Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 23:34
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik zit best wel met mezelf in de knoop. Want ik realiseer me opeens dat ik bijna geen vrienden heb.
Ik heb net al een topic geopend wat je met je vrienden zoal doet, omdat ik het idee heb, dat ik zo weinig doe, als ik verhalen hoor van anderen.

Maar het is wel irritant, want ik heb 2 vrienden in de buurt wonen, waar ik af en toe mee op trek. Maar dan allebei appart, omdat zij elkaar niet mogen.

En dan heb ik ook nog wel wat andere vrienden, maar die wonen allemaal weer een stuk verder, waar ik eerst een half uur voor moet fietsen. Dus die zie ik ook bijna nooit. En het is veel lastiger om daar wat mee te doen. Daar ga je niet zomaar even langs.

Maar ik heb daar nooit zo over nagedacht. Tot sinds kort. Ik begin me eenzaam te voelen. En dat terwijl ik op school juist altijd met iedereen die ik tegen kom een praatje maak. En altijd met een hele groep mensen naar het winkel centrum ga, in tussen uren.

Ik weet eigenlijk geen eens waarom ik dit allemaal schrijf, maar ik weet wel dat ik me nu al iets beter voel.
Dus doe er nou geen slotje op. Ik zou graag willen dat mensen effe een reactie geven.
Oud 10-05-2002, 23:41
lady_x
lady_x is offline
Ik heb 2 goeie vrienden: een vriendin die ik al 10 jaar ken en een vriend met wie ik samen op school zat. Voor de rest heb ik veel kennissen maar die band is slechts oppervlakkig. Echte vrienden zijn zeldzaam en nou weet ik ook nooit te zeggen wie een echte vriend is of niet want het is moeilijk iemand voor 100% te vertrouwen.
Soms voel ik me ook eenzaam, dat komt met momenten, ik denk dat iedereen dat wel heeft, vooral hoe ouder je wordt, hoe meer je beseft dat je er alleen voor staat...
Oud 10-05-2002, 23:53
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Ik heb 2 goeie vrienden: een vriendin die ik al 10 jaar ken en een vriend met wie ik samen op school zat. Voor de rest heb ik veel kennissen maar die band is slechts oppervlakkig. Echte vrienden zijn zeldzaam en nou weet ik ook nooit te zeggen wie een echte vriend is of niet want het is moeilijk iemand voor 100% te vertrouwen.
Soms voel ik me ook eenzaam, dat komt met momenten, ik denk dat iedereen dat wel heeft, vooral hoe ouder je wordt, hoe meer je beseft dat je er alleen voor staat...
En met die 2 goeie vrienden ga, je dan ook wel is uit? Of niet?
Oud 11-05-2002, 00:06
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:

En met die 2 goeie vrienden ga, je dan ook wel is uit? Of niet?
Met mijn vriendin ging ik vroeger elke week uit maar nu ze een vriendje heeft zie ik ze nauwelijks meer, tja hoe de dingen kunnen veranderen. Met die jongen heb ik een zeer goeie band maar we zien elkaar niet heel vaak want hij woont een eind verder en hij gaat niet zo graag uit. Als ik uitga, is het meer met kennissen, niet naar discotheken maar meer iets gaan drinken op café of club, gewoon op het gemak, meer hoeft dat niet want ik ben niet zo voor massale toeloop van disco's.
Ga jij veel naar discotheken of ga je liever eens op café enzo?
Oud 11-05-2002, 00:25
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Met mijn vriendin ging ik vroeger elke week uit maar nu ze een vriendje heeft zie ik ze nauwelijks meer, tja hoe de dingen kunnen veranderen. Met die jongen heb ik een zeer goeie band maar we zien elkaar niet heel vaak want hij woont een eind verder en hij gaat niet zo graag uit. Als ik uitga, is het meer met kennissen, niet naar discotheken maar meer iets gaan drinken op café of club, gewoon op het gemak, meer hoeft dat niet want ik ben niet zo voor massale toeloop van disco's.
Ga jij veel naar discotheken of ga je liever eens op café enzo?
Ja, ik ben dus ook veel meer het type dat naar een cafe gaat. Vind ik veel gezelliger. Maar ja, ik heb zelfs geen kenissen in de buurt waarmee ik regelmatig naar een cafe kan gaan.

