Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 14:22
Rioto
yoo

wij ( =tm= gameclan ) zoeken iemand die een mooi logo voor ons kan maken voor op een shirt voor noppes uiteraard
is er iemand die dit wilt doen voor ons ?

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2004, 18:26
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Bij de bruna kun je strijkpapier kopen, en dan kun je het zelf maken, en uitprinten...en dan nog even strijken (dat kunnen moeders wel voor jullie doen)

Om wat voor logo gaat het hier? Als je dát bedoeld, ken ik best wel wat mensen die het interessant vinden, en wil ik trowuens zelf ook wel de uitdaging aan.

Grtjs.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 19:28
JCG
JCG is offline
Welk spel, al iets van ideen? hoe het er uit moet zien? Naam van de clan?
Oud 20-06-2004, 15:24
Ostard
Ostard is offline
waarschijnlijk van die Pauper n00bs die voor het eerst naar en lan gaan en professioneel over willen komen ...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:19
Rioto
noobs ? niet echt .. www.trident-marines.com en kom dan maar terug ok ?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:16
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Maypole schreef op 20-06-2004 @ 17:19 :
noobs ? niet echt .. www.trident-marines.com en kom dan maar terug ok ?
lelijk logo zeg. N00bs
Oud 20-06-2004, 18:35
Rioto
Citaat:
drezzz schreef op 20-06-2004 @ 19:16 :
lelijk logo zeg. N00bs
Porta=TM=

If this is the best critic you can give about the logo i have made, i suggest you delete all your accounts on forums around the web, cuz its just crap to not even emphasize what in the logo is making it bad. Art forums like this is supposed to be a resource site for upcoming graphic developters, and should be spared from idiotic remarks that not even get close to critizising
a work of another person in a proper manner. Where is your professionality in this manner? Let me see some mature critic with some good reasons ffor why this banner suck. Dotn just say something suck, say why u fool
..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 09:05
Ostard
Ostard is offline
Owke Owke Ik keek ff en zo pauper n00b zijn jullie niet. Helaas dat ik de game vind zuigen maar dat maakt niet uit.

De banner Ik vind de banner niet echt de estilo van de game hebben. het gaat hier als ik het goed begreep om Call of Duty..
Kheb alleen Single player mode gespeelt maar goed het is dus WO II en bij de banner had ik het idee Alien VS Predator ofzo verder Zoek een nieuwe die wel de juiste stijl heeft en dat ik in 1 keer snap wat voorn clan het is..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:41
gekke
gekke is offline
sjah maar daar komt ook bij dat je gratis logo's maakt binnen school.. daar buiten gaat het geld kosten natuurlijk.
Oud 21-06-2004, 12:18
Rioto
Citaat:
gekke schreef op 21-06-2004 @ 11:41 :
sjah maar daar komt ook bij dat je gratis logo's maakt binnen school.. daar buiten gaat het geld kosten natuurlijk.
want ? waarom moet er altijd geld aan gebonden zijn ? als iemand wat voor ons ontwerpt willen we heus wel een link op onze site zetten naar die gene dr site ( als hij of zij die heeft )
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:04
Ostard
Ostard is offline
Nou kijk het geld het kan me gejat worden eigenlijk niet maar goed ik bedoel als je ergens geld mee kan verdienen zou jij het toch ook doen pas als je zelf moet betalen word het teveel, nu kan je wle zeggen neehj maar geef toe het is gewoon zo, liever gratis of anders gewoon niet.

Maar goed een link op je site en dan mensen die vragen of je ze een kleinigheid kan doen en voor een link op hun site het dan wilt doen.... ik bedoel waar voor doe je het dan... zoveel mogelijk links op sites?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:57
gekke
gekke is offline
een logo ontwerpen is niet in 1 middagje klaar. je bent er echt erg lang bezig en aangezien ik niemand ken op dit forum is het geen vriendendienst. dus zou er toch wat tegen over moeten staan.

maar goed ik zou ook geen logo willen ontwerpen voor games, omdat daar mijn intresse niet ligt.
Oud 21-06-2004, 21:59
Rioto
Citaat:
Ostard schreef op 21-06-2004 @ 21:04 :
Nou kijk het geld het kan me gejat worden eigenlijk niet maar goed ik bedoel als je ergens geld mee kan verdienen zou jij het toch ook doen pas als je zelf moet betalen word het teveel, nu kan je wle zeggen neehj maar geef toe het is gewoon zo, liever gratis of anders gewoon niet.

Maar goed een link op je site en dan mensen die vragen of je ze een kleinigheid kan doen en voor een link op hun site het dan wilt doen.... ik bedoel waar voor doe je het dan... zoveel mogelijk links op sites?
dat heb ik nooit gezegt , het is het proberen toch waard ? ik vraag naar mensen die dat willen proberen niet naar mensen die zeggen dat ik me tijd hier aan verspil
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:07
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Maypole schreef op 20-06-2004 @ 19:35 :
Porta=TM=

If this is the best critic you can give about the logo i have made, i suggest you delete all your accounts on forums around the web, cuz its just crap to not even emphasize what in the logo is making it bad.
..

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 15:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten