Ik heb terrorist uitgekozen, want in mijn optiek ben ik dan geen terrorist maar een vrijheidsstrijder ofzo.
Maar het was meer zoiets van: wegstrepen en goh, dit blijft over.
Waarom de overigen niet?
Drugsbaron, pooier, serieverkrachter, mensenhandelaar, kinderverkrachter niet, want dan help ik mee met het verwoesten van iemands leven op langdurig termijn (want het slachtoffer leeft nog maar op een verrotte wijze). Als ik dan als terrorist te werk zou gaan, zou ik wel proberen ervoor te zorgen dat mijn slachtoffers ook echt dood zijn
Huurmoordenaar niet, want ik ga toch niet het vuile werk van andere mensen opknappen?
Stroper niet, want dieren zijn te liev
Vandaal en Hooligan niet, want dat is zo laaaaaaaaammmmeeee en kinderachtig. Zo laag wil ik niet gaan. Moet dan wel een crimineel van enige stand zijn, natuurlijk
Oorlogsmisdadiger en seriemoordenaar niet want dan moord je alleen maar om te moorden en niet omdat je 1 of ander hoger doel nastreeft (dan alleen maar moorden). Dat is ook laaaaammmeee.
Inbreker, bankrover en zakkenroller niet, want ik zou alleen gaan jatten van mensen als ik en/of gezin écht in nood zou zitten; maar dus niet als beroep ofzo
Heler, tsja dat zijn sommige mensen al zonder dat ze het eigenlijk weten. Dus vind ik niet echt een optie.
Thug in da hood ken ik niet.