Kijk op zich heb ik nog wel redelijk wat mensen die ik ken, maar zij kennen elkaar niet of ze mogen elkaar niet. En als ik met 1 persoon ergens naar toe ga, dan is op een gegeven moment de gesprekstof, weet je wel.
Vroeger ging ik regelmatig met een groep van 5 man ergens heen, en dan is het hartstikke gezellig. Dan is er altijd wel iemand die wat te vertellen heeft.
Dat soort dingen begin ik nu zo vreselijk te missen.
Oud 11-05-2002, 14:04
Piccola
Piccola is offline
Ik heb hier 2 echte goede vrienden waar ik ook dagelijks mee omga enzo. En verder nog een zooi gewone vrienden, dat zijn 5 meisjes en 7 jongens. En verder wonen mijn beste vriend en nog wat andere gewonen vrienden van me in Italië! Maar die kan ik helaas dus maar 5 weken per jaar zien... Maar het is niet belangrijk ofzo om veel vrienden te hebben, als je maar een paar (1, 2, 3?) echte vrienden hebt! Die zijn belangrijk...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:13
DEChengst
DEChengst is offline
Geen enkele.

-Desecrator
Oud 11-05-2002, 14:16
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Geen enkele.

-Desecrator
vind je dat niet jammer dan???
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:32
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
ECHTE vrienden...eummm 4
geen echte vrienden-maar-meer-dan-kennissen >> 2
mensen met wie ik beter dan gewoon kan opschieten >> stuk of 8
kennissen >> weet ik zo niet, gewoon mensen waarmee je een praatje maakt als je ze tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:48
Elvis
Elvis is offline
ik zal ook eens antwoorden

echte vrienden (en vriendinnen) ---> 4 misschien 5
vrienden (waar je veel mee omgaat) ------> 14
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:51
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik heb er te veel
maar of dat nou echte vrienden zijn?
Oud 11-05-2002, 15:20
louis84
louis84 is offline
Ik heb halve dordt als vrienden, maar gewoon vrienden. Echte vrienden?? ff denkuh..............iets van 20 ofzo
Oud 11-05-2002, 15:56
Cinamon
Cinamon is offline
uhm
ECHTE ECHTE vrienden maar 3
Daar doe ik veel mee samen en klets ik altijd mee
Twee zitten bij me in de klas dus das wat makkelijker
maar de andere zit op een andere school maar woont wel naast me, maar k zie hem maar een stuk of 2 keer per week... Maar toch is het 1 van mijn beste vrienden...
Maar ik maak het ze wel eens moeilijk hoor...
haha
Het zijn trouwens 2 meisje en 1 jongen...
He inge?
haha

nou... dat wazzie dan...
trouwens ik heb ook nog wel wat vriendinnen op school...
Maar daar doe ik niet zo veel mee... En ook nog, die spreek ik bijna alleen op school...

bubaajz..
Oud 11-05-2002, 15:57
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
1 beste vriend
1 hele goeie vriend (m'n ex)
en verder gewoon vrienden
Oud 11-05-2002, 16:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Elvis schreef:

vind je dat niet jammer dan???
Shit happens, je kunt niet alles hebben in het leven. Bovendien voorkomt het ook weer een hoop ellende.

-Desecrator
Oud 11-05-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Dr_Love schreef:

En dan heb ik ook nog wel wat andere vrienden, maar die wonen allemaal weer een stuk verder, waar ik eerst een half uur voor moet fietsen. Dus die zie ik ook bijna nooit. En het is veel lastiger om daar wat mee te doen. Daar ga je niet zomaar even langs.

Een half uur! ik wou dat mijn vriendinnen allemaal zo dichtbij wonen! Het is naar allemaal een uur fietsen! E mn vriend is 2 uur met de bus! Laat afstand je niet weerhouden, heb je zin wat met ze te doen, doe dat dan!

Ik heb 1 vriendin die ik echt al 14 jaar ken en die ik ook nooit kwijt zal raken, nog een, ja, das een heel andere vriendschap, heeft zo zn veel-elkaar-zien en weinig-elkaar-zien periodes.. En dan is mn vriend eigenlijk mn beste vriend, zie hem heel vaak. Dan zijn dr nog 2 zusjes (tweeling) waarbij ik met allebei goed op kan schieten en leuke dingen doe enzow, het contact is een beetje verwaterd maar zal wel blijven. Als ik ze nodig heb kan ik bij ze terecht.. de en periode ga ik meer met de een, de andere periode meer met de ander om. Dan zijn dr nog wat van die 'schoolvrienden', das meer oppervlakkig.. en via mn vriend vrienden, leer ze nu beetje beter kennen door msn, maar hij is daarin toch de schakel..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:46
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik heb 4 hele goede vriendinnen, en de ene keer trek ik meer met de ander op dan met de andere, dat gaat altijd een beetje vanzelf, maar bij hun kan ik alles kwijt

en dan stuk of 20 vrienden, die ik gewoon aardig zijn, tja.. soort kennissen, die niet alles van je weten, maar als je samen bent het altijd wel gezellig is

en dan heb ik mn vriend, die weet ook alles van me.. en bij hem kan ik ook altijd met problemen terecht enzow

Kus
Oud 11-05-2002, 17:03
!!0p3n
!!0p3n is offline
Boejuh!

