![]() |
|
![]() |
Hail Green Convulsion of Earthquakes!
Green_Virtue.mp3 Bosch and Shakeel finally recorded some new fresh green vegetables. We really had fun recording this beef and we hope that you guys will enjoy listening to this piece. Both of us used and abused charvel guitars and rocktron chameleon’s. Serve as: http://members.lycos.nl/mrpressure/green_virtue.mp3 All feedback is well appreciated. Sayonara, ~ Shakeel and Bosch ~ Before all the virtuous I want to be guilty, Called guilty of each great offence! Before all fame-trumpets My ambition will become a worm — Among those I desire To be the lowest ... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Op andere fora kunnen ze dit nr niet waarderen en ze bestempelen het als ons slechste nr. Ik vind dit zelf persoonlijk juist het meest interessante nr, omdat we hier de toonsoort regels tegengaan en ''onconventionele'' melodieen spelen.. We freelancen als het ware zonder na te denken, maar gewoon te spelen en op gevoel af te gaan.. aan de andere kant begrijp ik het wel. De licks zijn niet bepaald '' easy to listen to '' Thanks again for listening ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
n1, mate!
green virtue + strak ingespeeld + lekkere reggae-beat + lekkere afwisseling, bijvoorbeeld naar minder distortion op 50s + creatief met modi en ladders - mis toch nog wat gevoel, wat bijvoorbeeld blijkt op 1m15, 1m30s en 1m50s (waar is de gut-feeling?) - niet een erg sterke centrale melodie, waardoor het niet erg blijft hangen -een wat abrupt einde Suggesties: - ik had nog wat begeleidend gitaarwerk erbij gestopt - het was leuk geweest als ook het gitaarwerk nog wat raggae vertoont. [EdiT] Citaat:
![]() Zelf denk ik dat alleen de centrale melodie (ik heb er geen ander woord voor helaas) idd wel iets pakkender zou kunnen. Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 22:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, als ik naar dit stuk luister, dan ben jij mijn 'king', want van jouw precisie en snelheid kan ik heel wat leren. Ik ben door jou me weer wat meer op het shredden gaan richten en vorder gestaag, maar precisie en snelheid zijn niet mijn sterkste punten helaas. Ik heb nogal langzame vingers ![]() Citaat:
Ik denk overigens wel dat het tijd wordt voor een cd-tje, want (a) je niveau is goed genoeg en (b) je hebt af en toe best creatieve ideeën en (c) het is een goede tijd om flitsend gitaarwerk te publiceren, want gitaarsolo's komen terug in a major way... en (d) last but not least, ik ben erg benieuwd naar wat je dan maakt. Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 19:11. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|