![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ma ik gebruik maar heel weinig, ben daar heel zuinig mee.. volgens mij doe je er toch wel lang mee hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kan het op 2 manieren doen, of gewoon het hars 10 sec in de magnetron verwarmen, erop doen en wachten tot het plakt, dan het tegen de haren in wegtrekken. Of je kan het hars 10 sec in de magnetron verwarmen en op je wijsvinger en duim doen en dan je haren 'plukken'net als met een pincet. Klinkt pijnlijk en vies, maar is super effectief!
||
Citaat:
ik ben eigenlijk wel opzoek naar goede hars, maar bij mij in de buurt is geen turkse winkel.. weet iemand nog een ander merk, die ook goed is die je ergens anders kan halen..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan nog niet zegge of de haren langer wegblijven, maar ze zijn nu in ieder geval nog niet terug.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik heb niet zo'n positieve ervaringen met spul dat moet intrekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als de haartjes weer aangroeien, dan heb ik nu dat het vreselijk jeukt, en vaak ook rode bultjes enzo.. Is dat met epileren minder/weg of houd je dat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan ze gewoon bij de Etos/DA halen. Ik zou niet die strips van Veet gebruiken, die zijn van een soort suiker, als die een btje te warm zijn (in de zomer) dan trekken ze er helemaal nix uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar m'n benen ontharen doe ik niet. Wel eens over gedacht though.
||
Citaat:
hoeveel kosten die ongeveer, want ik las eerst ergens 15 euro, (voor een product van veet) en dat vind ik persoonlijk toch iets teveel... ![]()
||
Citaat:
![]() Oww
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontharing #Pieteer# | 6 | 25-04-2011 18:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Benen ontharen Verwijderd | 17 | 05-07-2010 10:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
schaamhaar ontharen Luus'87 | 46 | 20-05-2003 10:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
bovenbenen ontharen shut*up | 21 | 06-04-2003 15:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waarmee het beste benen, oksels en bikinilijn ontharen? ***DKNY'ke*** | 13 | 11-02-2002 15:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
ontharings spray? Balance | 8 | 03-01-2002 18:53 |