Kwaliteit over kwantiteit...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:44
Aurora
Aurora is offline
UHmz.. 3 goede (beste) vriendinnen, 2 goede vrienden
Verder nog 5-10 mensen die meer kennis-vrienden zijn, hoewel ik met sommigen van hen wel meer en beter omga dan met anderen.
Oud 11-05-2002, 20:45
Verwijderd
zo raar is het niet hoor

ik praat ook met iedereen, op school en tijdens uitgaan ken ik echt heel veel mensen, heb ik oo leuke gesprekken enzo. Maar veel van die mensen zie ik ook alleen dan en verder sjaa, nix eigenlijk. Maar mijn vreindinnen enzo, doordeweek spreek ik meestal niet heel veel af, hoewel, veel zie ik op school en met sporten, maar echt afspreken meestal in he weekend of in vakanties ofzo. Op de een of andere manier zie ik ze toch redelijk veel

Hoe goede vrienden enzo, sjaa, met iedereen ga je toch weer iets anders om
7 goede vriendinnen denk ik, en dan nog een stuk of 8 gewone vrienden en dan veel kennissen/leukemense maar om die nou meteen vrienden te noemen... En het gaat niet om hoeveelheid, eerder had ik ook niet zoveel vgoede vreinden maar het komt vanzelf en je moet er niet teveel over nadenken dan blijft het ook het best
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 20:46
Verwijderd
zo raar is het niet hoor

ik praat ook met iedereen, op school en tijdens uitgaan ken ik echt heel veel mensen, heb ik oo leuke gesprekken enzo. Maar veel van die mensen zie ik ook alleen dan en verder sjaa, nix eigenlijk. Maar mijn vreindinnen enzo, doordeweek spreek ik meestal niet heel veel af, hoewel, veel zie ik op school en met sporten, maar echt afspreken meestal in he weekend of in vakanties ofzo. Op de een of andere manier zie ik ze toch redelijk veel

Hoe goede vrienden enzo, sjaa, met iedereen ga je toch weer iets anders om
7 goede vriendinnen denk ik, waarvan 1 echt bijzonder zeg maar, al 13 jaar, en dan nog een stuk of 8 gewone vrienden en dan veel kennissen/leukemense maar om die nou meteen vrienden te noemen... En het gaat niet om hoeveelheid, eerder had ik ook niet zoveel vgoede vreinden maar het komt vanzelf en je moet er niet teveel over nadenken dan blijft het ook het best
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:38
Squall
Squall is offline
ik vrienden hebben?? no way hoe meer vijanden hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:50
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
louis84 schreef:
Ik heb halve dordt als vrienden, maar gewoon vrienden. Echte vrienden?? ff denkuh..............iets van 20 ofzo
20 echte vrienden????
hummm,
heb je al eens in de problemen gezeten? Dan pas zul je weten hoeveel 'echte' vrienden je hebt...
Oud 11-05-2002, 21:55
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Bovendien voorkomt het ook weer een hoop ellende.

Vind ik ook wel,
maar iedereen heeft vrienden nodig (ookal zijn het er een paar), mensen om mee te praten, je moet gewoon kunnen kiezen wie, en mensen die het niet waard zijn, gewoon laten vallen, dan heb je minder miserie.
Oud 11-05-2002, 22:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
lady_x schreef:

en mensen die het niet waard zijn, gewoon laten vallen
Helaas voor mij heeft iedereen dat heel goed begrepen.

-Desecrator
Oud 11-05-2002, 22:09
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
1 vriendin waarmee ik ook overal over praat
3 andere goede vriendinnen
6 echt vrienden
En natuurlijk m'n lover
Oud 11-05-2002, 22:20
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik heb wel 1 goeie vriend.. al vanaf me geboorte

maar ik heb het eigenlijk nooit met hem over relaties.. (vind hij maar niks.. ligt gewoon aan zijn familie.. zijn broer.. bijna 20 d8 ik.. heb ik nog nooit met een vriendin zien lope) mahja
Oud 12-05-2002, 11:24
girlie15
girlie15 is offline
In ieders geval beter 1 goede vriend die je kunt vertrouwen dan 10 die als je ze nodig hebt ineens je vrienden nie meer zijn.

Maar in ieders geval heb ik 1 alllerbeste vriendin...die ken ik al sinds groep 1 van de basisschool.
Daarbuiten heb ik een paar collega's waar ik veel meej op trek en nog een paar vriendinnen.
Mar k kan meestal beter opschieten met jongens dan met meisjes.
K weetnie waarom
Oud 12-05-2002, 11:35
love is life
love is life is offline
Ik ben heel sociaal maar ik heb een goeie vriend waar ik op kan rekenen en meerdere goeie vriendinnen maar ik weet dat ik meer op die ene goede vriend kan rekenen dan op mijn vriendinnen...
Oud 12-05-2002, 11:36
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb de posts niet gelezen maar wilde toch ff reageren want ik heb de laatste tijd het zelfde.

wat zijn echte vrienden??

ik heb 2 echt hele hele goede vrienden, maar die wonen in amsterdam en utrecht (en ik in friesland)

daarnaast kan ik met bijna iedereen uit mijn klas goed opschieten maar doe haast nooit iets met ze buiten schooltijd. Wat best raar is want bij een aantal zit ik a 6 jaar in de klas en heb ik best een sterke band mee, die zouden er altijd zijn als ik ze nodig had, dat weet ik, maar verder doen we nooit iets samen.

verder heb ik nog 1 vriendin die in de buurt woont--> maar die is 2 jaar geleden van school getrapt en werkt sindsdien in een kledingwinkel en heeft al paar jaar een vaste vriend, we leven dus in en heel verschillende wereld en ik vidn het altijd erg moeilijk om met haar om te gaan.

ik heb dus niemand om mee uit tegaan ed
Oud 12-05-2002, 12:00
Souljah
Souljah is offline
Ik heb best wel veel echte goede vrienden....een stuk of 7/8 goede vrienden waar ik weekends en door de week altijd mee op trek. Verder ken ik natuurlijk heel veel mensen die ik dan op school zie en waar ik dan mee praat en chat op MSn, maar met die mensen ga ik buiten schooltijd niet om.
Buiten schooltijd zoals in het weekend gaan we uit, of gaan we bij iemand zitten chillen en wat ouwehoeren.
Oud 12-05-2002, 12:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
pfff echte vrienden hen ik 5 ofzo. We gaan altijd met 10 man op stap. Maar vrienden heb ik eigenlijk oneindig veel.
Oud 12-05-2002, 12:18
Mindfields
Mindfields is offline
Ik zou me er niet zo druk om maken.
Echte vrienden...een stuk of 10. En dan nog veel mensen waar ik weleens mee optrek, praat maar die eigenlijk niet zo super veel van mij weten.
Oud 12-05-2002, 12:42
$0$
$0$ is offline
Ik denk twee. Maar das natuurlijk altijd twijfelen...
Oud 12-05-2002, 13:17
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Vrienden-in-leuke-tijden: 5
Vrienden (die blij voor je zijn als het goed gaat, je oprecht steunen als het slecht gaat, waar je echt een band mee hebt): 3

"A true friend stabs you in the front."
Oud 12-05-2002, 13:22
lieve
lieve is offline
Hey
hoeveel vrienden ik heb.... bwah ik denk best wel veel... maar kan ik op ze rekenen?? Dan beginnen er al serieus wat af te vallen! Weet je je hebt vrienden en je VRIENDEN!!
En toen ik een aantal maand geleden in het ziekenhuis lag(tijdens de examens... had ik chance!hehe!) Toen heb ik pas gezien hoeveel vrienden ik heb! 2 fantastische meiden! Elke dag zaten ze bij mij, ELKE dag... ik werd ze soms al wat BEU! Raar maar waar... Telkens voor hun examens, kwamen ze langs(+- 7u45 vrij vroeg als je in het ziekenhuis ligt!) En dan telkens na de examens(rond de middag) en dan nog eens 's avonds als het bezoekuur begon en dan bleven ze tot laatste!
En ik zeg het die mensen kan je niet missen! Ik heb natuurlijk nog vrienden die ik heel graag zie en die veel voor me doen!
Maar er is een meisje in mijn klas en die beschouwde ik ook als een vriendin! En die stuurde 3 weken nadat ik uit het ziekenhuis kwam : "hoe gaat het met je? Ik stuur dit berichtje maar omdat ik me verveel" Ik bedoel ... dat is toch geen vriendin meer??? Als ze het niet meende, had ik liever dat ze niets stuurde!!

