Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 12:49
Earphone
Earphone is offline
Binnenkort (volgend academiejaar) moet ik thesis of eindwerk schrijven over een bepaald onderwerp.

Dit vereist natuurlijk een bepaalde literatuurstudie en het opzoeken van gegevens op internet.

Nu was ik van plan om zelf een script te schrijven waar ik al mijn gegevens, vorderingen in zou bewaren maar misschien bestaat er al zo'n script? Iemand een idee?

Als ik er toch zelf aan zou moeten beginnen, met wat zou ik dan rekening moeten houden? Ik had al gedacht aan een tabel waar ik alle interessante websites in bijhoudt met titel, en kort waarover ze gaan. Ook een upload script waar ik de geschreven stukjes al zou kunnen uploaden. Iemand nog een idee? Suggesties?

Thx!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2004, 14:04
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
zoiets voor jezelf in elkaar timmeren heb je zo gedaan. Als het aan jou omschrijvingen moet voldoen dan moet je een tabel hebben waar je dus links in kan zetten + een korte omschrijving. je moet een pagina hebben waar je dat toe kan voegen, je moet eenpagina hebben waar je dat uit de db kan plukken.

en daarnaast heb je dus een tabel nodig(het kan zelfs allemaal in 1 tabel, maar zo is het overzichtelijker) om je geschreven stukken in te zetten. Dus een tabel waarin je bestandsnaam in moet zetten + een textfield.

En natuurlijk een pagina om de geschreven teksten te downloaden cq uit te lezen op de pagina

Allemaal niet zo moeilijk, ik kan je evt nog wel helpen met kleine dingen als je er niet uit komt kan je me wel toevoegen op msn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 12:45
Earphone
Earphone is offline
Ok, bedankt! Als ik er aan begin en het lukt me niet, dan voeg je wel toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten