben klaar Wel altijd leuk om een nieuwe fijne pen te kopen, dus dat ook maar
Papier heb ik thuis nog genoeg
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 21:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga binnenkort ook nieuwe schoolspullen kopen maar ik vraag me eigenlijk af wat ik nou nog allemaal nodig heb als ik straks op de uni zit. Heb je dan ook nog schriften enzo nodig of doen jullie het met een multomap en collegeblokken?
Oud 11-06-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-06-2004 @ 22:07 :
Ik ga binnenkort ook nieuwe schoolspullen kopen maar ik vraag me eigenlijk af wat ik nou nog allemaal nodig heb als ik straks op de uni zit. Heb je dan ook nog schriften enzo nodig of doen jullie het met een multomap en collegeblokken?
Collegeblok lijkt me genoeg...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 21:18
Verwijderd
Mwah, ik koop meestal een paar collegeblokken per jaar, verder niet zo veel. Geodriehoek als ze kapot zijn. Verder nog wat boeken en dictaten die ik gedurende het jaar koop.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 21:52
Deesie
Deesie is offline
Meestal koop ik alles op de Schoolcampus bij V&D. De agenda van dit schooljaar was wel gaar, veel te dik, maar hij was we l van Snoopy en er waren geen andere leuke dingen meer.
Ik moet alles nog gaan kopen.
Oud 11-06-2004, 22:57
PV
PV is offline
ik haal helemaal niks, ik begin het nieuwe schooljaar met een stage dus dan hoef je niet zo veel aantekeningen te maken. bovendien heb ik hier nog lades vol liggen met schriften en papier, ik kan zo de hele middelbare school-periode overnieuw doen zonder iets bij te hoeven kopen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:04
Verwijderd
Ik koop de spullen veel liever in de winkel dan op internet. Het is gezelliger en je weet tenminste wat je koopt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:23
Femic
Femic is offline
koop ze liever in een winkel.
maar koop alleen een agenda en wat schriften
Oud 12-06-2004, 16:24
alpha
alpha is offline
Ik koop wel dingen via het internet, maar dan ook alleen dingen die je hier in Nederland niet kunt krijgen of alleen via het internet te koop zijn.. Dus zeker geen schoolspullen! Je moet toch eerst zien wat je krijgt hè.
Oud 12-06-2004, 16:43
Verwijderd
ik ga gewoon naar de winkel.

agenda, kaftpapier, schriften en etui van de schoolcampus.
markes van de hema
mappen bij de zeeman.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:13
Miep#1
Miep#1 is offline
Koop ze in de winkel. Niet veel hoor, agendavulling (heb zo'n organizer) en dat was het dan wel... Heb nog wel ergens kaftpapier en wat ik tekort kom koop ik later in het jaar nog wel.....
Via internet lijkt me niet zo handig bij schoolspullen, wil meestal toch eerst echt zien hoe het eruit ziet. Bijvoorbeeld bij een agenda hoeveel ruimte je hebt om te schrijven enz.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:51
Verwijderd
Een agenda krijg ik gratis, zo'n tkmst ding ofzo. Etui heb ik niet, en schriften/blaadjes koop ik alleen als ik ze nodig heb. Als ik schoolspullen koop, koop ik ze wel gewoon in een winkel.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:05
fractuur
fractuur is offline
Ik duik twee dagen voor het nieuwe schooljaar de winkels in om een agenda en wat geo's (die dingen raak ik altijd kwijt) aan te schaffen. Kaftpapier heb ik nog wel liggen van vorig jaar. Wat is die zooi trouwens duur gewoorden in de loop der tijd zeg.
Oud 14-06-2004, 11:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 14-06-2004 @ 12:05 :
Ik duik twee dagen voor het nieuwe schooljaar de winkels in om een agenda en wat geo's (die dingen raak ik altijd kwijt) aan te schaffen. Kaftpapier heb ik nog wel liggen van vorig jaar. Wat is die zooi trouwens duur gewoorden in de loop der tijd zeg.
Ik heb kaftpapier altijd best prijzig gevonden zeker als je iets anders wilt hebben dan effen eigen merk
Oud 14-06-2004, 11:41
fractuur
fractuur is offline
Ik hou van effen eigen merk sinds mijn bankrekening redelijk kaal is. Maar de agenda's zijn ook duur, 15 euro of zo?? Maar daar wil ik wel een leuke van hebben, je moet er tenslotte het hele jaar tegen aan kijken.
Oud 14-06-2004, 21:28
rodina
rodina is offline
Lang leven de hema.

Khaal alleen een agenda, 3 schriftjes en 2 pennen, thats it.
Oud 14-06-2004, 21:34
Sprinkle
Sprinkle is offline
Heb zowiezo een agenda nodig, wat ik voor de rest nodig heb kan ik via school bestellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten