Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 09:51
ds
ds is offline
Twee vriendinnen en ik gaan dit jaar naar Spanje op vakantie. Nu willen we het liefst op een (jongeren)camping zitten met een discotheek waar we overdag een beetje kunnen zwemmen e.d.
We wilden naar Playa Montroig, maar om daar te mogen staan moet er één van ons 18 jaar zijn. We hebben meerdere campings gebeld, maar die hebben hetzelfde beleid.

Weet iemand een leuke camping in de buurt van Barcelona waar dat niet nodig is?
we zijn alledrie 16/17 en kunnen toestemming van onze ouders geven, dit was voor Playa Montroig niet voldoende.

Kan iemand ons helpen?
Advertentie
Oud 12-06-2004, 10:02
Miracle
Miracle is offline
Op naar Europa! -->
Oud 12-07-2004, 20:38
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Twee vrienden van mij (toen 17 jaar) zijn vorig jaar naar Camping Tres Estralles geweest, vlak bij Barcelona.

Info op: http://www.vayacamping.net/file.asp?par1=172&lang=en

Zelf ben ik dit jaar met een groep van 5 18-jarigen en 2 17-jarigen naar Camping Pinell in Platja d'Aro geweest. Ook dat was geen probleem, zelfs al stond de reservering op naam van 1 van de 17-jarigen.
Oud 17-07-2004, 17:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 12-07-2004 @ 21:38 :
Twee vrienden van mij (toen 17 jaar) zijn vorig jaar naar Camping Tres Estralles geweest, vlak bij Barcelona.

Info op: http://www.vayacamping.net/file.asp?par1=172&lang=en

Zelf ben ik dit jaar met een groep van 5 18-jarigen en 2 17-jarigen naar Camping Pinell in Platja d'Aro geweest. Ook dat was geen probleem, zelfs al stond de reservering op naam van 1 van de 17-jarigen.
Een vriendin van je is er ook geweest, remember

Ik ook dus. Het is best relaxed, zit alleen naast de autoweg (beetje jammer), maar voor 1.05 kun je met de bus 500 m verderop richting barcelona

edit: er staan daar 3 campings op een rij, maar dit is volgens mij de goedkoopste
Advertentie

Regels voor berichten