Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 22:26
Stefanie
Stefanie is offline
Heb je weleens een vriend gehad die na 2 minuten al klaarkwam en er dus geen controle over had, terwijl jij nog niet eens had genoten?

Zo ja: wat vond je dr van en zei je het ook eerlijk tegen hem? Of wat zou je doen als het je zou overkomen?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 22:31
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ehm. Ik kom nooit te snel klaar, maar na hetk laarkomen kan ik wel gewoon door hoor Heeft je vriend na klaarkomen ook echt geen puf meer? Lukt het dan ook niet?
Oud 11-06-2004, 22:32
shao-kahn
shao-kahn is offline
ik fake het altijd
Oud 11-06-2004, 22:36
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
shao-kahn schreef op 11-06-2004 @ 23:32 :
ik fake het altijd

Oud 11-06-2004, 22:55
Verwijderd
Lijkt me balen, maar aan de andere kant is eeuwig moeten wachten ook niet echt een feest.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 23:01
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Twee minuten lijkt me wel extreem erg snel, dus las ik zoiets zou doen zou ik het heel erg terecht vinden als ze me doodslaat!
Oud 11-06-2004, 23:01
El Kim
El Kim is offline
OMG, ik krijg hier een bepaalde gedachte bij...

"Zullen we?"
"Ja is goed."
"O kut, je bent te laat. Sorry, volgende keer beter."
Oud 11-06-2004, 23:02
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-06-2004 @ 00:01 :
OMG, ik krijg hier een bepaalde gedachte bij...

"Zullen we?"
"Ja is goed."
"O kut, je bent te laat. Sorry, volgende keer beter."
Er schijnen echt mannen te zijn die van éen of twee trekbewegingen al heftig klaarkomen.

Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 23:03
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2004 @ 00:02 :
Er schijnen echt mannen te zijn die van éen of twee trekbewegingen al heftig klaarkomen.

Damn, je zal er maar zo één hebben.... Alhoewel, na een eeuwigheid sjorren zonder resultaat is de lol er natuurlijk ook wel vanaf
Oud 11-06-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-06-2004 @ 00:03 :
Damn, je zal er maar zo één hebben.... Alhoewel, na een eeuwigheid sjorren zonder resultaat is de lol er natuurlijk ook wel vanaf
Om van RSI nog maar niet te spreken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 23:10
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2004 @ 00:07 :
Om van RSI nog maar niet te spreken.
Ruk Strain Injury ...
Oud 11-06-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-06-2004 @ 00:10 :
Ruk Strain Injury ...
Dat wens je niemand toe. Als je merkt dat die ander daar last van heeft moet je gewoon zelf een handje toesteken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 23:23
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2004 @ 00:12 :
Dat wens je niemand toe. Als je merkt dat die ander daar last van heeft moet je gewoon zelf een handje toesteken.
Letterlijk
Oud 11-06-2004, 23:27
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-06-2004 @ 00:23 :
Letterlijk
Anders kom je ook echt niet in slaap.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 23:32
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2004 @ 00:27 :
Anders kom je ook echt niet in slaap.
Dan blijf je met zo'n opgekropt gevoel zitten... Eens maar noooooit weer

En je hebt natuurlijk last van je arm.
Oud 12-06-2004, 07:02
VanDalen
Citaat:
Stefanie schreef op 11-06-2004 @ 23:26 :
Heb je weleens een vriend gehad die na 2 minuten al klaarkwam en er dus geen controle over had, terwijl jij nog niet eens had genoten?
Zo ja: wat vond je dr van en zei je het ook eerlijk tegen hem? Of wat zou je doen als het je zou overkomen?
Als dat elke keer zo gebeurt dan is het erg vervelend natuurlijk, maar waarschijnlijk ook voor hem. Ik denk dat hij ook wel merkt dat het niet echt geweldig is voor jou..
Komt hij al zo snel tijdens voorspel of bij de penetratie?