Dus eigenlijk heb ik toch nog zeker een 6-tal goede,echte,trouwe vrienden!!!!

Groetjes Lieve
Oud 12-05-2002, 13:23
EviL69
EviL69 is offline
bij mij is het net een schiet schijf, laat ik zeggen dat ik in de kern mijn allerbeste vrienden heb en dan heb je nog meer kringen daar om heen (vrienden kringen) en helemaal aan de buitenkant heb je dan je verre vrienden in het buitenland ofzo

PS vrienden heb je niet zomaar van de ene dag op de andere, je moet een vertrouwens band met elkaar krijgen.
Dus zoek wat meer contact met mensen uit de "midden kring" en ga daar meer mee om. Vraag of ze een keer mee willen gaan voetballen of uitgaan. Maar niet samen gaan computeren, dan krijg je weer zo'n etiquetje van NERD en dat wil je ook niet!

succes
Oud 12-05-2002, 13:26
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
Maar niet samen gaan computeren, dan krijg je weer zo'n etiquetje van NERD en dat wil je ook niet!

Wat een bullshit.
Oud 12-05-2002, 13:34
Suusjuh
Suusjuh is offline
Echte vrienden (m/v)-----------> 5/6
Mensen waar je gewoon veel mee omgaat, uitgaat------>15/16/17

Met echte vrienden bedoel ik eigenlijk die personen waar ik overal over kan praten.
Mensen waar ik gewoon veel mee omga, zijn ook wel mensen die ik wel wat vertel maar niet ECHTE vertrouwens dingen..

Beeeeetje vaag maarja
Oud 12-05-2002, 13:43
Internationalist
Internationalist is offline
0

en daar ben ik zeer content mee

heb overigens wel een lieve vriendin
Oud 12-05-2002, 13:57
Kupu
Kupu is offline
Twee hele goeie vriendinnen, een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer lief vriendinnetje en een stel andere meisjes waar ik het goed mee kan vinden. En ehhm jongens... nou een paar, die zijn op 1 hand te tellen. Veel meer meisjes tenminste... niet dat ik dat erg vind
Oud 12-05-2002, 14:00
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
0

en daar ben ik zeer content mee

heb overigens wel een lieve vriendin
Lijkt me best relaxed als meisje als je vriend geen vrienden heeft. Heb je hem voor jezelf
Oud 12-05-2002, 16:30
EviL69
EviL69 is offline
--------------------------------------------------------------------------------
EviL69 schreef:
Maar niet samen gaan computeren, dan krijg je weer zo'n etiquetje van NERD en dat wil je ook niet!

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een bullshit. [/B][/QUOTE]

Nou ik vind dat echt geen bullshit want als iemand dat aan mij vraagt:" of we vrijdag avond samen zullen gaan computeren" dan hou ik mij voor gezien!!!! Dan vind ik hem gewoon een niet interessant persoon omdat computers me echt totaal niet boeien!
En verder zijn mensen die 24/7 achter de pc zitten nou niet echt sociaal irl
maar dit is gewoon wat ik er van vind, jij mag een hele andere mening hebben hoor( I won't kill you)

masssel
Oud 12-05-2002, 16:57
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik heb de posts niet gelezen maar wilde toch ff reageren want ik heb de laatste tijd het zelfde.

wat zijn echte vrienden??

ik heb 2 echt hele hele goede vrienden, maar die wonen in amsterdam en utrecht (en ik in friesland)

daarnaast kan ik met bijna iedereen uit mijn klas goed opschieten maar doe haast nooit iets met ze buiten schooltijd. Wat best raar is want bij een aantal zit ik a 6 jaar in de klas en heb ik best een sterke band mee, die zouden er altijd zijn als ik ze nodig had, dat weet ik, maar verder doen we nooit iets samen.

verder heb ik nog 1 vriendin die in de buurt woont--> maar die is 2 jaar geleden van school getrapt en werkt sindsdien in een kledingwinkel en heeft al paar jaar een vaste vriend, we leven dus in en heel verschillende wereld en ik vidn het altijd erg moeilijk om met haar om te gaan.

ik heb dus niemand om mee uit tegaan ed
JAAAAA !!!!!!, Dat is dus precies wat ik bedoel. Jij moet dan weten wat ik bedoel. HEt is in ieder geval heel erg vervelend!
Oud 12-05-2002, 17:56
Thutshui
Thutshui is offline
Ik beschouw mensen absoluut niet snel als échte vrienden, dat komt door een nare ervaring met iemand wie ik zag als m'n beste vriend...