Je zou kunnen proberen of hij eerst jou niet een tijdje wil verwennen met strelen, likken en vingeren zonder dat jij aandacht aan hem geeft (mits hij dus niet al zo snel komt tijdens jullie voorspel).
En gaan jullie daarna niet door, nadat hij een keer zo snel gekomen is..? Als hij daarna weer een erectie krijgt, of je bezorgt hem een nieuwe , dan kan je nog lekker verder gaan..
Redelijk wat mannen kunnen ietsje later ook nog wel een keer klaarkomen trouwens, maar in ieder geval zou jij nog kunnen genieten.. succes..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 07:35
leucomelas
leucomelas is offline
hij komt meestal te snel voor mijn gevoel, wil altijd nog langer doorgaan.. en ja, wel ff duidelijk maken door het te zeggen of gewoon in je eentje doorgaan
Oud 12-06-2004, 07:53
Verwijderd
heb ik weleens gehad en ik vond het echt niet zo erg... En ik moest toen best wel lachen.. Had ie natuurlijk wel door Hij zei ook sorry daarna enzo
Maarja, tipje: laat hem eerst een keertje klaarkomen dmv hand en mondwerk.. en doe het daarna pas
die van mij komt echt moeilijk dan na 20 minuten pas... Nouja.. als je dan nog niet geniet, weet ik het ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 08:13
Gothic
Gothic is offline
In het begin kwam m'n vriend echt binnen een minuut klaar. Nu gaat het wat minder snel en kan ik het prima aanvoelen komen, dus dan stop ik ff ...
Oud 12-06-2004, 08:30
hushpuppy
hushpuppy is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 12-06-2004 @ 08:53 :
heb ik weleens gehad en ik vond het echt niet zo erg... En ik moest toen best wel lachen.. Had ie natuurlijk wel door Hij zei ook sorry daarna enzo
Maarja, tipje: laat hem eerst een keertje klaarkomen dmv hand en mondwerk.. en doe het daarna pas
die van mij komt echt moeilijk dan na 20 minuten pas... Nouja.. als je dan nog niet geniet, weet ik het ook niet meer
helemaal mee eens werkt het aller beste
Oud 12-06-2004, 10:21
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
aangezien ik besneden ben zal ik iig niet te vroeg komen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:53
Skippy
Skippy is offline
De eerste keer gaat bij mij ook wel redelijk vlug...
Maar wie zegt dat we na 1 keer al gelijk ophouden?
Oud 12-06-2004, 12:10
Verwijderd
Na 2minuten is wel heel erg ..
Heb soms ook wel us als je heel erg opgewonden bent en al tijden tegen mekaar aan heb lopen rijden/opgeilen, dat ik dan als we eenmaal daadwerkelijk 'neuken' ook wel binnen 5minuten al kom.. maar dat geeft eig nooit egt problems, omdat k dan tog nog niet uitgeblust ben.. ffiez minuutje knuffen en net zo hard weer door (en als je een goed voorspel doet, heeft je vriendin ook meer dan genoeg, zelfs aan 2minuten, maar dan moet je wel ff moeite doen.. )
net wat nurvana zegt, voor de 2e x komen duurt veel langer, half uur hard dorogaan lukt dan makkelijk.. Pas egt uitgeblust/geput wordt bij de 4/5x.. record ligt op 8.. dude dan ben je lang bezig, en dan ben je wel moei hor.. maar daar ging ut nie om hier
en tog is 2min wel heel snel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:20
barbara.inc
barbara.inc is offline
Jep, ik heb er zo 1. Maar, meestal doen we het wel zo'n 6 keer per nacht, dus heb ik in totaal 12 minuten

gewoon vaak doen, na een tijdje wordt het wel minder snel, is mijn ervaring in elk geval.
Oud 12-06-2004, 15:23
Verwijderd
je kan ook een ander standje proberen
als jij bovenop hem gaat zitten komt hij ook minder snel klaar
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:28
juno
juno is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 12-06-2004 @ 16:23 :
je kan ook een ander standje proberen
als jij bovenop hem gaat zitten komt hij ook minder snel klaar

Ohjajoh? Mag je mij uitleggen wat ik dan fout doe, want hier zorgt meisje boven voor moeilijke momenten voor meneer.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 12-06-2004 @ 18:28 :
Ohjajoh? Mag je mij uitleggen wat ik dan fout doe, want hier zorgt meisje boven voor moeilijke momenten voor meneer.
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_amazone.html
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 12-06-2004 @ 18:28 :
Bij mij ook
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 18:12
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, zo een heb ik wel eens gehad. Erger nog: ik werd er door ontmaagd. Dit had als voordeel (voor hem ) dat ik niet echt beter wist en als nadeel (voor hem weer, maar ook voor mezelf) dat ik er niets aan vond. Tot ik een keer seks had met een ander.. god, wat was dat geweldig
Oud 12-06-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 12-06-2004 @ 19:12 :
Ja, zo een heb ik wel eens gehad. Erger nog: ik werd er door ontmaagd. Dit had als voordeel (voor hem ) dat ik niet echt beter wist en als nadeel (voor hem weer, maar ook voor mezelf) dat ik er niets aan vond. Tot ik een keer seks had met een ander.. god, wat was dat geweldig
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:06
Verwijderd
Bij de sex hou ik t gewoon in. Makkelijk zat. En ja op een gegeven moment ben je wel uitgeput natuurlijk.

Maar da verschilt per persoon natuurlijk. De een gaat voor het orgasme en de ander voor het genot.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 11:18
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
shao-kahn schreef op 11-06-2004 @ 23:32 :
ik fake het altijd
zei ut 13 jarige meisje
Oud 13-06-2004, 11:36
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik had vroeger een vriend met dat probleem, is echt makkelijk op te lossen, de moment dat hij het voelde opkomen, stopten weeven, dan vingerde of befte hij me even, en dan na een tijdje deden we opnieuw verder, en na een tijdje was er van dat probleem helemaal geen sprake meer!!
Oud 13-06-2004, 17:33
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 13-06-2004 @ 12:18 :
zei ut 13 jarige meisje
Uh t is een jongetje
Oud 14-06-2004, 09:50
Verwijderd
Mjah, mijn ex-vriend had dat. Nouja, meestal was het wel langer dan twee minuten, maar twee minuten kwam wel eens voor tien seconden is ook wel eens voorgekomen. Maar van twee minuten kan ik ook best genieten. En nouja, dan maar wat vaker sex.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:53
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-06-2004 @ 10:50 :
Maar van twee minuten kan ik ook best genieten. En nouja, dan maar wat vaker sex.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:46
MasterBates
MasterBates is offline
controle is aan te leren.

Ik kom moeilijker klaar als zij bovenop zit hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:26
Isil
Isil is offline
*steekt hand op*

ik heb er ook zo één eigenlijk heb ik er niet zo heel veel last van, vind het wel eens jammer, maargoed, moet je altijd maar bedenken dat het voor hem waarschijnlijk nog een stuk frustrerender is dan voor jou, want dat gebeurd hem ook heus niet omdat hij dat leuk vind.