Ik heb van een aantal mensen het gevoel dat ze goede vrienden van me zijn maar ook dat neem ik met een korrel zout, ik ben het vertrouwen in mensen kwijt...

Maargoed, ik ken op die goede vrienden na veel mensen, met name mensen die mij kennen via Playroll en die ik dus wel es spreek na een optreden of met uitgaan etc. is altijd wel gezellig enzo maar of dat vrienden te noemen zijn, nee...Ik noem het gewoon kennissen, die heb ik wel veel ja...

Vaagh
Oud 12-05-2002, 19:34
charly not
charly not is offline
uhm.,.. tsja, met iedereen bespreek ik weer wat anders eigenlijk.
maar ik heb 1 hele goede vriendin. UHm stuk of 6/7 mensen uit me team met wie ik het heel goed kan vinden en daarmee ook best veel doe. Van school aantal mensen waarmee ik in de pauze zit ofzo en gewoon, beetje gezellig.
En als ik uitga kom ik ook altijd nog wel wat mensen tegen met wie ik gewoon wat praat, beetje gezellig doen. Meer kennissen.

Over het algemeen, uhm.. ik vind dat ik wel genoeg vrienden heb... Althans goede vrienden waarmee ik een leuke tijd kan hebben. En dat vind ik het belangrijkste.
Oud 12-05-2002, 19:39
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Parallel schreef:

Lijkt me best relaxed als meisje als je vriend geen vrienden heeft. Heb je hem voor jezelf
Ik= Iotje en heb voor de duidelijkheid geen relatie met mezelf

Oud 12-05-2002, 20:58
Buffy
Buffy is offline
om te beginnen: veel vrienden heb ik niet. maar die ik heb, daar bnnik ontzettend trots op.

ik heb 2 beste vriendinnen, eentje van hen woont 4 km van mij af en die zie ik naast school ook veel in het weekend. mijn andere beste vriendin woont in Groningen, hier een dikke 50 km vandaan. ik zie haar maar een paar keer per jaar, maar we bellen en schrijven ontzettend veel. ik denk dat er weinig meisjes zijn die trouw elke 2 weken een brief van 9 kantjes aan elkaar schrijven!!!
andere 'vriendinnnen' zijn vooral schoolvriendinnen, en me thun ga ik ook niet zo diep in op bepaalde onderwerpen.

verder heb ik nog een paar beste vrienden (als jongens) waaronder mijn ex, met wie ik bijna 2 jaar lief en leed heb gedeeld. we hebben toen het net uit was, flinke ruzie gehad en we gingn er beide bijna onderdoor. we hebben toen alles uitgepraat en sindsdien zijn we echt hele goede vrienden. ik vertel hem nog steeds alles; maar (het is nu 5 maanden uit) ik heb ergens nog wel het gevoel dat wij een 'meer-dan' vriendschap hebben. of het ooit weer aan gaat? ik sluit niets uit...

dikke kuzzz Buffy
Oud 12-05-2002, 21:11
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Ik beschouw mensen absoluut niet snel als échte vrienden, dat komt door een nare ervaring met iemand wie ik zag als m'n beste vriend...

Ik heb van een aantal mensen het gevoel dat ze goede vrienden van me zijn maar ook dat neem ik met een korrel zout, ik ben het vertrouwen in mensen kwijt...
Vaagh
Ik denk er ook zo over, echte vrienden zijn zeldzaam, heeeel zeldzaam!
Oud 12-05-2002, 21:17
girlspider
girlspider is offline
Ik heb veel vrienden, in de zin van : vrienden-om-je-mee-te-amuseren.

Ik heb enkele echte vrienden, die er steeds voor me zijn en me steeds begrijpen. Ik heb me al veel vergist in bepaalde vrienden, maar van deze 'echte vrienden' weet ik zeker dat ik op hen kan vertrouwen.

En nu we toch hierover bezig zijn:

SeCoNd ChOiCe en *blue angel*, I LOVE YOU VERY MUCH

knuf en -x-

GS
Reageren

Regels voor berichten