Citaat:
VanDalen schreef op 12-06-2004 @ 08:02 :

En gaan jullie daarna niet door, nadat hij een keer zo snel gekomen is..?
doorgaan is ook niet altijd een optie. ik heb nogal een slaapkopperige vriend, en als die klaar is heeft hij het wel gehad. ik vind het soms haast zielig om hem uit eigenbelang wakker te houden. dan draait het dus wél uit op korter. maar eigenlijk, ach, ik vermaak me wel, maar ik zou ook best een keertje vaker lusten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Isil schreef op 14-06-2004 @ 20:26 :
*steekt hand op*

ik heb er ook zo één eigenlijk heb ik er niet zo heel veel last van, vind het wel eens jammer, maargoed, moet je altijd maar bedenken dat het voor hem waarschijnlijk nog een stuk frustrerender is dan voor jou, want dat gebeurd hem ook heus niet omdat hij dat leuk vind.

doorgaan is ook niet altijd een optie. ik heb nogal een slaapkopperige vriend, en als die klaar is heeft hij het wel gehad. ik vind het soms haast zielig om hem uit eigenbelang wakker te houden. dan draait het dus wél uit op korter. maar eigenlijk, ach, ik vermaak me wel, maar ik zou ook best een keertje vaker lusten
Tja. Maar, ookal doet hij het niet expres en vindt hij het vast zelf ook niet leuk, als hij niet kan zorgen dat je aan je trekken komt bij de eerste keer.. dan is het toch niet echt raar als jullie dan nog een keer gaan. Vind ik.
Oud 14-06-2004, 19:37
Isil
Isil is offline
Citaat:
grl schreef op 14-06-2004 @ 20:30 :
Tja. Maar, ookal doet hij het niet expres en vindt hij het vast zelf ook niet leuk, als hij niet kan zorgen dat je aan je trekken komt bij de eerste keer.. dan is het toch niet echt raar als jullie dan nog een keer gaan. Vind ik.
uhu, dat is waar. nu moet ik toegeven, ik wil altijd wel 'nog een keer' maargoed, dat is ook niet raar om dan ' nog een keer te gaan' alleen dat komt er dan niet van.
overigens is het wel zo dat hij vaak zorgt dat ik van tevoren in ieder geval goed opgewarmd ben, dat scheelt al een heel stuk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:23
']['res
']['res is offline
Ik kom ook altijd te snel mja... me vriendin heeft nog niet helemaal door dat als ik met handwerk gekome ben dat ik dan makkelijk 30 miuten zonder te komen door kan gaan... ma ik vin dan dan ook weer zo bot om te zegge... zo van : "hey ruk ff door dan kenne we dalijk langer neuke" ???
Oud 18-06-2004, 17:42
Soullar
Soullar is offline
Ik heb vaak het idee dat ik "te snel" klaarkom als ik haar nog niet heb laten komen. Nu hoeft zij helemaal niet te komen om ook te genieten. Want dat doen we beide. En nu hoef ik zelf ook niet persé te komen. Maar ik vind het wel zoveel fijner als ik haar ook kan laten komen. Geeft mij toch wel een beetje het gevoel van "Yeah! "

Verder is de seks absoluut niet kort of iets in die trant. Maar ik heb nog wel eens de neiging gehad om nét voor te gaan. Echt zo zwaar lullig voelde ik me dan. Dus ook maar meteen aangeleerd door te gaan als ik te vroeg kom ipv. direct te stoppen en te rusten, uit te hijgen en met knuffelen te beginnen (waar ook niks mis mee is). Valt me trouwens op dat je dan een stuk minder moe bent en het een stuk langer "lekker" blijft in de na-weeën van je orgasme.
Oud 19-06-2004, 00:07
Marshall84
Marshall84 is offline
Idd eerst even laten komen met de mond of hand ff lekker knufffelen elkaar weer opgeilen en dan pas daadwerkelijk penetreren dan gaat het best goed alleen is zijn lul dan niet zo hard meestal
Of als je gewoon goed met elkaar kunt praten gewoon beginnen en telkens als hij voelt dat die moet komen moet hij even zeggen even wachten en als het gevoel weer weg is gezakt weer verder zo kan je het wel een uur uithouden neem dat maar van mij aan
Maar het is en blijft kut jah vroeg het gevoel hebben dat je al gaat komen maar er zijn gewoon dingen voor die erbij helpen just keep on trying

Regels voor berichten